dat is elvisquote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce is de meest overrated artiest in de Top 2000.
Mister 'Alleen mijn muzieksmaak is goed'quote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia de Breij?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou er zijn nog wel wat kandidaten hoor...
Als dat al zo zou zijn, komt dat meer omdat bijna alles van Adele nog moet komen.quote:
Ik schaam me een collega van je te wezen...quote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, die staat te hoog, maar verder een prima liedje.quote:
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die staat te hoog, maar verder een prima liedje.
Blof, Adele, Coldplay, Muse, Guus Meeuwis, Marco B, Anouk, Rowen Heze, The Script.... en dat is in sommige gevallen echt niet omdat alles slecht is, maar meer omdat er zo ontiegelijk veel van in de top 2000 staat.
Lijstje waar ik me inderdaad wel in kan vindenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blof, Adele, Coldplay, Muse, Guus Meeuwis, Marco B, Anouk, Rowen Heze, The Script.... en dat is in sommige gevallen echt niet omdat alles slecht is, maar meer omdat er zo ontiegelijk veel van in de top 2000 staat.
mee eensquote:Op woensdag 30 december 2015 18:42 schreef Stickertje het volgende:
Hier hebben zeker veel mannen op gestemd
Mannen zouden eigenlijk niet mogen stemmen
Er zijn er zeker wel een paar die gemist kunnen worden, maar meestal zijn dat in elk geval geen slechte liedjes.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel ik ook vind dat er teveel Beatles-nummers in staan
Ik vind dat nummer van Ge Reinders ook altijd belachelijk hoog staan. Noorderlingen worden geboycot vanwege een lobby-actie rond Ede Staal, maar lobbyen voor een onbekende Limbo mag blijkbaar weer welquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze kunnen me beide gestolen worden en het liefst voordat er weer een nieuwe top 2000 samengesteld wordtquote:Op woensdag 30 december 2015 18:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer van Ge Reinders ook altijd belachelijk hoog staan. Noorderlingen worden geboycot vanwege een lobby-actie rond Ede Staal, maar lobbyen voor een onbekende Limbo mag blijkbaar weer wel
daar ben ik het idd wel mee eens. En dan komt pokemon met een lobby er ook nog in.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer van Ge Reinders ook altijd belachelijk hoog staan. Noorderlingen worden geboycot vanwege een lobby-actie rond Ede Staal, maar lobbyen voor een onbekende Limbo mag blijkbaar weer wel
Ola Fredquote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond zeer gewaardeerde medeluisteraars
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Tjonge. Muse heeft voor het eerst meer dan 4 liedjes en dan klaag je er meteen overquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goedenavondquote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Kutquote:
Dat is dat nummer inderdaadquote:
Nou ik ben groot Radiohead fan en zoveel staan er daar niet van in. 7 ofzo? Van Muse 9. Hiervan zijn er twee uit 2015 die horen er dus sowieso niet in wat mij betreft.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tjonge. Muse heeft voor het eerst meer dan 4 liedjes en dan klaag je er meteen over
En dan zeggen we in koor, het was een fantastisch jaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die zijn weer toch binnen een jaar uit elkaar
Dat heb ik nou bij Summer of 69quote:Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik kan dit nummer niet horen zonder dat ik aan de versie van WC Experience denk.
Ik kóóp men kleren altijd bij hij - hai - hai - haihaihai
die ook jaquote:Op woensdag 30 december 2015 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij Summer of 69
Ik kreeg mien urste Solex
moet vooral oetlul dizzy een lied van christina aguilera spelen op zijn keyboard.. tijdens een rockconcertquote:Op woensdag 30 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan zeggen we in koor, het was een fantastisch jaar.
Muse is dit jaar wat overdreven ja. Toch kan ik zo 1000 nummers noemen die ik liever zie verdwijnen dan alles van Muse.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik ben groot Radiohead fan en zoveel staan er daar niet van in. 7 ofzo? Van Muse 9. Hiervan zijn er twee uit 2015 die horen er dus sowieso niet in wat mij betreft.
Ik ben helemaal niet tegen Muse in de lijst. Ik vind ze alleen wat gehyped.
Muse komt het meest in de richting, qua top 2000 de rest (behalve Rowwen en The Script) ook, maar dat ligt aan dat ze in Zeeland en bij vrouwen ook mogen stemmenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
With or without you - FC Drimmelen is ook zulk genotquote:Op woensdag 30 december 2015 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij Summer of 69
Ik kreeg mien urste Solex
Ik vind dat sowieso alles van de laatste 2-3 jaar eruit moet. Niet omdat het allemaal slecht is, maar om te rijpen.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Muse is dit jaar wat overdreven ja. Toch kan ik zo 1000 nummers noemen die ik liever zie verdwijnen dan alles van Muse.
Goede argumentatie, zeker!quote:Op woensdag 30 december 2015 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muse komt het meest in de richting, qua top 2000 de rest (behalve Rowwen en The Script) ook, maar dat ligt aan dat ze in Zeeland en bij vrouwen ook mogen stemmen
Sta ik in de file midden op de A2, dan vraag ik: mag ik hier roken?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
With or without you - FC Drimmelen is ook zulk genot
Dat dus. Laten we de limiet op 5 jaar stellenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso alles van de laatste 2-3 jaar eruit moet. Niet omdat het allemaal slecht is, maar om te rijpen.
1 jaar is voldoende.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Laten we de limiet op 5 jaar stellen
Wat overrated is is altijd wel subjectiefquote:
Ik ben al blij met een jaar, maar 3 is beter en 5 zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Laten we de limiet op 5 jaar stellen
Ik was gewoon even de invloed van vrouwen vergeten... als je die weghaalt, scheelt dat enormquote:Op woensdag 30 december 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat overrated is is altijd wel subjectief
Volgend jaar een medley van ze in de lijstquote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Sta ik in de file midden op de A2, dan vraag ik: mag ik hier roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |