Wat was je stemlijst?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Buiten Nirvana had het mijn lijst kunnen zijn
Nee die komt nogquote:Op donderdag 31 december 2015 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste van de Dire Straits toch wel, uiteindelijk.
Dat is ook lekker hoor Mexi!!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De mooiste van de Dires zonder twijfel
in elk geval het mooiste albumquote:Op donderdag 31 december 2015 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste van de Dire Straits toch wel, uiteindelijk.
die komt nogquote:Op donderdag 31 december 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De mooiste van de Dires zonder twijfel
Vergeten...quote:
Brothers in Arms was zo godvergeten saai, afgelopen jaar een keertje opgezet, na zes nummers dacht ik echt 'bah wat is dit SLAAP VER WEKKEND'quote:Op donderdag 31 december 2015 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval het mooiste album
Vrouwenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik val net na een uurtje weer in. Wat doet Ed Sheeran zo hoog in de lijst?
Hoho, slechts een pogingquote:
Infiltrerenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pff ik ken t nummer niet eens. Wat een jongerenpenetrate dit jaarquote:
Het nummer is geweldig, mijn nummer 2 Dire Straits, maar het album verder is mwaaahquote:Op donderdag 31 december 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brothers in Arms was zo godvergeten saai, afgelopen jaar een keertje opgezet, na zes nummers dacht ik echt 'bah wat is dit SLAAP VER WEKKEND'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |