Heb hoek-flat ( is dat een woord) dus alleen boven en onder hebben ze last van me.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan wel ff meezingen nu want de buren maken ook een enorme takkeherrie nu.
Ik zat nog bij de derde helft van het dartsenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet door het nummer. Maar door wat Rob doet.
ben al wat langer op fokquote:Op donderdag 31 december 2015 00:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goed dat je figuurlijk er even bijzet
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:58 schreef SureD1 het volgende:
Zat een van de Papa's niet aan zijn dochter?
quote:
Mijn buurman links is 97 en halfdoof en aan de andere kant wonen buren waar de buren aan de andere kant enorm over klagen (ik hoor nooit iets), maar als zij over mij gaan klagen dan gelooft toch niemand het. Boven, geen idee en onder oud en doof.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb hoek-flat ( is dat een woord) dus alleen boven en onder hebben ze last van me.
Boven is nooit thuis en onder moet niet zeiken want dan heb ik nog wel een lijst met klachten tegen.
Eergisteren waren de benedenburen aan het vechten (incl. spullen op straat smijten) en nu net komen de bovenbuurjongens thuis van een (zo te horen) kroegentocht. Het gaat er iig niet zacht aan toe.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb hoek-flat ( is dat een woord) dus alleen boven en onder hebben ze last van me.
Boven is nooit thuis en onder moet niet zeiken want dan heb ik nog wel een lijst met klachten tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |