alles in dezelfde map gooien??quote:Op woensdag 30 december 2015 13:38 schreef hugecooll het volgende:
7zip uitpakken en daarna rar uitpakken
ben nu zover gekomen, hij heeft alles uitgepakt maar tot mijn verbazing werd het 1 bestand!quote:Op woensdag 30 december 2015 13:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja, dat zijn allemaal stukjes van hetzelfde bestand
En nu moet je een 3DS en het spel kopen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:06 schreef CatKing het volgende:
[..]
ben nu zover gekomen, hij heeft alles uitgepakt maar tot mijn verbazing werd het 1 bestand!
en dan wil ik het openen in Citra....
ExHeader Program ID mismatch: the ROM is probably encrypted.
en nu....
oke prima!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En nu moet je een 3DS en het spel kopen.
even serieus hoe los ik dit opquote:Op woensdag 30 december 2015 14:06 schreef CatKing het volgende:
[..]
ben nu zover gekomen, hij heeft alles uitgepakt maar tot mijn verbazing werd het 1 bestand!
en dan wil ik het openen in Citra....
ExHeader Program ID mismatch: the ROM is probably encrypted.
en nu....
hahaahah ok xd xdxdxdquote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef CatKing het volgende:
[..]
oke prima!
maak maar 300 euro over naar mijn rekening!
PM me maar!
hahaaaaaa nu krijg ik zelfs geld voor 2 3DS-en!!quote:
ben nu hoogstwaarschijnlijk mezelf aan het trollen...quote:
neequote:Op woensdag 30 december 2015 14:46 schreef CatKing het volgende:
was te verwachten... bleef draaien draaien draaien.......
bestaat er geen werkende "tool" om .3ds om te toveren naar .nds ?
zoiets als wat de 2ds doet..... denk ik
citra vervanger?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
en als je op de site van citra had gelezen had je ook kunnen anticiperen dat niet elk spel het zou doen
zie mijn edit,quote:Op woensdag 30 december 2015 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet echt 3ds emulators op het moment
jaja.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
Maar als je echt graag een 3ds game wil spelen raad ik je aan om een 2ds/3ds en het desbetreffende spel gewoon te kopen
Waar jij het koopt is up to youquote:Op woensdag 30 december 2015 15:00 schreef CatKing het volgende:
[..]
jaja.
marktplaats zeker?
en bedankt voor de hulp Toad! (wietparkiet dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |