SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 17% gewijzigd door Sneeuw-Leeuw op 01-01-2016 20:24:11 ]Liefde voor God
Jij bent de komende 4 dagen nog niet klaar met updates. Die blijven komen nu. Eerst een stuk of 100, dan 80 en dat blijft zo doorgaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:31 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft maar zoeken zou ondertussen wel wat moeten vinden toch?
I know, maar je zou zeggen dat die binnen 4 min de eerste 120 wel binnen heeft?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jij bent de komende 4 dagen nog niet klaar met updates. Die blijven komen nu. Eerst een stuk of 100, dan 80 en dat blijft zo doorgaan.
Komt ie weer mooi mee wegquote:
Laatst duurde dat bij mij 2 dagen voordat ik wat had.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
I know, maar je zou zeggen dat die binnen 4 min de eerste 120 wel binnen heeft?
Ohw dan !!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst duurde dat bij mij 2 dagen voordat ik wat had.
quote:
Ik had het waarachtig niet gelezen man...quote:
Nee je bent toch hilbert?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:43 schreef Geerd het volgende:
SNeeuw leeuw ik ben toch VDL125 op steam of kleine letters ?
Heb je een date met Roosje?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Morgen ga ik naar Utrecht, hopelijk kom ik Geerd tegen op de trein. Of op station
Was het maar zo'n feest... Roosje houdt denk ik niet van mij Geerd... Ze staat te hoog boven mij of zo, het wil maar nooit lukken...quote:
Geduld geduld jongen !!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... Roosje houdt denk ik niet van mij Geerd... Ze staat te hoog boven mij of zo, het wil maar nooit lukken...
Helemaal printen !! op A4 formaatquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Oh en Geerd als ik een e-ticket print, is het voldoende als ik alleen de bovenste helft print, die onderste helft met die instructies en een plaatje van twee vrouwen die elkaar knuffelen is niet nodig toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |