abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158840269
Zeuren gebeurt niet Loj! Jij ervaart het zo dus dan is het zo en is het gewoon vervelend en zwaar. :*

Niet vergelijken met elkaar he.
Er is altijd erger leed te bedenken en dan kan je nooit meer eens ergers iets over zeggen.
pi_158840338
Aiaiai Blue & SQ ;( Misschien moet de mijnes cursussen gaan geven :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158840392
Ah, ik moet ook maar eens make-up gaan gebruiken zie ik :+

Manflu vind ik prima, maar doe dat dan lekker in bed buiten zicht. Helaas is dat dan weer te veel gevraagd vaak :P Al is mijn vriend als hij ziek is ook wel echt ziek meestal, dus het valt gelukkig mee.

Loj, je zeurt niet hoor! Slaaptekort is gewoon killing. Ik zou ook zo graag eens een nacht willen zonder dat ik mn bed uit hoef :O Ik heb ook slecht geslapen, maar dan door mezelf :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:23:42 #204
73386 Fazz
onderweg
pi_158840397
Pff Blue & SQ, dat is nou net niet wat je op zo'n moment nodig hebt :X :*

Loj, slechte nachten zijn ruk :*
pi_158840406
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Blue :D :* hij bedoelt het goed :D :')

Mijne sliep door mijn miskraam heen en mompelde de volgende ochtend of ik er niet uit kon voor de poets, want ik was toch al wakker en vrij (=ziekgemeld) ;( :') Kon hij nog ff blijven liggen.
Hij probeert zich wel te beteren inmiddels, maar heeft veel aanmoediging nodig :')
:o Ik voel me nu gewoon even plaatsvervangend intens verdrietig
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:25:44 #206
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158840417
Dankjewel SQ!

Heb het vanmorgen al een beetje gevierd met een chaggo vriendje dat zelf vergeten was zijn wekker te zetten en dus haast had, en zojuist een uur durende huil / overstrek bui van Melba omdat hij achtereenvolgens een schone luier moest, geen cruesli mocht, J naar zijn werk ging, het boekje uit was, hij geen mandarijn mocht en bij het naar boven klimmen half van een trede gleed en zijn hoofd stootte (en ik hem vervolgens wild gillend en zich naar achteren werpend nauwelijks naar boven gehesen kreeg) :') en zo te horen ligt hij nu te schreeuwen in bed want wilde hij toch niet slapen

Dreumesjes O+ ik herkende veel in de verhalen de laatste dagen.

Misschien was het wel lekker geweest als dit gewoon een werkdag was :@ ik vind het heel erg maar als ie zo'n bui heeft dan baal ik echt dat ik een dag met hem 'thuis' (of naar de winkel/naar buiten, maakt niet zoveel uit) ben :@ maar als we gezellig samen rommelen en hij lacht zo lekker en we hebben pret dan kan ik me daar weer niks bij voorstellen.

:* voor Loj, vergelijken is niet nodig.
Kwak
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:29:25 #207
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158840468
Och jullie mannen :')!

Kwak jarig? Hiep hiep!

Loj, wat hierboven al wordt gezegd. Ik heb ontzag voor jou gekregen sinds mijn Suzel zo slecht slaapt :P. Jij hebt met O. zo lang zulke slechte nachten gehad, ik vind het heel logisch dat je bang bent voor herhaling.

Away, dat loslaten is niet helemaal 'ik' hoor :'). Maar we hebben met alles hetzelfde (zelfde bed, zelfde slaapzak, zelfde bedritueel etc) ook gewoon doorslaapnachten gehad. Dus toen ben ik maar gaan denken dat het niet aan de randvoorwaarden kan liggen maar gewoon aan het meisje zelf :P. Vannacht was echt drama. Ze werd om 1 uur wakker > flesje gegeven en daarna ging ze gewoon weer lief slapen. Om 2 uur werd ze weer wakker en toen bleef ze wakker tot 4 :X. Dat hebben we echt nog nooit gehad... Af en toe dommelde ze wel weg maar dan werd ze weer krijsend wakker. Echt pijn! Paracetamol gegeven maar dat duurde alsnog een uur voordat dat werkte. En dan vanochtend haar wakker moeten maken he en dat ze dan bloedchagrijnig is :'). Ja kind, hoe denk je dat ik me voel :O
pi_158840483
Happy birthday kwakkie *O*
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:39:02 #209
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158840573
Happy Birthday kwak!

Wat een herkenning, die mannen :X.
Manlief zou vanmorgen Draak naar school brengen, zei hij gisteravond...
Het is dat ik wist dat hij geen wekker gezet had... Dus heb ik het zelf maar weer gedaan.
Ik weet gewoon dat hij dit vergeet dus dit soort beloftes neem ik vaak met een korreltje zout ;).
pi_158840747
Hier geen man flu hoor :D Alhoewel B kan er ook wat van ;)

Ik heb geprobeerd alles weer te lezen. Maar zal ongetwijfeld niet op iedereen reageren :@ :@
Wilde alleen even algemeen zeggen dat ik dit forum zo leuk vind, ik vind het leuk om alle ervaringen te lezen. Ik leer er van maar ik vind vooral de herkenning fijn. :)

Kwak jarig? *O* gefeliciteerd!
Wat een fijne foto van Hobbesje, heerlijk vrolijk koppie!

B is bezig met 2 kiezen, hij wijst ze zelf aan en vraagt om tandendruppels. Hij eet ineens weer als een bootwerker en is niet meer vegetarisch. (hij weigerde wekenlang vlees te eten....)

Er schijnt een enorm hefitig buikvirus te heersen....ik duim dat het ons voorbij gaat. Bij jullie al 'binnengedrongen?'
pi_158840880
Kwak, gefeliciteerd! *O*. Jammer dat je dag tot nu toe nog niet zo soepel verloopt. :*.

En een kus voor Blue, sterkte. ;(.

Loj, ik vind het heel begrijpelijk hoor, dat je bang bent dat de nachten met Js weer zo worden als met Ow. Wij schieten ook elke keer weer in de stress zodra we I wakker horen worden. Ik geef geen nachtvoedingen meer, die wil hij ook niet meer, maar daar staat tegenover dat we nu dus standaard elke nacht tussen de anderhalf en drie uur met een krijsend kind zitten. En de laatste avonden gaat hij 's avonds ook niet meer gewoon slapen... Het is slopend!
Wij stellen onze beslissing over of we ooit nog een tweede kindje willen ook nog maar even uit, puur om het slapen. En ergens vind ik dat ook heel naar tegenover I - alsof we hem liever niet hadden gewild als we dit van te voren wisten of zo...

Baard en ik zijn vandaag ijsvrij en hebben I vanochtend op de slee naar de gastouder gebracht. Ze woont op vier minuten lopen en we hebben er twintig minuten over gedaan. :+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_158840913
Dot die vraag in de nacht reageer ik hetzelfde op hoor :')
pi_158840941
Kwak gefeliciteerd en hoop dat straks na een slaapje Melba ook in feeststemming is *O* :*
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:09:06 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158841056
Geen slaapje :N
Gillen tot fruit :(

Nu gezellig aan tafel een appel en een kiwi aan t kanen :Y)
Kwak
pi_158841155
Jah nou first things first, fruit is heul belangrijk :+

Ik krijg er hier geen appel in trouwens, op KDV pikt hij die er ook altijd uit.
Appelsap (Flevosap verdund met water) is dan wel weer dikke hit
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:15:21 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_158841168
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:24 schreef Dot. het volgende:

[..]

:o Ik voel me nu gewoon even plaatsvervangend intens verdrietig
Hahaha, ik toen ook hoor. Hij had op dat moment nog niet door wat een impact het allemaal had op mij. Hij zag het denk ik "gewoon" als ongesteld worden.
't is geen compleet gevoelloze eikel hoor, dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld, maar hij is wel heel erg man in dat soort dingen ;)
Maar verder zorgt ie wel goed voor ons hoor!
disclaimer
pi_158841183
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:00 schreef BlueEyes het volgende:
Dot die vraag in de nacht reageer ik hetzelfde op hoor :')
Eigenlijk zou ik gewoon willen dat hij de vraag niet stelt, maar gewoon gaat. Al voel ik me dan vast weer schuldig, omdat ik hem eruit laat gaan :') Maar het is niet alleen 's nachts bij mij helaas. Ik heb echt het idee dat ik mijn vriend moet ontlasten als ik thuis ben, maar dat leg ik mezelf echt compleet op.

Gefeliciteerd kwak! En fruit beats slapen any day toch? :P Sowieso handig dat jullie nog twee slaapjes hebben zeg! Volgens mij zitten wij al vanaf de 10 maanden ofzo op 1 slaapje.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:29:54 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158841410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:16 schreef Dot. het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik gewoon willen dat hij de vraag niet stelt, maar gewoon gaat. Al voel ik me dan vast weer schuldig, omdat ik hem eruit laat gaan :') Maar het is niet alleen 's nachts bij mij helaas. Ik heb echt het idee dat ik mijn vriend moet ontlasten als ik thuis ben, maar dat leg ik mezelf echt compleet op.

Gefeliciteerd kwak! En fruit beats slapen any day toch? :P Sowieso handig dat jullie nog twee slaapjes hebben zeg! Volgens mij zitten wij al vanaf de 10 maanden ofzo op 1 slaapje.
Wij willen juist graag naar 1 :+ Als hij twee slaapjes doet is naar bed gaan s avonds bal...

Maar hij is vaak s ochtends te moe om de hele ochtend door te trekken en haalt na een te kort slaapje niet de hele middag tot het eten :')

Overgangsfase.

Hij is nu weer even blij, als hij straks weer gaat piepen gaan we even met de wagen op pad naar de winkels en dan lunchen en hopelijk een goeie middagslaap :Y
Kwak
pi_158841520
Wanneer stopt dat groeien eens? B past maat 23 van schoenen amper meer. Zijn 2 paar Adidasjes zit ie tegen de rand aan en zijn Shoesme kunnen nog net. 1 geluk: het is overal uitverkoop!
Op naar maat 46? :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:40:53 #220
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158841600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:36 schreef exode het volgende:
Wanneer stopt dat groeien eens? B past maat 23 van schoenen amper meer. Zijn 2 paar Adidasjes zit ie tegen de rand aan en zijn Shoesme kunnen nog net. 1 geluk: het is overal uitverkoop!
Op naar maat 46? :D
:D, dat gaat hard ja! Mijn peuter van 3,5 zit in schoenmaat 25 :P (maar da's wel een meisje)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:41:50 #221
73386 Fazz
onderweg
pi_158841615
Kwak gefeliciteerd!! *O* Hopelijk is Melba straks wel in de feeststemming ;)
Die overgang van 2 naar 1 slaapje is lastig ja. F heeft nog een tijd lang om 11 uur een slaapje gedaan omdat hij de ochtend niet doortrok. Nu gaat hij tussen 12-1330 ergens slapen voor 1 a 2 uur.

Echt te sturen valt het niet is dit weekend weer gebleken :') Ik had zondagmiddag een afspraak en dacht dat als F nu wat eerder ging slapen we op tijd weg konden gaat. What was I thinking :')

B leeft op grote voet O+ Ik moet misschien ook maar dat voetending kopen die Hilmo aanraadde. Heb het idee dat F's schoenen wat klein worden. Hij draagt nu schoenen in maat 21/21,5 en 22 :? Zeker met verschillende merken valt het allemaal weer anders }:|
pi_158841624
Wij hadden een beer van een kerel besteld TS, dat is wel handig in ons huishouden. Zijn handen zijn ook echt groot. Zijn neefje van 5 heeft amper grotere handen. :D

Ik moet eigenlijk werken maar ben schoenen maat 24 in de sale aan het zoeken. Sssst (lastig opstarten weer na de vakantie)

Adidas heeft trouwens erg handig inlegzooltjes, daar kan je goed op zien tot waar zijn tenen komen. Dat was nu dus tegen de rand aan. Zijn shoesme maat 24 kunnen nog net. Dus inderdaad die vallen wat groter.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:43:22 #223
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158841640
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:42 schreef exode het volgende:
Wij hadden een beer van een kerel besteld TS, dat is wel handig in ons huishouden. Zijn handen zijn ook echt groot. Zijn neefje van 5 heeft amper grotere handen. :D

Ik moet eigenlijk werken maar ben schoenen maat 24 in de sale aan het zoeken. Sssst (lastig opstarten weer na de vakantie)
Ik ben ook aan het werk :+ :@

Misschien moet ik ook dat meetding maar kopen ja. De schoenenverkoopster zei dat Suzel maat 20 had (dat was in oktober ofzo) maar ze draagt nog steeds schoenen maat 18/19 en die zijn voelbaar niet te klein.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:43:22 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_158841641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:23 schreef Dot. het volgende:

Manflu vind ik prima, maar doe dat dan lekker in bed buiten zicht. Helaas is dat dan weer te veel gevraagd vaak :P Al is mijn vriend als hij ziek is ook wel echt ziek meestal, dus het valt gelukkig mee.

Loj, je zeurt niet hoor! Slaaptekort is gewoon killing. Ik zou ook zo graag eens een nacht willen zonder dat ik mn bed uit hoef :O Ik heb ook slecht geslapen, maar dan door mezelf :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat in je spoiler staat herken ik echt heel heel heel goed _O- :')
Mijn man wil overigens best veel doen, maar doet het niet zo snel uit zichzelf. Dat is niet altijd onwil. Hij is bang dat hij het verkeerd doet. En dat komt omdat ik nogal uitgesproken ideeen heb over hoe het zou moeten gaan als het ons kind aangaat.
Dus wat best zou helpen is als ik gewoon eens zou leren zeggen wat ik wil en voel en niet allerlei aannames zou doen, en de verwachting loslaat dat dingen gaan gebeuren zonder dat ik er om vraag. Hij vindt het juist fijn als ik hem vraag dingen te doen. Ik voel me gecommandeerd als me constant gevraagd wordt dingen te doen. Ergo: ik moet kappen met mijn eigen gevoelens constant op anderen te reflecteren :')
disclaimer
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:45:50 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_158841695
Mauw is ook over aan het gaan op 1 slaapje. Die is dan van 12:30-16:00. Ik vind dat echt belachelijk lang maar goed, ooit ga ik er nog dankbaar om zijn :')

(voor de beeldvorming, ze wordt rond half acht wakker en gaat ook rond half acht weer slapen 's avonds. Dus ze slaapt nog steeds zo'n 16 uur van de 24 _O- )
disclaimer
pi_158841831
Fijn toch SQ? :)
B slaapt 's middag 1,5 tot 2 uur en 's nachts 12 uur.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:53:46 #227
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158841878
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Mauw is ook over aan het gaan op 1 slaapje. Die is dan van 12:30-16:00. Ik vind dat echt belachelijk lang maar goed, ooit ga ik er nog dankbaar om zijn :')

(voor de beeldvorming, ze wordt rond half acht wakker en gaat ook rond half acht weer slapen 's avonds. Dus ze slaapt nog steeds zo'n 16 uur van de 24 _O- )
Narcolept O+. Suus slaapt meestal van 12:00 tot ergens tussen half 2 en 3. Mijn peuter heeft heel lang geslapen van 12:00 tot 15:00, heerlijk vond ik dat toen (was ook tijdens mijn zwangerschap(sverlof) nog het geval dus dat was echt top). Nu is het wel fijn dat Suus meestal wat korter slaapt, dan kunnen we wat makkelijker nog wat doen na het slaapje.
pi_158842029
quote:

Wow, dat is echt geniaal. Stip slaapt 's middags meestal van 12.30 - 14.15 en is dan stiekem nog wel moe :') Als hij tot 15.00 uur slaapt is hij beduidend vrolijker iig! En dan vaak van 19.30 - 06.00 met nog een keer wakker tussen 12.00 en 02.00.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat in je spoiler staat herken ik echt heel heel heel goed _O- :')
Mijn man wil overigens best veel doen, maar doet het niet zo snel uit zichzelf. Dat is niet altijd onwil. Hij is bang dat hij het verkeerd doet. En dat komt omdat ik nogal uitgesproken ideeen heb over hoe het zou moeten gaan als het ons kind aangaat.
Dus wat best zou helpen is als ik gewoon eens zou leren zeggen wat ik wil en voel en niet allerlei aannames zou doen, en de verwachting loslaat dat dingen gaan gebeuren zonder dat ik er om vraag. Hij vindt het juist fijn als ik hem vraag dingen te doen. Ik voel me gecommandeerd als me constant gevraagd wordt dingen te doen. Ergo: ik moet kappen met mijn eigen gevoelens constant op anderen te reflecteren :')
Mijn vriend is natuurlijk 4 dagen thuis met hem (ofja, 3,5 dag), dus hij is daar niet echt onzeker in, maar hierdoor vind ik dus van mezelf dat ik de tijd op me moet nemen als ik wel thuis ben. Maar dan heb ik idd nog steeds die verwachtingen dat hij uit zichzelf een keer opstaat 's ochtends of iets met hem buiten de deur gaat doen zodat ik even tijd voor mezelf heb :') Lekker dubbel weer :X

Mijn neefje van begin december is nu even groot als Stip (van eind maart), dus ik vermoed dat hij ook wel voorbij wordt geschoten binnenkort. Stip heeft ook dezelfde schoenmaat iig :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:02:52 #229
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158842061
quote:

Wow. Just wow. Beetje jaloers wel :+ al heb ik ook echt niet te klagen hoor :7

Melba ligt nu na weer, als hij kort slaapt hebben we pech, dan issie om vier uur weer moe, slaapt tot zes (dan maken we hem wakker) en wil dan niet voor tien uur slapen. Als hij lang slaapt (tot 2 uur ofzo) dan kan hij door tot een uur of half zeven *O*

(Sorry voor de dagboekposts, moet weer eem beetje wennen aan een dag alleen met hangerige dreumes na twee weken alles samen doen).
Kwak
pi_158842473
http://www.famme.nl/9-din(...)moeders-moet-zeggen/

Ik moest hem hier even delen, vooral 7 is hilarisch en ja we hebben alle vragen minstens 1 keer gehad. :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:46:34 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158842961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:23 schreef Dot. het volgende:

SPOILER
SPOILER
KuikenGuppy
pi_158843140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_158844134
Ik zit een plasje te worden hier op de bank :')

Op het deuntje van 'Wat doet het eendje' van Monique Smit hoor ik via de babyfoon afwisselend
Kwa kwak kwaaaaa
Wa waf waaaaah
Boe boe boe

En dan O+

Ma ma maaaaaaa
Pa pa paaaaaa

Echt hoe week kan je zijn?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:49:28 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_158844274
Mnoh blue O+!
disclaimer
pi_158844391
Ik smelt ook Blue, wat lief!

(ik ben een beetje aan het werk hoor :P Ik ben nu bezig met een carnavalsoutfit...)
pi_158845344
GefeliciKwakTaart :* *O* ! Lekker ochtendje zo :+ dan voel je je niet echt jarig.. Ga je nog een feestje geven?

Dikke +1 op Dot en SQ qua mannen. Hij is heus heel lief en zorgzaam, maar hier gaat het dus vaak ook zo:

Hij: "Schat, A heeft gepoept"
Ik: "Ja lief. Ik ruik het."
*vrij lange stilte, A speelt vrolijk verder*
*ik denk: ga haar nou verschonen...*
Ik: "Ze stinkt nu wel heel erg...."
Hij: "Ja ik ruik het! Ze kan echt enorm poepen hè :D ! Go A! Boks! "
*A verspreidt een putlucht van heb ik jou daar, maar hij doet niks*
*Ik denk: hallooooo, moet ik alles vragen :{ !?*
Ik: "Nou, als jij haar niet gaat verschonen doe ik het ZELF WEL WEER :( "
Hij: "Huh!? Je vroeg toch niks :? !? Ben je nou boos!?"

Mars, Venus, zoiets :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 13:30:45 ]
pi_158845397
Mnoh Blue, wat lief O+ !!
pi_158845518
Whahahahaha Razz. Ik geef het eerlijk en stereotype toe, ik moet echt lachen om dit soort verhalen. Het is totaal niet herkenbaar namelijk :D Als er al een man is bij ons, zal ik het zijn. Ik slaap namelijk 's nachts overal doorheen.
pi_158845673
Blue O+
Mannenverhalen :D o|O Mijnes is heus heel lief en zorgzaam (voor mij en uk en nouja.. De wereld) maar is soms ook echt een Man ;)
SPOILER
En sneeuw/ijs hier is niet echt Lucas' hobby :D
pi_158845815
Ooh Razz die is ook irritant.

'Gelukkig' blijft het hier alleen bij de nacht of vroege ochtend dat vriend niet zo handig reageert.
Lees: wachten tot ik wat zeg of vraag of er uit ga en dan vragen Goh zal ik gaan? Jajoh, als ik al naast het bed sta |:(

Overdag moet ik er wel om vragen maar dat is ook wel mijn eigen schuld een beetje.
Ik merk wel dat doordat ik nu weer meer weekenden werk en dus minder KDVopvang nodig heb doordeweeks, dat F meer en meer een eenheid wordt met zijn papa.
En dat vriend daardoor ook eerder dingen ziet dan voorheen.

Die hele dagen alleen met papa zonder bemoeienis van mama doet ze goed.
Heb dat ook wel eens van een neef gehoord van mijn vriend, doordat mama's er zijn gaan papa's algauw in de afwachtstand en zodra wij er niet meer zijn gaat het wel automatisch.
pi_158845850
Als we een jaar verder zijn is hij noet meer uit de tuin te krijgen JM O+
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:14:02 #242
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_158846390
JM dat buitenspelen komt vanzelf. Onze oudste vond het eerst alkemaal maar vies en nu ben ik blij dat hij schoon thuiskomt.

Dames dat mannengedoe heb ik hier niet. Maar ik zeg de dingen dan ook gewoon. Ga jij even? Wil jij deze verschonen? Kun jij ...? Dan gebeurd het gewoon nl. Maar uit zichzelf was dat niet zo. En nu wel vaker. Dat groeit als je maar vaak genoeg delegeert ;)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:25:34 #243
73386 Fazz
onderweg
pi_158846626
Ik delegeer volgens mij ook gewoon :@

JM O+ in z'n mooie pak :)
pi_158847055
Winterkindjes O+ ! M'n zwager in Grunn stuurde een foto van schaatsende mensen op straat, zo bizar!

En ja dat delegeren en het gewoon vragen zou ik meer moeten doen. Is ook mijn probleem, ik denk al snel dat iedereen mijn gedachten wel kan lezen :+ .
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:51:08 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158847727
Jongens echt! Die mannenverhalen! :o ;( als R zegt: 'ik ruik iets' oid dan zeg ik gewoon 'Tikkie jij bent m!' Of 'jouw beurt!' En in het weekend kan dat altijd want het is de hele week al mijn beurt :').
Gewoon delegeren die handel hoor. Ik vraag gewoon veel en expliciet, en inmiddels weet hij zelfs ook dat 'zometeen' eigenlijk NU betekent - die eerste klinkt net iets vriendelijker :P
pi_158847760
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:29 schreef Razztwizzle het volgende:
GefeliciKwakTaart :* *O* ! Lekker ochtendje zo :+ dan voel je je niet echt jarig.. Ga je nog een feestje geven?

Dikke +1 op Dot en SQ qua mannen. Hij is heus heel lief en zorgzaam, maar hier gaat het dus vaak ook zo:

Oh, maar zo doet hij het dan ook weer niet gelukkig :D Dat gebeurt andersom dan juist weer. Dan heb ik mezelf eindelijk op de bank geploft en gaat Stip ineens zn auto's achter het speelkeukentje smijten oid en dat ik daar dan met zo'n dode blik naar kijk, eventueel halfslachtig zeggende dat hij zn auto's niet achter zn keuken moet smijten, omdat ik het te veel moeite vind om mezelf omhoog te walvissen en dat mn vriend dan op de herrie af komt en me echt zo aankijkt van; Waarom doe je niks?! :')
pi_158847784
Ik delegeer ook. Helaas wordt dat de ene keer beter begrepen dan de andere keer oO<

Lief Burd O+
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:12:06 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158847808
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:09 schreef Crumpette het volgende:
Jongens echt! Die mannenverhalen! :o ;( als R zegt: 'ik ruik iets' oid dan zeg ik gewoon 'Tikkie jij bent m!' Of 'jouw beurt!' En in het weekend kan dat altijd want het is de hele week al mijn beurt :').
Gewoon delegeren die handel hoor. Ik vraag gewoon veel en expliciet, en inmiddels weet hij zelfs ook dat 'zometeen' eigenlijk NU betekent - die eerste klinkt net iets vriendelijker :P
True, maar ik vind het eigenlijk al jammer dat hij zegt "ik ruik iets" ipv dat hij opstaat en de luier verschoont (zoals ik zelf zou doen) :+.
Komende tijd ga ik idd vaker 'jouw beurt!' roepen 8-).
KuikenGuppy
pi_158847875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

True, maar ik vind het eigenlijk al jammer dat hij zegt "ik ruik iets" ipv dat hij opstaat en de luier verschoont (zoals ik zelf zou doen) :+.
Moet ik er wel bijzeggen dat hij het echt heel slecht kan ruiken, en hij me vaak ter controle vraagt even te ruiken. Ik ruik het meestal al als ik de kamer binnenkom :'). Dus meestal gaat het van: ruik jij ook iets? Jep, veel plezier!
pi_158847948
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn vader heeft daar idd een handje van. En dat ie hem dan moet verschonen, omdat ik in de douche sta ofzo en dan zo gaat roepen dat ik doekjes moet halen en als ik er dan toch ben kan ik het net zo goed zelf doen, want het stinkt echt enorm :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:17:10 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_158847986
Ruzie over poep. De evolutie van je relatie in life2.0 O+
disclaimer
pi_158848148
De herkenbare scenario's O+

Irritatie met stipt op 1 is hier de mobiele telefoon. Komt 'ie laat van z'n werk en zodra zijn eten op is gaat ie verder met zijn collega's appen :|W
pi_158848316
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:21 schreef Skittles het volgende:

Irritatie met stipt op 1 is hier de mobiele telefoon. Komt 'ie laat van z'n werk en zodra zijn eten op is gaat ie verder met zijn collega's appen :|W
+1! En áltijd antwoorden als het z'n werk is, en berichtjes van mij overdag amper lezen }:|
pi_158848503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:21 schreef Skittles het volgende:

Oh ja, hier ook!
Ik: let jij ff op S dan ga ik koken
M: ja *gaat verder met z'n telefoon*
S klimt op kinderstoel
Ik kijk met een schuin oog naar wat S doet en zie haar klimmen, kijk naar M die heeft niks door
Ik: haal jij S even van haar stoel dalijk valt ze*
M: huh wat; S niet doen dalijk val je nog!
:') :')

*uiteraard ga ik meteen naar haar toe als ik zie dat ze gaat vallen en er geen tijd meer is om te waarschuwen
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:39:13 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_158848583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:35 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Oh ja, hier ook!
Ik: let jij ff op S dan ga ik koken
M: ja *gaat verder met z'n telefoon*
S klimt op kinderstoel
Ik kijk met een schuin oog naar wat S doet en zie haar klimmen, kijk naar M die heeft niks door
Ik: haal jij S even van haar stoel dalijk valt ze*
M: huh wat; S niet doen dalijk val je nog!
:') :')

*uiteraard ga ik meteen naar haar toe als ik zie dat ze gaat vallen en er geen tijd meer is om te waarschuwen
ooooh 800% herkenning :') :')
Ik: Let jij even op?
hij: Ja!
*man speelt op telefoon*
*kind klimt op salontafel*
*BONK* *krijsend kind*
hij: waarom doe je dat nou mauwtje :(
disclaimer
pi_158848744
:')

Moet ik hier nog wat op zeggen :D
pi_158848831
Ik moet zo lachen om jullie verhalen _O- (en ja hoor dat gebeurt hier ook wel eens....door mij maar ik heb volgens mijn vrouw mijn leven gebeterd)
pi_158849642
Ik hanteer de regel dat wie hem ruikt er eigenaar van is en dat gaat eigenlijk wel goed.
Maar die telefoon ja, mennn, als dat ding niet zo duur was zou ik hem uit het raam willen gooien :X
pi_158849766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ooooh 800% herkenning :') :')
Ik: Let jij even op?
hij: Ja!
*man speelt op telefoon*
*kind klimt op salontafel*
*BONK* *krijsend kind*
hij: waarom doe je dat nou mauwtje :(
Precies! _O-

"Ik zei toch dat je dat niet mocht doen" :')

Of ze staat uiteindelijk aan mijn been te hangen en jengelen terwijl ik sta te koken en meneer languit op de bank ligt.
Mannen O+
pi_158849787
Ik maak me ook wel schuldig aan die telefoon, maar ik kan maar zo veel op de grond zitten en me als snelweg laten gebruiken :@

Maar als Stip iets wil pakt hij je telefoon en legt hem weg :D
pi_158849846
:D Haha

Man was in december 3weken vrij (ik niet) en deed eigenlijk alles. Huishouden, luiers, boodschappen en als ik uit het werk kwam nam hij peuter mee naar familie/winkel/ander uitje.
Was in het begin wel 'even' zoeken naar een balans maar hij ziet hoe goed werken voor me is dus doet hij wat hij kan zodat ik dit kan blijven doen *;
Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk fulltime ga werken en hij parttime. Hij kan goed thuis zitten en ik ben daar weer niet zo goed in..
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:28:28 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_158849900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef Dot. het volgende:
Ik maak me ook wel schuldig aan die telefoon, maar ik kan maar zo veel op de grond zitten en me als snelweg laten gebruiken :@

Maar als Stip iets wil pakt hij je telefoon en legt hem weg :D
ja dat doet mauw ook :D :')
Ze duwt mijn hoesje dicht en gaat dan in mijn oor jengelen O+

En ik telefoon ook best veel hoor. Maar hij wint :P
disclaimer
pi_158850424
Hoesje dichtdoen? Mijn dreumes pakt de telefoon af zodat ze er zelf mee kan spelen :')

Herkenbare verhalen verder hoor. En ook grappig om te zien hoe universeel dat soort situaties dan eigenlijk zijn.
pi_158850486
Hier wordt tussen telefoon en schoot gewurmt en wordt er Kijkuh! geroepen.
Vergeet dan maar waar je mee bezig was, filmpjes of foto's kijken is gewenst dan.
Dus telefoon en F in de buurt die het doorheeft lukt niet.
pi_158851177
Hier wordt de telefoon ook afgepakt hoor, niet dat hij er al iets mee kan- dus dan leggen we hem maar uit het zicht. Vaak is dat dan nog niet uit het hart met drama tot gevolg :') idem afstandsbediening.
pi_158851503
Telefoon snapt ze helaas al helemaal. Als ik 'm naast het kussen leg en mevrouw wordt wakker gaat ze er mee 'spelen' (lees: op alles drukken en swypen. Met als gevolg dat ze meestal perongeluk haar vader belt :') )

Lou heeft trouwens haar eerste scheldwoord al geleerd. Als ze een speeltje laat vallen, zegt ze "oh, shit". Ik wil graag doen alsof ze dat van haar vader heeft of ergens anders opgepikt, maar helaas toch echt van mij ;( ik liet net een kopje vallen en riep dus shitshitshit. Staat Lou er naast "shiiiiiiii!" *doet haar handen in de lucht als hoera* :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:59:51 #268
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158852393
Oh Melba is nog in de fase "GEEF HIER DAT DING LIK BIJT LIK" :+

Needless to say wat J aan het doen was toen Melba eennpoosje geleden ineens in zijn eentje bovenaan de trap stond :(

Maar zit zelf ook teveel op mijn telefoon vind ik,merk dat het echt een beetje mijn escape is soms...
Kwak
pi_158852427
Wat dat betreft is het tussen mij en mijn vent echt wel 50/50 ^O^ .. Voelt wel fijn. Van vriendinnen hoor ik soms anders en dan denk ik echt: hadden jullie nu SAMEN voor kinderen gekozen of .... :?

En de telefoonverhalen .. zo herkenbaar :')
Djenna deed het .. Boaz doet het :') ... En maar lullen door het ding als ie hem te pakken heeft :')

Dus zeker herkenbaar hier jullie situatieschetsen :D

Overigens is hier de afspraak: geen telefoons aan tafel (als we aan het eten zijn).

Verder leg ik hem eigenlijk altijd wel weg als ik thuis ben met de kindjes. Ik kan er goed vanaf blijven. En als ik dan weer weg ben bij de kindjes (werk/school/whatever) dan pak ik hem dan wel weer .. loopt niet weg het ding :)

Er is heir serieus een restaurant in mijn buurt.. Die heeft een app die je kunt installeren. En die registreert dus hoe lang je van je telefoon af blijft. Hoe meer punten je spaart voor kortingen etc.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen want sta maar eens stil op een plek waar (veel) mensen zijn en kijk maar eens hoeveel mensen met hun telefoon in de hand/aan hun oor staan. Dus ik vind het wel een slimme zet van dat restaurant ^O^ ... Dan wordt er weer gepraat aan tafel ipv dat iedereen zit te rammen op het ding tijdens het wachten op het eten.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:04:49 #270
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158852497
Melba belt nu steeds met alles. Blokjes, duplo, stapeltorenringen, afstandsbediening. :D doet ze tegen zijn wang en zegt "mama" en daarna aan jou geven en dan moet je ook bellen. O+

As we speak zit hij schaterend papa te voeren met koude bami en stukjes komkommer O+

Loutje :o oh shiiiiiii O+ lekker ding!

Melba gebaart nu ineens heel veel, zijn naamgebaar, en hond en poes en mama, en klaar (met KA!) erbij, zegt kwakkwak als hij eendjes ziet, het gaat zó rap ineens :o
Kwak
pi_158852618
Hm, hier wordt nog steeds niet echt gepraat. Ze zegt "ja, "nee", "papa", "daddy" en "die". Maargoed, daarmee kan ze alles duidelijk maken wat ze wil, dus alle andere mogelijke woorden vindt ze waarschijnlijk gewoon niet boeiend genoeg :')
pi_158852619
Kwak doen jullie gebaren van Lotte en Max toevallig?

Weet even uit mijn hoofd niet hoeveel Boaz met jouw kleintje scheelt. Maar Boaz vindt de gebaren ook super leuk om te doen. DVD's van Lotte en Max staan hier ook altijd op als de kindjes thuis zijn. Oudste vindt het ook schitterend.

En wat ik ook zo tof vind is dat je ze vanaf een afstandje iets duidelijk kunt maken met gebaren zonder dat je hoeft te roepen ofzo (behalve de naam dan om aandacht te trekken). En ze begrijpen meteen wat je bedoelt. Zo grappig :D
pi_158852746
Mannen O+ :') Ik ben nu degene met griep en hij wil dan met liefde voor mij zorgen maar dat zuchten de hele tijd... }:| en dan moet hij opruimen en dan klagen dat het zoveel is... ja ze maakt een puinhoop maar ik ruim t ook dagelijks op.
S. 2014
J. 2016
pi_158852774
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:29 schreef Razztwizzle het volgende:

Nouja in feite maak je ook enkel een opmerking. Ik begrijp heel goed dat je het fijn zou vinden dat hij meer initiatief neemt maar dat kun je dan ook aangeven. Of gewoon zeggen wat je wil of de 'jouw beurt' :D. Ik zou het bespreekbaar maken iig wat je wil en hoe het nu voelt. Een 'verwijt' gooien van 'dan doe ik het zelf wel weer' is ook niet constructief. :*

(Ik word ook grumpy van 'het altijd zelf moeten vragen' wat heus niet altijd zo is maar zo voelt dat :D. Na bespreken had ik wel meer begrip en duidelijkheid. Mag gewoon 'bevelen' (aka aangeven wat ik wil) zonder dat hij dat vervelend vindt bijv. Omdat hij nu mijn intentie weet.)

/bemoeimodus

[ Bericht 5% gewijzigd door Unihipili op 05-01-2016 18:24:40 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:23:10 #275
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158852954
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwak doen jullie gebaren van Lotte en Max toevallig?

Weet even uit mijn hoofd niet hoeveel Boaz met jouw kleintje scheelt. Maar Boaz vindt de gebaren ook super leuk om te doen. DVD's van Lotte en Max staan hier ook altijd op als de kindjes thuis zijn. Oudste vindt het ook schitterend.

En wat ik ook zo tof vind is dat je ze vanaf een afstandje iets duidelijk kunt maken met gebaren zonder dat je hoeft te roepen ofzo (behalve de naam dan om aandacht te trekken). En ze begrijpen meteen wat je bedoelt. Zo grappig :D
Ja we doen de officiele gebaren, die doen ze ook bij lotte en max, maar ik heb maar 1 dvd en die vindt Melle nog niet echt ineressant. Ik ken de gebaren van de cursus en internet (NGT site), heb t boek van Lisa Zeviar voor mijn verjaardag gevraagd.

We gebruiken zelf de gebaren veel bij boekjes lezen en overdag. Melle is 14 maanden.

We gebruiken nu deze, die met een sterretje maakt hij ook (wel nog grof), die met een @ heeft hij ook een "woord" voor of zegt hij gewoon:
Papa
Mama*@
Poes*
Hond*
Eendje
Vogel
Lamp aan/uit*
Kom
Buiten
Helpen
Peer
Kiwi
Appel
Nog meer
Hapje
Eten*@
Drinken*@
Klaar*@
Slapen*
Spelen
Speen
Lekker*@
Melk
Rustig/wachten
Genoeg
Op
Waar?
Wakker

We gebruiken de gebaren ook zelf, als de een buiten staat en de ander binnen, bijvoorbeeld s ochtends :+
Of de poes al eten heeft, of de baby al wakker is, etc. Handuuug!
Kwak
pi_158853009
O ja dat doen mijn man en ik ook ja .. staan we als een malle naar elkaar te gebaren :') ... En de mensen om ons heen :? :? :? ... _O-
Maar zo handig inderdaad!
pi_158855261
Skittles :') _O-
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:45:59 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_158855315
Reasons why my child is crying:

Ik zette de babushka's in elkaar.
disclaimer
pi_158855390
Hoe durf je ook! :(
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:49:42 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_158855419
Ja, doll eat doll. Da's net zo erg als een zombiefilm ongeveer :')

Nog wel ook O+ voor sneeuwlucas!
disclaimer
pi_158856273
Loutje O+!
S. 2014
J. 2016
pi_158856495
Haha, die verhalen over de mannen. _O- . Ik vind dat mijn vriend het heel goed doet met I, maar er zijn wel wat dingen herkenbaar.

Wat ik ook heel irritant vind, is dat hij inderdaad veel minder goed oplet. Met als gevolg dat als hij een dagje met I is geweest haar bal meestal zoek is evenals de helft van haar speelgoed. En dat mag ik dan uit plantenbakken, achter en onder de bank, uit de boekenkast gaan halen want hij heeft echt geen idee waar ze het allemaal heeft gelaten (terwijl dat na zoveel keren toch inmiddels wel een beetje voorspelbaar is }:| ). Die gaat gewoon achter zijn laptop zitten werken en I gaat haar gangetje en hij heeft werkelijk geen idee van wat ze doet. Hij heeft meestal niet eens door dat de bal zoek is. Niet alleen vind ik dat irritant omdat ik dan vervolgens op zoek moet gaan naar die zoekgeraakte bal en de duplosteentjes (waarbij I heel lief achter me aan hobbelt en steeds zegt "bal weg! Mama zoeken!" en dan haar handjes in de lucht steekt) maar ik vind het ook irritant dat hij dat dus gewoon kan doen. Als ik dat doe, hangt I de hele tijd aan m'n been omdat ik per se mee moet spelen. Of omdat ze bij me op schoot wil zitten, of gewoon aandacht wil van MAMA. ;( .

[ Bericht 8% gewijzigd door Franny_G op 05-01-2016 20:29:56 ]
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158856612
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
Reasons why my child is crying:

Ik zette de babushka's in elkaar.
Hier moeten de babushka's het altijd ontgelden als I echt boos is. Smijt ze die arme mama's (volgens haar zijn het 'mama's'. En de kleinste is de baby. Zit wel wat in natuurlijk. :') )) keihard door te kamer. En huilen als ik ze dan wegzet natuurlijk. En trouwens, als zij ze zelf in elkaar wil zetten en het lukt niet, dan is het ook smijten. Nee, echt een goede aankoop, heb je veel plezier van. ^O^ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:29:43 #284
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158856689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Hobbesje het volgende:
JM dat buitenspelen komt vanzelf. Onze oudste vond het eerst alkemaal maar vies en nu ben ik blij dat hij schoon thuiskomt.

Dames dat mannengedoe heb ik hier niet. Maar ik zeg de dingen dan ook gewoon. Ga jij even? Wil jij deze verschonen? Kun jij ...? Dan gebeurd het gewoon nl. Maar uit zichzelf was dat niet zo. En nu wel vaker. Dat groeit als je maar vaak genoeg delegeert ;)
Hele dikke +1. Ik herken het ook totaal niet. Ik "delegeerde" ook gewoon en ondertussen doet hij alles gewoon zelf muv een paar huishoudelijke dingen zoals sanitair en stofzuigen. Maar als ik dat zou vragen doet gij hey ook gewoon en uiteindelijk ook uit zichzelf.

Hobbes wat een schattige foto O+

En vloekende lou :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:29:44 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_158856690
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:26 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Hier moeten de babushka's het altijd ontgelden als I echt boos is. Smijt ze die arme mama's (volgens haar zijn het 'mama's'. En de kleinste is de baby. Zit wel wat in natuurlijk. :') )) keihard door te kamer. En huilen als ik ze dan wegzet natuurlijk. En trouwens, als zij ze zelf in elkaar wil zetten en het lukt niet, dan is het ook smijten. Nee, echt een goede aankoop, heb je veel plezier van. ^O^ .
hehehe :')
Het was een kado ook nog, van een Russische collega :D

En herkenbaar van het rustig alleen spelen bij papa. Ik hou het er maar op dat hij haar zo structureel negeert dat ze geen moeite meer doet voor zn aandacht :+ ;)
disclaimer
pi_158856766
Volgens mijn vriend geeft hij haar 'ruimte'.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:32:55 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_158856806
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef Franny_G het volgende:
Volgens mijn vriend geeft hij haar 'ruimte'.
oh, heet dat zo.
disclaimer
pi_158857613
Iemand ook 4 handen op 1 buik aan het kijken?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:01:31 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_158857752
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand ook 4 handen op 1 buik aan het kijken?
Tering wat een ergernis weer zeg. Ik zit me plaatsvervangend te schamen. :')
disclaimer
pi_158857826
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tering wat een ergernis weer zeg. Ik zit me plaatsvervangend te schamen. :')
Goddank ben ik dus niet de enige.
S. 2014
J. 2016
pi_158857846
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Goddank ben ik dus niet de enige.
Dit klinkt als een goed programma. Ik ga kijken :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:10:20 #292
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158858041
Ik ga kijken :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:18:06 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_158858310
Die gast heeft zeker drie buitenvrouwen. En de oudste is van de postbode :')
disclaimer
pi_158858346
Ik heb weer iets gemist kennelijk :D
pi_158858512
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Die gast heeft zeker drie buitenvrouwen. En de oudste is van de postbode :')
:D
S. 2014
J. 2016
pi_158858643
Waar is dat te zien? Of is het alweer afgelopen :')
Ik was ff boeven vangen op Ned1 :P
pi_158858786
Jahninyo en Divainchely... Ik had ze nog niet eerder gehoord. Originaliteitsprijs *O*
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:53:24 #298
73386 Fazz
onderweg
pi_158859389
Ik heb wat gemist begrijp ik? :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:02:59 #299
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_158859653
Kwakkie gefeliciteeeerrrddd!!! *O*

L in de sneeuw wat leuk :D
Hier geen kou te bekennen... laat staan sneeuw ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_158860527
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik heb wat gemist begrijp ik? :D
Een hoop ergernis, irritatie en plaatsvervangende schaamte :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')