dat is elvisquote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce is de meest overrated artiest in de Top 2000.
Mister 'Alleen mijn muzieksmaak is goed'quote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia de Breij?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou er zijn nog wel wat kandidaten hoor...
Als dat al zo zou zijn, komt dat meer omdat bijna alles van Adele nog moet komen.quote:
Ik schaam me een collega van je te wezen...quote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, die staat te hoog, maar verder een prima liedje.quote:
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die staat te hoog, maar verder een prima liedje.
Blof, Adele, Coldplay, Muse, Guus Meeuwis, Marco B, Anouk, Rowen Heze, The Script.... en dat is in sommige gevallen echt niet omdat alles slecht is, maar meer omdat er zo ontiegelijk veel van in de top 2000 staat.
Lijstje waar ik me inderdaad wel in kan vindenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die staat te hoog, maar verder een prima liedje.
Blof, Adele, Coldplay, Muse, Guus Meeuwis, Marco B, Anouk, Rowen Heze, The Script.... en dat is in sommige gevallen echt niet omdat alles slecht is, maar meer omdat er zo ontiegelijk veel van in de top 2000 staat.
mee eensquote:Op woensdag 30 december 2015 18:42 schreef Stickertje het volgende:
Hier hebben zeker veel mannen op gestemd
Mannen zouden eigenlijk niet mogen stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |