Bij mij kan ik het in m'n router zien, hoeveel data er langs is gekomen. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is. Ik haal ook veel data van Usenet af en mijn provider daarvan houdt ook bij hoeveel er langs is gegaan. Verder is het een schatting o.b.v. bijvoorbeeld hoeveel Netflix ik heb gekeken.quote:
Maar 28 GB in ongeveer 18 dagen en ik kijk de hele tijd Netflix. Wtf doe jij met je internetverbinding man?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Bij mij kan ik het in m'n router zien, hoeveel data er langs is gekomen. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is. Ik haal ook veel data van Usenet af en mijn provider daarvan houdt ook bij hoeveel er langs is gegaan. Verder is het een schatting o.b.v. bijvoorbeeld hoeveel Netflix ik heb gekeken.
Hoe je anders (achteraf) je verbruik kan zien weet ik dan ook niet. Misschien een schatting? Het gaat niet heel precies, heb het per 500GB gedaan.
Torrents gebruiker of haal je games binnen via Steam o.i.d.? Misschien dat je een schatting kan maken hoeveel dat afgelopen maand was. Maar als het niet gaat, dan gaat het nietquote:Op donderdag 31 december 2015 02:04 schreef Xetran het volgende:
Gaat 'm niet worden bij mijn schooier ziggo routertje
Netflix past wel een aardige compressie toe om het dataverbruik (voor hunzelf) te beperken.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar 28 GB in ongeveer 18 dagen en ik kijk de hele tijd Netflix. Wtf doe jij met je internetverbinding man?
Ik gebruik Usenet, Netflix, Steam (sale die nu loopt helpt ook niet...) en ik ben jaar backups aan het binnenhalen van verschillende servers die ik heb draaien.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar 28 GB in ongeveer 18 dagen en ik kijk de hele tijd Netflix. Wtf doe jij met je internetverbinding man?
Als je Windows 10 hebt:quote:
Okay, ik wist niet dat je vast internet kon krijgen in de trein. En dat je in NL binnen en buiten de bundel hebt met vast internet.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:00 schreef Calcio het volgende:
T-Mobile, meer dan 80 GB per maand, veelal door de films en video's die ik elke dag in mijn 2 uur durende treinreis kijk.
Jij denkt dat er anno 2016 geen 4G in de trein is?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:38 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Okay, ik wist niet dat je vast internet kon krijgen in de trein. En dat je in NL binnen en buiten de bundel hebt met vast internet.
Ik doelde meer op dat dit topic over je vaste internetverbinding gaat, geen mobiel internet. En dat je volgens mij niet goed gelezen hebt.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij denkt dat er anno 2016 geen 4G in de trein is?
Hoe snel is je internetverbinding? Ik merk dat mijn verbruik is toegenomen simpelweg omdat ik meer kan verbruiken ;pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |