Watquote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
retesaai live en aardig op de plaat.
Schrijf The Man Who, Good Feeling en The Invisible Band erbij op je lijstje, Uc. Top-albums. Vooral The Man Who.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken allen why does it always rain on me, maar die zou wel mogen
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha gelukkig lijk je niet op je moeder. Maar goed ik was onderweg naar HHB.
Blofquote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik live meer dan prima inderdaad.
Beste liveoptreden kun je bij mij wel raden denk ik
jaquote:
Na oud en nieuw maar een paar liedjes luisteren danquote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, brahten dit jaar nog een nieuwe cd uit
Interpol die eerste LP is zo goed he, nog beter dan Silent Alarmquote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bloc Party in Top 2000 zou episch zijn!
Interpol wil ik ook wel!
Ohja the man who ken ik ookquote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Schrijf The Man Who, Good Feeling en The Invisible Band erbij op je lijstje, Uc. Top-albums. Vooral The Man Who.
Beschrijf het Evanescence publiek eens?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef cafca het volgende:
Hen ze ooit wel eens live gezien, vooral gelachen om het publiek
Mooi nummer welquote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef Stickertje het volgende:
inb4 mannen die gaan zeiken dat vrouwen hier op gestemd hebben
Diep teleurgesteldquote:
een heel album trek ik niet. Maar goed laat ik ze nog eens in de playlist gooien...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat
Live zijn ze geweldig. Aardig op plaat, dan heb je er wellicht niet zo vaak naar geluisterd. Het echte kwartje viel bij mij pas laat.
Obstacle 1quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interpol die eerste LP is zo goed he, nog beter dan Silent Alarm
hij weet dingenquote:
Leif Eriksonquote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interpol die eerste LP is zo goed he, nog beter dan Silent Alarm
Allemaal geforceerd sober?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef cafca het volgende:
Hen ze ooit wel eens live gezien, vooral gelachen om het publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop