Dat zijn tekstenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:55 schreef Szura het volgende:
Hij neemt bewust een besluit, legt de krant weg en doet de tv uit
Ik kan me wel voorstellen dat mensen dit mooi vinden, alleen behoor ik niet tot die groep..quote:Op woensdag 30 december 2015 18:54 schreef ChatGirl het volgende:
Dit staat in de lijst dankzij de kort pittige kapsels
Ze danst heel idioot, vol in beeld.quote:
Welke van de 2?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze danst heel idioot, vol in beeld.
Ach ja wel Blof maar dat neem ik dan wel voor liefquote:
Gelukkig, daardoor heeft die de lijst natuurlijk gehaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef laxus13 het volgende:
De Aardbeiden Velden is er eentje uit mijn lijst![]()
Dit is mijn 'favoriet' van Blřfquote:Op woensdag 30 december 2015 19:02 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ach ja wel Blof maar dat neem ik dan wel voor lief
Na een Mooie dag is deze wel het best aan te horen.quote:
Kan je tenminste keihard 'klootzak' naar Pascal roepen zonder dat het opvalt.quote:
Ik kan hem ook goed hebben jaquote:
Nee, dat is wat zou je doenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan je tenminste keihard 'klootzak' naar Pascal roepen zonder dat het opvalt.
Rood shirtje, donker haarquote:
Huh. Oh jaquote:
Toen hebben we hier nog in het topic, klootzak naar Paskal geroepenquote:
Hoe kan dat nou en het Giet zoals het Giet ken ik ook nogquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
Op Fietse is mijn favoriete nummer van Skik.
Ik ken geen andere.
CG heeft last van ouderdomquote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen hebben we hier nog in het topic, klootzak naar Paskal geroepen
Ik denk dat "Hoe kan dat nou" dan mijn fav is.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou en het Giet zoals het Giet ken ik ook nog
Ik ga als een speer, ken je vast wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
Op Fietse is mijn favoriete nummer van Skik.
Ik ken geen andere.
Ik ken hetquote:
betonpoaltiesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat "Hoe kan dat nou" dan mijn fav is.
Kokomo staat er jaren niet in.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Beach Boys staan er veel te weinig in. Ze hebben zo veel mooie liedjes en dan doel ik niet op die surfmeuk.
Toen was ik hier nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen hebben we hier nog in het topic, klootzak naar Paskal geroepen
Ja joh. 31 is al bejaard.quote:
Hij zal hem wel halverwege afkappenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd wat Faaldrikman maakt van deze plaat
in jouw geval blijkbaar welquote:
Het is natuurlijk ook een ellenlang nummerquote:Op woensdag 30 december 2015 19:06 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hij zal hem wel halverwege afkappen
Dat klopt wel ja. Sommige dingen vergeet ik gewoon, maar onzinfeitjes onthoud ik dan weer welquote:
Is ook een gedrocht.quote:
Maar wel een leuk gedrochtquote:
Als Ericaan moet ik ze toch promotenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tja ik moet me wel afzetten tegen mij eigen afkomst he
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Diaan73 het volgende:
En dan nu bezig met de oliebollen met rozijnen. Bijna klaar!
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de quiche is bijna klaar, de taart moet morgen. Springvorm ligt nog bij mijn oudersquote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou de quiche is bijna klaar, de taart moet morgen. Springvorm ligt nog bij mijn ouders
heb je er niet om staan te springen?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou de quiche is bijna klaar, de taart moet morgen. Springvorm ligt nog bij mijn ouders
Ja zeg, dat was wel erg vriendelijk geweest.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:10 schreef LDS het volgende:
Het leek heel even dat de outtro in stand bleef
alleen 1200 plaatsen te hoogquote:
Al 4 jaar niet meerquote:Op woensdag 30 december 2015 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb op Heroes & Villains gestemd van de Beach Boys. Zal het wel weer niet gered hebben.
Nee, ik breng morgen vroeg de vogels dus dan gaat ie meteen mee terug.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je er niet om staan te springen?
The Cave staat nog eens 100 hoger. Zelfs als Mumford and Sons fan moet ik zeggen dat dat ietwat aan de hoge kant is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |