Die neem ik op om na 12-en te kijken als Brennie terug is van het werkquote:Op donderdag 31 december 2015 21:32 schreef SureD1 het volgende:
Finkers doet de oudejaarsconference live! Zo hoort dat, respect
Is nog niet begonnen tochquote:Op donderdag 31 december 2015 21:32 schreef SureD1 het volgende:
hoogtepunten stel je uit voor het juiste moment.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voor het hoogtepunt stoppen, doe je toch ook tijdens sex?
Maar fijne jaarwisseling![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De rest ken ik wel.. tot volgend jaar
Half 11 dacht ik uit mn hoofd, maar dat kan net zo goed half 10 zijn. Mijn hoofd kennendequote:Op donderdag 31 december 2015 21:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Is nog niet begonnen toch
Half 11quote:Op donderdag 31 december 2015 21:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Haar uithaalquote:
Dan ben ik al een concert van queen aan het opnemenquote:Op donderdag 31 december 2015 21:32 schreef SureD1 het volgende:
Nee half 11, ben naar NPO1 geswiched...quote:Op donderdag 31 december 2015 21:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ken ik niet eensquote:
Thanks. Verwacht er veel vanquote:
ik ook niet...... als ze niet zo lang gewacht had met een nieuw album was dit ook geflopt vermoed ik. De hype van haar om 4 jaar stilte te nemen zal een medeoorzaak zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:32 schreef Geralt het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom iedereen dit zo fantastisch vind. Ik vind er werkelijk geen ene sodeflikker aan.
quote:Op donderdag 31 december 2015 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De rest ken ik wel.. tot volgend jaar
Ik ben ook nieuwsgierig.. sowieso een geniale man!quote:Op donderdag 31 december 2015 21:34 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Thanks. Verwacht er veel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop