Ga lekker even DMen met Tong ofzo, als je zo graag met hem praat over zijn afscheid. Praat hier over het onderwerp of pleur alsjeblieft opquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelukkig ben je wederom teruggekomen op je andermaal definitieve afscheid aankondiging
Ik ken hem niet persoonlijk, dus ik weet niet of hij zachtaardig is of niet. Jij blijkbaar wel, prima. Jammer dat je zoveel aannames doet, ik zeg nergens dat ik hem dit gun of het fijn vindt. Ik zeg het zelfs zonde te vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Top. Ik zal mijn mondje dichthouden over TS, zoals overal gewenst.
Jij blij dat hij tot op heden faalt, gefeliciteerd met je fantastische inzicht. Heel erg scherp en fijn dat die jongen die je niet kent zo'n zware tijd doormaakt.
Ik vind het jammer voor hem, bijzonder zachtaardige jongen die je dit niet toewenst. Ik hoop dat hij snel zijn draai gaat vinden bij een topclub (als hij het niveau überhaupt aan kan).
Hey maar timmm, fijn dat jij je gelijk krijgt
Hij had gewoon bij PSV moeten blijven. Had ie nu CL gespeeld en verder kunnen rijpen. Hoeveelste voorbeeld is dit al niet van een toptalent dat z'n eigen glazen ingooit.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:58 schreef timmmmm het volgende:
Depay had beter gewoon naar Liverpool ofzo kunnen gaan. Een PL-middenmoter waar hij makkelijker door kan groeien ipv meteen met de wereldtop mee moeten draaien.
Daar is hij nou eenmaal nog niet klaar voor. Van de Spurs was toch ook een bod? Als ie daar lekker had kunnen ballen, met ook minder concurrentie binnen de club voor zijn positie, had ie over 2, 3 jaar voor het driedubbele geld alsnog naar de wereldtop kunnen transfereren. Zonde voor zo'n knul want aan talent ontbreekt het niet om gewoon mee te kunnen draaien in de Engelse competitie
quote:
Nooit iets van gemerkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Reacties verwijderd.
We blijven hier gewoon on-topic. Dat was in 2015 en voorafgaande jaren het geval en dus OOK voor 2016.
herman heeft ook matrassen vol geldquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:31 schreef Doosopwielen het volgende:
rijke depay, hij verdient beter dan ik
De jaloezie/afgunst, mooi is dat altijdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:25 schreef Confetti het volgende:
Hij leek mij een topprofessional die voor het ultieme zou gaan maar als je dit ziet.. M7 is Memphis 7(zijn rugnummer)
[ afbeelding ]
Altijd ?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De jaloezie/afgunst, mooi is dat altijd
Dat werkt natuurlijk wel twee kanten op. Als je gewoon een beetje normaal doet, doet men ook normaal over je. Als je je auto gaat bekleden met jezelf, vinden mensen je een tikje arrogant. Als je als falend broekie bij ManU stoer gaat doen tegen een meermaals topscorer van de BPL, vinden mensen je een paardenlul. Als je in opspraak komt omdat je bijzonder vaak in het centrum van Manchester gespot wordt, maar er toch geen klote van terecht brengt, vinden mensen je onprofessioneel. Als je weigert de pers te woord te staan als je voor je land uitkomt, voel je je blijkbaar te goed voor degenen voor wie je speelt, wij allemaal namelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De jaloezie/afgunst, mooi is dat altijd
Hij mag toch zelf weten wat hij met zijn geld doet?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk wel twee kanten op. Als je gewoon een beetje normaal doet, doet men ook normaal over je. Als je je auto gaat bekleden met jezelf, vinden mensen je een tikje arrogant.
Aha, dan moet ie dus maar een VW Polo rijden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd ?
Laat ie eerst eens gaan presteren en een ander hem laten eren.
Bescheidenheid siert de mens. Dit heeft ondertussen niks meer met onbezonnen jeugdigheid te maken.
Natuurlijk mag hij dat zelf weten. Maar mensen hangen daar dan wel een oordeel aan en ook dat mogen ze zelf weten. Alsof jij nooit waardeoordelen velt over iemand op basis van hoe ze eruit zien of zichzelf presenteren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij mag toch zelf weten wat hij met zijn geld doet?
[..]
Aha, dan moet ie dus maar een VW Polo rijden.
Meerdere malen te laat met de bus? Dat was 1 incident dat breed werd uitgemeten en uiteindelijk niet bleek te kloppen...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:02 schreef timmmmm het volgende:
Stel, jij moet iemand aannemen voor een representatieve functie. De een komt op roze glitteruggs binnen in een tijgerprintbroek en de ander kleedt zich gewoon fatsoenlijk. Verder hebben ze dezelfde kwalificaties. Dan is de keus ook snel gemaakt.
Mensen mogen zelf weten wat ze aandoen en waar ze hun geld aan uitgeven en waar ze in rondrijden, maar da moet je niet boos worden als mensen daar een oordeel aan hangen. Zeker als je het geschetste beeld van arrogantie en hoogmoed nog eens bevestigt in je gedrag. Meerdere malen te laat komen voor de bus, veel feesten terwijl je niks laat zien, de pers niet te woord willen staan etc. Divagedrag dat wel matcht bij zijn auto maar niet bij zijn spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |