jeugdherinneringen van 2 jaar geledenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
Goed nummer. Doet me denken aan mijn groep 8 musical.
ja echt..in omgang zijn mini mannetjes beter mee om te gaan dan minivrouwtjesquote:
Ja, dat snap ik wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag "Geen van bovenstaande" willen kiezen.
Ik wilde hem niet maken.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jeugdherinneringen van 2 jaar geleden
Toch alweer 5 jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jeugdherinneringen van 2 jaar geleden
tot de pubertijd komtquote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja echt..in omgang zijn mini mannetjes beter mee om te gaan dan minivrouwtjes![]()
Gaaf nummer dit!![]()
Gaat nu ook prima hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is alleen leuk om stomdronken mee te gillen.
Ik opteer voor Starless van King Crimsonquote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onze openingsdans wat dat nummer van Kabouter Plop
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zombie is enorm kut en tegelijkertijd echt tof.
Helpt ook niet dat we dit bij de muziek moesten doenquote:
Dat heeft mijn zoon nooit gehad, dochter daarin tegen damn zeg..daar was vanaf een jaartje of 10 de duivel ingekropen leek welquote:Op donderdag 31 december 2015 00:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuke maar ook moeilijke leeftijd hoor. Hij is wel echt aan het puberen al gaat het nu wel wat beter en is hij vooral weer vrolijker en gezelliger. Tijdje heel mopperig en chagrijnig geweest.
Jongens![]()
De jongste wordt over 3 weken 7 jaar. Dat is echt een leuke leeftijd.
Leuke anekdote, zal met een paar maanden eens teruglezen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
Vorig jaar liet ik ook de radio aan tijdens T2000 's nachts....was ik bijna in slaap. ZOOMBIEEEEEEEEEEE!!!! zat meteen aan plafond
#kutverhaalwaarniemandopzittewachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |