Voor alles is een tijd en een plaatsquote:Op donderdag 31 december 2015 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet misschien op mijn woorden terugkomen. Maar dat kan ook komen omdat ik momenteel vrij gevoelig ben..
dan maar ongeschoren het nieuwe jaar inquote:Op donderdag 31 december 2015 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
echt, ik probeer me een beetje te scheren en opeens valt alles uitelkaar
Echte mannen scheren zich met een straightrazor..quote:Op donderdag 31 december 2015 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
bijnaquote:
half geschorenquote:Op donderdag 31 december 2015 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maar ongeschoren het nieuwe jaar in
ook leukquote:
Elektrisch scherenquote:Op donderdag 31 december 2015 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Moet je nog weg?quote:
De rest harsenquote:
Ja ik zit nog bij te komen van AC/DC man!quote:
mannen met lange baardenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop