Ik ben vorig jaar na de top 2000 blijven hangen op radio 2 en het bevalt me prima.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
De deejays die ik goed vond, Ekdom, Stenders, Coen & Sander, allemaal vertrokken.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké en van oorsprong ben jij dan wel uit die regio?
In de buitenwijken gebeurt dat wel meer hoor. Maar het is zo'n kenmerkend park dat zullen ze niet zomaar bebouwen. Naast de school van Lennon stond een MBO dat is gesloopt. Daar komt nu een villapark.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké wel goed dat ze dat nooit hebben volgebouwd dan hoor. Hier trekken ze steeds meer weilanden erbij om vol te bouwen
Alweer?quote:
Zoetermeer of Almere? (huis-werk)quote:Op woensdag 30 december 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was maandag wel bij je in de buurt.
Ja gisteren was sjamp ook zo ineens wegquote:
Edit: ik wacht nog evenquote:
Huisquote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoetermeer of Almere? (huis-werk)
sweet dreams ;-)quote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Fretwork het volgende:
Jongens ik ga aftaaien, morgen moet er veel gezopen worden hi ha ho
is echt een goed uur heb ik mij laten vertellenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Bugno het volgende:
Iemand komend uur? Even kijken of ik nog blijf
Mij ookquote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar na de top 2000 blijven hangen op radio 2 en het bevalt me prima.
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Fretwork het volgende:
niet vandaag al begonnen zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Fretwork het volgende:
Jouw internet is zooo traag....quote:
Thanks, jullie veel plezier hier en morgenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel plezier morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |