Jij en ik weten welke plaat dat WEL had moeten zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja... wel schandalig trouwens dat dat de hoogste Duitse plaat is..
Jezus.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik heb nu al voor mijzelf besloten tot 500 eu te willen gaan voor kaarten voor de nieuwe tour
Da's wel heel veel, maar ik denk niet dat het zo storm gaat lopen, tenzij ze paradiso doen ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik heb nu al voor mijzelf besloten tot 500 eu te willen gaan voor kaarten voor de nieuwe tour
Tegenwoordig verkoopt Kygo de Ziggodome binnen 15 min uit, dus...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's wel heel veel, maar ik denk niet dat het zo storm gaat lopen, tenzij ze paradiso doen ofzo.
DU geen twijfel mogelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij en ik weten welke plaat dat WEL had moeten zijn
Ja, met ICH BIN WIE ervoor.quote:
Kygoquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Tegenwoordig verkoopt Kygo de Ziggodome binnen 15 min uit, dus...
Prachtige tekst. Het is wel een beetje zo dat de mooiste teksten trieste teksten zijn. Niemand zal ooit echt lyrisch worden over de tekst van een vrolijk nummer.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef PippenScottie het volgende:
Vrolijke tekst.
And you run and you run to catch up with the sun, but its sinking
And racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way, but you're older
Shorter of breath and one day closer to death
Wel waar...
Na een bepaalde leeftijd kom je daar wel achter.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef PippenScottie het volgende:
Vrolijke tekst.
And you run and you run to catch up with the sun, but its sinking
And racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way, but you're older
Shorter of breath and one day closer to death
Wel waar...
hahaha ja die kan ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, met ICH BIN WIE ervoor.
Van die pingel, semizomerse kutremixesquote:
Die heeft het snelste een *insert hoog aantal, miljoen/100 miljoen/miljard* kliks behaald op Spotify ofzoquote:
ken t niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Van die pingel, semizomerse kutremixes
zal wel niks zijn dan..quote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft het snelste een *insert hoog aantal, miljoen/100 miljoen/miljard* kliks behaald op Spotify ofzo
Even riazop vragenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft het snelste een *insert hoog aantal, miljoen/100 miljoen/miljard* kliks behaald op Spotify ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |