abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7000298
Concept totaal verkracht. Geen contact met de buitenwereld, opgesloten in een huis. Nee, zij maken fijn een tripje. En dan kan het doel nog zo goed zijn, dit kan gewoon echt niet.

De cameo van Linda de Mol was daarentegen wel weer leuk.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  dinsdag 26 november 2002 @ 11:32:40 #127
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7000334
Stefan en Margriet waren wél de aangewezen personen om hiervoor uitgekozen te worden, vind ik zelf. Zij zijn geen mensen die er een persoonlijke show van gaan maken (zoals Judith en Laurens waarschijnlijk wèl hadden gedaan, die hadden alle aandacht naar zichzelf toegetrokken denk ik). Margriet was hartverwarmend met de bay in haar warmen. En Stefan verdient tóch de laatste tijd al de sympathie-trofee daar in het huis. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk ;-) Heb me gewoon in het begin heel erg in die man vergist.
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_7000408
Deze uitzending werd mede mogelijk gemaakt door de Christelijke en Islamitische kerk die alle Oegandezen hebben verboden om condooms te gebruiken

Hoeveel mensen gaan er per jaar dood aan AIDS?

a 4.000.000
b 6.000.000
c 8.000.000

SMS uw antwoord AIDS A, AIDS B of AIDS C naar 4040
en win een digitale camera om uw ziektes vast te leggen!

Wat een wereld

pi_7011427
Die 2 cavia's van BB..
Gaan ze naar Oeganda.. zien veel leed.. komen ze terug.. en jahoor heel BB ligt te bleren "oh wat erg!, ooooh wat zielig! "
Alsof ze het niet eerder op tv gezien hebben, alsof ze nooit eerder begrepen hebben dat er zoveel leed in de wereld is.
Kom op zeg!
Tuurlijk is het erg wat er zich in de 3e wereldlanden afspeelt,maar doe niet alsof het je nu zo verschrikkelijk aangrijpt.
De helft of meer van BB zal normaal gesproken met een bak chips en een wijntje voor hun neus al dat leed op tv wegzappen en verder genieten van GTST.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')