SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Opsonisatie op 30-12-2015 23:11:50 ]
ik heb gisteren nog gepost, doe normaalquote:
Maar vandaag nog niet, ik was bijna ongerust.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog gepost, doe normaal
Ja dat heb ik ook gelezen, wil ik je nog over spreken in het fietsenhok na schoolquote:Op woensdag 30 december 2015 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
Opso verander de OP zodat kapen niet meer is toegestaan please?
Dan chocolontvoer ik je niet.
Kun je hem ook gebruiken bij volgende trekkingen of was het alleen voor oudjaar?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik ben vergeten mijn kerstlot te activeren.
Nouja, dan maar geen gratis geld.
een dag niet op fok posten kan eigenlijk alleen maar goed zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar vandaag nog niet, ik was bijna ongerust.
Waarom heb jij dat ook gelezen, wtf?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen, wil ik je nog over spreken in het fietsenhok na school
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een dag niet op fok posten kan eigenlijk alleen maar goed zijn
Staat op dat ik hem vandaag voor 3 uur moest activeren, zodat ik een maand gratis kon spelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je hem ook gebruiken bij volgende trekkingen of was het alleen voor oudjaar?
denk je dat ze alleen over mij roddelen?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat ook gelezen, wtf?
Wie is ze?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk je dat ze alleen over mij roddelen?
is dat Lia???quote:Op woensdag 30 december 2015 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de mannen:
http://i.4cdn.org/ck/1451497308999.webm
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de mannen:
dacht dat ie dan chicks ging hosselenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
LMI fokt alleen 's nachts. Arme jongen.
Hmmmmquote:Op woensdag 30 december 2015 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de mannen:
Of hij hosselt ze op fokquote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dacht dat ie dan chicks ging hosselen
Ze is 19quote:Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Van dat kids react to? of is ze ergens anders bekend van
Je kan hem tegen sluitingstijd vinden in de blauwe engelquote:Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet weten hoe LMI eruit ziet. Morgen spotten op Grote Markt ja tochhh.
Als je me vergeeft kan ik foto voor je gaan zoeken.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet weten hoe LMI eruit ziet. Morgen spotten op Grote Markt ja tochhh.
Dat waren kinderen.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond vroeger daar ook iemand lekker van
100%.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk, weet je het zeker?
Dat is volgens mij een nog ergere slettenparadijs dan Oceansquote:Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan hem tegen sluitingstijd vinden in de blauwe engel
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je me vergeeft kan ik foto voor je gaan zoeken.
Geef iedereen een dodelijke blik zodat ze weten dat jij daar niet bent om te fixenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een nog ergere slettenparadijs dan Oceans
21quote:Op woensdag 30 december 2015 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan, ik dacht dat jij 20+ was, zo oud is dat toch niet
Of ik gebruik jou als fake vriendjequote:Op woensdag 30 december 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geef iedereen een dodelijke blik zodat ze weten dat jij daar niet bent om te fixen
omwquote:Op woensdag 30 december 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een nog ergere slettenparadijs dan Oceans
Neequote:Op woensdag 30 december 2015 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of ik gebruik jou als fake vriendje
Ben jij daar wel eens geweest?
waarom wil je dit wetenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
slaap je samen in een bed met johannes
Geen idee, kijk het nuquote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet nu
Wat is dit voor aflevering?
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, kijk het nuBen je al lid van de FOK! groep in de app?
Kijk even in het topic over die app hoe of wat. Lijkt me leuk als je er ook bij zit.quote:
kom je belofte na laffe hondquote:Op woensdag 30 december 2015 23:17 schreef Tjacka het volgende:
willen jullie onlogisch of ggmm niet heen lokken
ik ben bang voor hun
ga ik even doenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk even in het topic over die app hoe of wat. Lijkt me leuk als je er ook bij zit.
kut ik weet niet wat ik als username moet doenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk even in het topic over die app hoe of wat. Lijkt me leuk als je er ook bij zit.
paxje.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kut ik weet niet wat ik als username moet doen
Haha. Dat klinkt vrij onmogelijkquote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De vrouwen daar komen op je af als bijen op honing
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de mannen:
echt? Johannes kent jouw familie?quote:
dilara ook die van mij hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
echt? Johannes kent jouw familie?
hij heeft mn broer en zus wel eens ontmoet, mn zus een paar keerquote:Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
echt? Johannes kent jouw familie?
Nee, je krijgt een harde pik van haar. Verwar lust niet met liefdequote:Op woensdag 30 december 2015 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Godver ik ben weeer verliefd op haar
wat leuk!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij heeft mn broer en zus wel eens ontmoet, mn zus een paar keer
Nee die lach, is niet alleen tieten, die lach is zoo schattig.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een harde pik van haar. Verwar lust niet met liefde
Die melba toastjesquote:Op woensdag 30 december 2015 23:28 schreef supersof het volgende:
Welke toastjes vinden jullie het lekkerste voor met kaas en salades enzo?
dat zijn wel goede jaquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:28 schreef supersof het volgende:
Welke toastjes vinden jullie het lekkerste voor met kaas en salades enzo?
Alleen slapen is altijd jammerquote:Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet vannacht zonder Kaneeltje slapen. Best jammer.
ik vind wel dat het dunne toastjes moeten zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En deze haha. Maar deze en die eerste toastjes vind ik het chillste.
die zijn zo klein en onhandig. Of die lu dingen of melbagodquote:Op woensdag 30 december 2015 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil geen smaak aan mijn crackers of toastjes waar ik salade (of iets dergelijks) op ga smeren.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
Beetje matig dat nog niemand LU olijf heeft gepost.
deze vind ik viesquote:Op woensdag 30 december 2015 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Oh zo. Nee oké dan is het niet altijd lekker.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil geen smaak aan mijn crackers of toastjes waar ik salade (of iets dergelijks) op ga smeren.
Gewoon opblijven toch.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb nu ook gewoon geen zin om naar bed te gaan. :$
oke is goedquote:Op woensdag 30 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgende week? klinkt goed
bah bahquote:
Framboos denk ikquote:
hardop lachenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Framboos denk ik
In ieder geval geen goldstrikeVA
apenkopquote:
wow, die vind ik echt niet lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
apenkop
pisang en dropshot. Voel me net weer 17
Ik vind dropshot wel lekker.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:43 schreef supersof het volgende:
dropshot moet ik ook niet hebben
en appeltaartje ook niet
maarja is niet lief om af te slaan ;s
ik word daar echt misselijk vanquote:
wat zijn datquote:
wat vind je wel lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 23:43 schreef supersof het volgende:
jagershots zijn ook niet lekker bah bah
ja op het moment zelf drink ik het wel hoorquote:
Dit klinkt niet veelbelovendquote:Op woensdag 30 december 2015 23:46 schreef McGrath het volgende:
Bij ons heet ie martelaar, dat is nog leuker
Dat vinden ook veel mensen nietquote:Op woensdag 30 december 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit klinkt niet veelbelovend
Slaappil?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:47 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij was die pil nep
Ik voel me opgewekter dan een uur geleden
Ik merk het wel met 1,9 mg, tot kort geleden was dat ook max wat verkocht mocht worden?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh daar merk je toch ook niets van.
ik had superscherpe kippensoep maandagquote:Op woensdag 30 december 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Is die tabasco saus trouwens echt echt echt scherp or nah
hij brand nogal op je lippen, dat is het enigequote:Op woensdag 30 december 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Is die tabasco saus trouwens echt echt echt scherp or nah
heerlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had superscherpe kippensoep maandag
met salamiquote:
Oh, heb echt nog nooit iet gemerkt van melatonine.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk het wel met 1,9 mg, tot kort geleden was dat ook max wat verkocht mocht worden?
ik weet nu niet of je trollt of dat je gewoon een stomme spelfout maaktquote:Op woensdag 30 december 2015 23:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij brand nogal op je lippen, dat is het enige
Maar jij bent tatta jij vindt alles scherp waarin een beetje peper in verwerkt zitquote:Op woensdag 30 december 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had superscherpe kippensoep maandag
Matig dus. Ik proef pittig niet meer of zo, had paar dagen geleden een paar superscherpe pepers gegeten en alleen mn lippen zwollen er wat van op wtfquote:Op woensdag 30 december 2015 23:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij brand nogal op je lippen, dat is het enige
wauwquote:Op woensdag 30 december 2015 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_hekel_aan_tv.html
Stay classy Arnhem
Dus wat gebruik je nu dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, heb echt nog nooit iet gemerkt van melatonine.
brandtquote:Op woensdag 30 december 2015 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet nu niet of je trollt of dat je gewoon een stomme spelfout maakt
veelquote:Op woensdag 30 december 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is er mis met mijn smaakpapillen
Nu niets, ben gewoon meestal moe genoeg.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wat gebruik je nu dan?
Ik heb slaap nodigloop al weken rond als een zombie
is dat lekker?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga eens een Trinidad Moruga Scorpion eten.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent tatta jij vindt alles scherp waarin een beetje peper in verwerkt zit
[..]
Matig dus. Ik proef pittig niet meer of zo, had paar dagen geleden een paar superscherpe pepers gegeten en alleen mn lippen zwollen er wat van op wtf
Geen idee alleen het scoort hoog op Scoville schaal. Als ik dan nog steeds niks van die pittigheid proef dan is er echt iets mis met mijn smaakpapillenquote:
Bij dat laatste ben je snel afhankelijk lees ik nu.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu niets, ben gewoon meestal moe genoeg.
Vroeger jointje of temazepam.
In een luchtballenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Waarin zouden jullie een habanero peper eten?
je bent al een pittige turkse pizzaquote:Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij de AH verkopen ze Naga Jolokia. Ik ga morgen maar eens pittige turkse pizza's maken
nooitquote:Op woensdag 30 december 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon puurquote:Op woensdag 30 december 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ja dat komt omdat het zo goed werkt en lekker voelt.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij dat laatste ben je snel afhankelijk lees ik nu.
In turkse pizzaquote:Op woensdag 30 december 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Nergens in.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
ik wil eens een turkse pizza bij jou etenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij de AH verkopen ze Naga Jolokia. Ik ga morgen maar eens pittige turkse pizza's maken
Ik ben dus écht verslavingsgevoeligquote:Op woensdag 30 december 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat het zo goed werkt en lekker voelt.
Ik had paar dagen geleden gemaakt, binnen een paar uur waren ze opquote:Op woensdag 30 december 2015 23:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wil eens een turkse pizza bij jou eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
jij bent ouder dan ik toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Zo nog even verder kleuren denk ik. Ben echt dol op mijn nieuwe boek
Ja beter niet aan beginnen dan. Ik had een hoop besteld toen ik ging stoppen met blowen. Maar daarna daarmee stoppen was ook niet reuzeprettig.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben dus écht verslavingsgevoelig
Eerst maar dit proberen.
Ja dus?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent ouder dan ik toch?
kleuren is leukquote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent ouder dan ik toch?
mooi mooiquote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Hier ben ik nu mee bezig:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had paar dagen geleden gemaakt, binnen een paar uur waren ze opIk kondig het dan ook wel aan als ik een turkse pizza bij je kom etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi boek. Ik heb er nog een met Vincent van Gogh schilderij kleurplaten. Misschien binnenkort eens goede stiften halen.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie ze altijd bij de donnerquote:Op donderdag 31 december 2015 00:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag zo'n kleurboek voor volwassenen bij de primera.
Oeh welke is dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zal mn pa op de hoogte stellen dat zn antiliaanse schoonzoon onderweg isquote:Op donderdag 31 december 2015 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kondig het dan ook wel aan als ik een turkse pizza bij je kom eten
Misschien handig voor als ik stop met roken. Dat wordt ook moeilijk denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja beter niet aan beginnen dan. Ik had een hoop besteld toen ik ging stoppen met blowen. Maar daarna daarmee stoppen was ook niet reuzeprettig.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal mn pa op de hoogte stellen dat zn antiliaanse schoonzoon onderweg is
get a rooomquote:Op donderdag 31 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt er heel veel. Dit is alles wat ik heb:quote:Op donderdag 31 december 2015 00:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag zo'n kleurboek voor volwassenen bij de primera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Stiekem wil je dus wel met McGquote:Op donderdag 31 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/c(...)ia/9200000046154841/quote:Op donderdag 31 december 2015 00:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oeh welke is dat?
Stond er vandaag ook naar te kijken.
is goedquote:
lijkt me zo saai worden, vakjes inkleuren :squote:
Succes.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien handig voor als ik stop met roken. Dat wordt ook moeilijk denk ik
Is het niet hoor. Is leuk om steeds meer kleur op het papier te zien verschijnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lijkt me zo saai worden, vakjes inkleuren :s
Truth is mijn vader houdt niet van anti's dus wordt niks wheuhahahhaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stiekem wil je dus wel met McG
Heeft m'n gekoppel toch zin gehad
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt er heel veel. Dit is alles wat ik heb:Jeeeeutje een heel pakket! Daar ben je wel een paar maanden mee zoet ofnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thankyou. Handig voor onder series kijken.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/c(...)ia/9200000046154841/
kquote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Net Making a Murderer (TV Series 2015– ) - IMDb afgekeken, bizarre serie maar eckte aanrader
Waarom zou je daar bang voor zijn?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes.
Daar ben ik gelukkig nooit verslaafd aan geraakt. Vooral vanwege de angst om in de winter te 'moeten' roken buiten.
Oh ik kan wel 10 jaar vooruit haha. Zitten paar bij waar ik niks mee doe. Heb ook aantal gekregen namelijk via uitgeverij.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Jeeeeutje een heel pakket! Daar ben je wel een paar maanden mee zoet ofniet
Kom erbijquote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je trio met mcg en opso sofje?
ja leuk hequote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je trio met mcg en opso sofje?
HAHAHAHAH xDddsDquote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Truth is mijn vader houdt niet van anti's dus wordt niks wheuhahahha
Ik heb hem gisteren van mijn moeder gekregenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thankyou. Handig voor onder series kijken.
Ik heb daar dus echt niet de geduld voor, hele tijd binnen de vakjes kleuren etcquote:Op donderdag 31 december 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik kan wel 10 jaar vooruit haha. Zitten paar bij waar ik niks mee doe. Heb ook aantal gekregen namelijk via uitgeverij.
Omdat ik het altijd zo zielig vond voor de rokers dat ze per se naar buiten moesten als het binnen comfy was.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor zijn?Het is koud, maar dat is voor 5 minuten.
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn onafscheidelijk. Heb al 3x tegen je gezegd dat ik zou slapen, en toch blijven we elkaar opzoeken
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn onafscheidelijk. Heb al 3x tegen je gezegd dat ik zou slapen, en toch blijven we elkaar opzoeken
Aah tof! Altijd leuk om zo verrast te worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren van mijn moeder gekregenStond ermee in mijn handen, toen vroeg ze of ik hem van haar wou hebben. Chill chill
Ik heb de concentratie van een goudvis maar toen ik een keer zoiets kleurde kon ik m'n series bingewatchen, wat normaal dus niet lukt.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt niet de geduld voor, hele tijd binnen de vakjes kleuren etc
Fucking netjesquote:Op donderdag 31 december 2015 00:07 schreef Amarantha het volgende:
En deze heb ik vanavond afgemaakt (voor ik aan die andere begon):
[ afbeelding ]
Hehe klopt. Ik heb hier een extra slaapkamer en heb een lange tijd als rookkamer gebruikt.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik het altijd zo zielig vond voor de rokers dat ze per se naar buiten moesten als het binnen comfy was.
Of misschien ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:09 schreef McGrath het volgende:
misschien moet ik ook ff wat melatonine regelen
Haha echt?!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aah tof! Altijd leuk om zo verrast te worden.
[..]
Ik heb de concentratie van een goudvis maar toen ik een keer zoiets kleurde kon ik m'n series bingewatchen, wat normaal dus niet lukt.
M'n ogen worden wel moe maar ik vind dit gezelligerquote:Op donderdag 31 december 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar die 5mg melatonine werkt niet?!wel apart want is ja zwaarder haha
Shishaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
Roken vind ik best saai als je er niet stoned van wordt, verder. En stoned worden zonder tabak is ook matig.
laten we trouwen mcgrathquote:
wilde je dat dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
kut dat wordt nooit zoenen met jou
Oh drie jaar ofzo. Maar eind vorig jaar werd het exorbitant met de 6-7 per dag vond ik. En het was uit met ex die ook veel blowde, dus toen werd het ineens stuk aantrekkelijker om te stoppen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hehe klopt. Ik heb hier een extra slaapkamer en heb een lange tijd als rookkamer gebruikt.
Hoelang heb je geblowd dan?
misschien een goed idee, maar laten we beginnen met wat shotjes doen.quote:
Ik ook! Vind het zo jammer dat ik daar tegenwoordig niet meer zoveel plezier uithaal.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha echt?!Ik hield vroeger echt van kleuren en knutselen maar nu...
deze afwijzingquote:Op donderdag 31 december 2015 00:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien een goed idee, maar laten we beginnen met wat shotjes doen.
Wel jammer dat je niet van scherp eten houdt.
Oh, wist ik nietquote:
Meetquote:Op donderdag 31 december 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet weer eens naar de sishabar.
Apart he, waar je vroeger echt van kon genieten en nu totaal nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook! Vind het zo jammer dat ik daar tegenwoordig niet meer zoveel plezier uithaal.
Als je dat al als een afwijzing ziet, neem dan gelijk al genoegen met alleen jezelf.quote:
Het klinkt ook gewoon kut.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Apart he, waar je vroeger echt van kon genieten en nu totaal nietmoest laatst een chromosomenpuzzel uitknippen en bij elkaar plaatsen, zogenaamd educatief leren. Mijn haat begon al tijdens het knippen van die kutplaatjes
Zal je dmen volgende keer dat ik in de buurt benquote:Op donderdag 31 december 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He?
Kom Groningen, sishabar Benz
pls lees mijn sigquote:Op donderdag 31 december 2015 00:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je dat al als een afwijzing ziet, neem dan gelijk al genoegen met alleen jezelf.
[..]
Het klinkt ook gewoon kut.![]()
Prima, ik zal je begeleiden naar Benz want ik vond die buurt waarin Benz zich bevindt best engquote:Op donderdag 31 december 2015 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal je dmen volgende keer dat ik in de buurt ben
Kom Utrecht Fezzquote:Op donderdag 31 december 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He?
Kom Groningen, sishabar Benz
uhm dat is alweer 15 jaar geleden maar iedere woensdagmiddag ofzo ging ik naar het gemeentehuis want daar was het en toen gingen we knutselen wat we wildenquote:
Jaquote:
moest hardop lachenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zat vroeger op toneel. Misschien ben ik daardoor zo uitbundig expressief.
Nee dat is echtquote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat moet sarcasme zijn, dat kan niet anders.
Vast wel! Ze vindt mij zelfs lief met mijn baggermuzieksmaakquote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Etsu het volgende:
kijk Opso, ik spreek kauaiiii aan
Even kijken of ze me aardig vindt
Toneelhuppelkutjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zat vroeger op toneel. Misschien ben ik daardoor zo uitbundig expressief.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Etsu het volgende:
kijk Opso, ik spreek kauaiiii aan
Even kijken of ze me aardig vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |