ik heb mijn haat gifjes al klaar staan voor coldplayquote:Op donderdag 31 december 2015 20:44 schreef SureD1 het volgende:
Golden Earring en Meatloaf
Nodig om op te laden voor 2x Coldplay zo...
quote:Op donderdag 31 december 2015 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb mijn haat gifjes al klaar staan voor coldplay
Naar zuid Europa rijden als je weet dat vliegen 10x sneller isquote:Op donderdag 31 december 2015 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
Dit heb ik ook gedraaid toen in één nacht van Florence naar huis reed
Top Gear Roadtrip gemaakt met drie stationsquote:Op donderdag 31 december 2015 20:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Naar zuid Europa rijden als je weet dat vliegen 10x sneller is
quote:
en met die van RTLLNquote:Op donderdag 31 december 2015 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor wie wil: je kunt met de hoogtepunten van Voetbal Inside het jaar uit!
Top Gearquote:Op donderdag 31 december 2015 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Top Gear Roadtrip gemaakt met drie stations
playbacken is sowieso te leukquote:Op donderdag 31 december 2015 20:49 schreef SureD1 het volgende:
Jaja het nummer dat elke bruiloft langs komt...en dat de net te dronken oom en tante dan gaan playbacken...
(Maar stiekem wel een goed nummer)
Lullen & wcmatjes komen tevoorschijn?quote:Op donderdag 31 december 2015 20:49 schreef SureD1 het volgende:
Jaja het nummer dat elke bruiloft langs komt...en dat de net te dronken oom en tante dan gaan playbacken...
Dit nummer op een bruiloftquote:Op donderdag 31 december 2015 20:49 schreef SureD1 het volgende:
We hebben nog evenquote:Op donderdag 31 december 2015 20:52 schreef Ingolstadt het volgende:
#200 zit er trouwens ook niet meer in zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop