Is nu gewoon alleen maar internationale muziek natuurlijk. Dat scheeltquote:Op donderdag 31 december 2015 21:11 schreef Dven het volgende:
Zitten met 4 roemenen 6 bulgaren 3 belgen en ik als Nederland.
Top2000 toxh aangekregen
ben benieuwd wat ze gaan vinden van onze nederlandse trots.. claudiaquote:Op donderdag 31 december 2015 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is nu gewoon alleen maar internationale muziek natuurlijk. Dat scheelt
Brabantquote:Op donderdag 31 december 2015 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is nu gewoon alleen maar internationale muziek natuurlijk. Dat scheelt
quote:Op donderdag 31 december 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ze gaan vinden van onze nederlandse trots.. claudia
Ik snotter, ruilen?quote:Op donderdag 31 december 2015 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik schop nu tegen vele zieltjes aan. Maar dit heeft me nog nooit kunnen raken
Cash was zeker een baas.quote:
Graag.quote:
Dat kan, hoera voor verschillend zijn!quote:Op donderdag 31 december 2015 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Graag.
Niet dat ik dit niet om aan te horen vind. Klinkt gewoon okee. Maar er zijn voor mij veel meer nummers die meer met me doen dan dit..
Een man in zijn schuur met zijn gitaar in de herfst van zijn leven...prachtig...quote:Op donderdag 31 december 2015 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik schop nu tegen vele zieltjes aan. Maar dit heeft me nog nooit kunnen raken
dan zullen we je niet porren.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet misschien op mijn woorden terugkomen. Maar dat kan ook komen omdat ik momenteel vrij gevoelig ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |