Ze slaapt denk ikquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tot morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent de enige die de oliebollen kan komen halen.
Make love, not war ☮
nog nooit zo;n stel zure posters meegemaaktquote:Op woensdag 30 december 2015 23:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja...dus Sjamp en ik zijn beide zo van wow, je mag dat hier, nu weer oppassen als wij daar weer posten, het dan niet te doen
Derde was een leuk probeersel maar eigenlijk net niet goed genoeg om echt interessant te zijn. Daarna helemaal geflopt.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e plaat was prima. tweede zeer matig en toen zijn ze overleden..
O, dat had ik niet eens gelezen,quote:Op woensdag 30 december 2015 23:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Thats what I said.
Niemand nieuwe album geluisterd?
Dat is na 0:06 een top uurquote:Op woensdag 30 december 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
Oeh in de pauze even hamsteren, want het volgende uur verplaats ik mezelf niet.
Ksttt jij, kloten in mijn mijn quotequote:
Huisgenoot gaat al bakken, dus uit sociaal oogpunt kan ik dat echt niet makenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Jij bent de enige die de oliebollen kan komen halen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:48 schreef Martinello het volgende:
Dit is onwaarschijnlijk verrukkelijk.
Squote:
Auto, vakantie dit datquote:Op woensdag 30 december 2015 23:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Jij bent de enige die de oliebollen kan komen halen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:49 schreef Uccie het volgende:
In the ghettttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuhhhhhh
#cartman
dat gaat ook mijn laatste uur worden denk ik.. ik dwing mezelf om de computer uit te zettenquote:
Met beetje geluk, en je doet het steeds na waarschuwingen krijg je dat, waar niet over gesproken mag wqordenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch lang niet overal
ik zwaai eigenlijk altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |