SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:![]()
![]()
Thanks voor openen!Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
ja en over een paar uurtjes zie je alleen schoonmaaksters
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ahhhhhh wat vond ik hem leukquote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Moet echt gaan pitten maar damn,de Top 2000 heeft me toch in zn macht. Zeker die avonduren,heerlijk. Heb me vanavond wel groen en geel geërgerd aan Stefan Stassen,bah bah...How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Eindelijk om toch met een positief gevoel naar bed te gaan. Uber hetero George met meerdere chickies in een skihut![]()
![]()
Voor mij toch wel 1 van de ultieme kerstsongsquote:
TOTO = schoolkamp voor mij...
Mest + mist is het deel van Limburg dat carnaval op een beschaafde niet overdreven manier viert en de rest van het jaar van serieuze muziek houdt, en ook serieuze muziek maakt. Dit in tegenstelling tot het Zuiden waar het altijd carnaval is...of André Rieu,maar dat is feitelijk hetzelfde...![]()
In slaap gestort op de bank dus ik rol naar bed![]()
Veel plezier nog allemaal en lief zijn!![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Alle meisjes dachten toen nog dat ze een kans hadden.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef houdjemond het volgende:
My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Voor mij toch wel 1 van de ultieme kerstsongs
Voel me eigenlijk altijd happy als ik dit hoor
-XOXO-![]()
Gerard is the bomquote:Op woensdag 30 december 2015 01:26 schreef Timo20 het volgende:
Moet echt gaan pitten maar damn,de Top 2000 heeft me toch in zn macht. Zeker die avonduren,heerlijk. Heb me vanavond wel groen en geel geërgerd aan Stefan Stassen,bah bah...![]()
Geen idee hoe die DJ heet maar hij is net een hondje ind e auto waarvan dat hoofd op elke beweging mee doet...vind hem niet veel aan
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef houdjemond het volgende:
sweet dreams
Hoe hij was in careless whisper.....zuchtquote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alle meisjes dachten toen nog dat ze een kans hadden.nadat hij uit de kast kwam, sloeg hij ook aardig door vond ik
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voel me eigenlijk altijd happy als ik dit hoorStevieeee
Laat je gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen; kiezen voor happy music of toch meegaan in dit masochisme-gebeuren?
Ik ook. Dat zou mijn deelname aan de plaatselijke nieuwjaarsduik over een paar dagen draaglijker makenquote:![]()
![]()
Ja wham was bam wegquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef SureD1 het volgende:
Dit in tegenstelling tot het Zuiden waar het altijd carnaval is...mag toch hopen dat je dat niet serieus meent?? Dan ben je duidelijk nog nooit hier in het Zuiden geweest (of in ieder geval niet lang genoeg buiten de carnavalsperiode). Heerlijk stereotype dat iedereen hier van carnaval houdt en het hele jaar door aan Carnaval denkt...
Zoals m'n vader ooit zei: "Carnaval is de enige periode van het jaar dat ik zou willen dat ik geen Limburger was..."How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ze zeggen dat hij al draaglijker moet zijn dan andere jarenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook. Dat zou mijn deelname aan de plaatselijke nieuwjaarsduik over een paar dagen draaglijker maken
Och jeetje, ik baal nu al van de Marco Borsato die er zo aan gaat komenWat een draak tussen al deze nummers, dan is Wham! nog top
![]()
Als een baas doe ik al 7 jaar een nieuwjaarsduik op Amelandquote:Op woensdag 30 december 2015 01:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook. Dat zou mijn deelname aan de plaatselijke nieuwjaarsduik over een paar dagen draaglijker maken
-XOXO-![]()
Het wordt na de jaarwisseling wel ineens flink kouder. Maar ja, dat was ook de reden dat ik nu een keer mee wilde doenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hij al draaglijker moet zijn dan andere jaren![]()
![]()
Ja leuk hé, soms doet hij dat echtquote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Weet je dat je ava meegaat op de muziek?![]()
![]()
Zeker! Maar daar krijg ik helaas niet veel van mee: opstaan,klaar maken om naar het werk te gaan en onderweg zijn naar t werk (is t enige dat ik iets van hem meekrijg)quote:How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Producer, houdt de tijd in de gaten enzo.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de functie van de tweede dj eigenlijk?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nice!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als een baas doe ik al 7 jaar een nieuwjaarsduik op AmelandVoor mij de eerste keer. In een meertje, want sinds de afsluitdijk er ligt, is het geen zee meer
![]()
![]()
Haha! Echt geweldig! Alleen daarOM wil ik al blijvenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja leuk hé, soms doet hij dat echt![]()
![]()
![]()
Als je echt in de zee gaat duiken, die heeft wat tijd nodig om aan de temp te wennen. Maar nu al hulde voor je dat je het doet hoor, doe het je niet naquote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het wordt na de jaarwisseling wel ineens flink kouder. Maar ja, dat was ook de reden dat ik nu een keer mee wilde doen
Nieuwjaarsduik, ik heb de charme nooit begrepen.
Maar ik spring 's zomers ook al niet in de Noordzee omdat ik dat te koud vind.My friends all drive horses![]()
Ik heb het geluk dat ik eindelijk paar dagen vrij ben, normaal krijg ik het ook niet mee, had hem ook liever in de avond gezienquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker! Maar daar krijg ik helaas niet veel van mee: opstaan,klaar maken om naar het werk te gaan en onderweg zijn naar t werk (is t enige dat ik iets van hem meekrijg)Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ahhhh.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Producer, houdt de tijd in de gaten enzo.
Ach, die Stasse laat al het werk aan zijn sidekick over![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Haha! Echt geweldig! Alleen daarOM wil ik al blijven![]()
Ik chargeer, en ik had het over muziek, noem mij dan eens een serieuze Zuid-Limburgse band die landelijke bekendheid geniet... Er is geen serieuze scene in het Zuiden, hell in Maastricht krijgen ze niet eens een fatsoenlijk poppodium van de grond, ja de timmerfabriek, maar dat mag geen naam hebben... Zo'n stad zou iets als Vredeburg of 013 moeten kunnen dragen... Dus wat muziek betreft chargeer ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]mag toch hopen dat je dat niet serieus meent?? Dan ben je duidelijk nog nooit hier in het Zuiden geweest (of in ieder geval niet lang genoeg buiten de carnavalsperiode). Heerlijk stereotype dat iedereen hier van carnaval houdt en het hele jaar door aan Carnaval denkt...
Zoals m'n vader ooit zei: "Carnaval is de enige periode van het jaar dat ik zou willen dat ik geen Limburger was..."
Noord Limburg timmert net als Oost Nederland aan de weg met streekmuziek die altijd een gekke binding heeft met americana... (wat weer te maken heeft met de verwantschap die de turfstekers voelden met de pioniers die in de 19e eeuw naar de US trokken)![]()
Pffff Je gaat pas wat meemaken als je met min tien in het water ligtquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice!Voor mij de eerste keer. In een meertje, want sinds de afsluitdijk er ligt, is het geen zee meer
![]()
Maar desondanks respect voor je nieuwjaarsduikHet voelt gewoon zo fris om het nieuwe jaar op die manier te beginnen
-XOXO-![]()
Daar wen je niet aanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als je echt in de zee gaat duiken, die heeft wat tijd nodig om aan de temp te wennen. Maar nu al hulde voor je dat je het doet hoor, doe het je niet naEcht alle lucht wordt uit je longen geperst
-XOXO-![]()
Ben jij ook een wijze?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik chargeer, en ik had het over muziek, noem mij dan eens een serieuze Zuid-Limburgse band die landelijke bekendheid geniet... Er is geen serieuze scene in het Zuiden, hell in Maastricht krijgen ze niet eens een fatsoenlijk poppodium van de grond, ja de timmerfabriek, maar dat mag geen naam hebben... Zo'n stad zou iets als Vredeburg of 013 moeten kunnen dragen... Dus wat muziek betreft chargeer ik niet.
Noord Limburg timmert net als Oost Nederland aan de weg met streekmuziek die altijd een gekke binding heeft met americana...Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
damn......quote:Op woensdag 30 december 2015 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar wen je niet aanEcht alle lucht wordt uit je longen geperst
Naja, jij vooral respect, jij doet het ook in de koude jaren. Ik hoop dat het een lekker fris gevoel geeftquote:Op woensdag 30 december 2015 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pffff Je gaat pas wat meemaken als je met min tien in het water ligt![]()
Maar desondanks respect voor je nieuwjaarsduikHet voelt gewoon zo fris om het nieuwe jaar op die manier te beginnen
Op de plaats waar de nieuwjaarsduik plaats vindt, heb ik wel eens na het uitgaan lopen pissen
![]()
![]()
Blij om!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Thx! Jij/jouw avater doet me goed..Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Fleetwoodmac rulesquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, jij vooral respect, jij doet het ook in de koude jaren. Ik hoop dat het een lekker fris gevoel geeftOp de plaats waar de nieuwjaarsduik plaats vindt, heb ik wel eens na het uitgaan lopen pissen
![]()
Had ik toch goed door, me toquote:
Ik pis altijdquote:Op woensdag 30 december 2015 01:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, jij vooral respect, jij doet het ook in de koude jaren. Ik hoop dat het een lekker fris gevoel geeftOp de plaats waar de nieuwjaarsduik plaats vindt, heb ik wel eens na het uitgaan lopen pissen
Duikersreflex
-XOXO-![]()
Ja oké maar weet nog wel maer lekkere manieren om het nieuwe jaar in te luidenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk gewoon![]()
Ultieme start van het nieuwe jaar![]()
Maar nee zonder dollen, denk dat ik dat gevoel wel kan voorstellen, geloof ik , denk ik en zo
Jij duikt ook echt in zee? Dat is een stuk kouder, maar dan heb je een pak aan dat je warm houdt, toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik pis altijdDuikersreflex
![]()
Vast de gitarist die je erdoor heen hoor gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:42 schreef noodgang het volgende:
Wat is dit en wat doet dit zo hoog in de top2000?
extra warm dan als hij ook plast danquote:Op woensdag 30 december 2015 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij duikt ook echt in zee? Dat is een stuk kouder, maar dan heb je een pak aan dat je warm houdt, toch?
Gitarist speelt wel lekker hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Snap echt niet dat er zoveel mensen doof zijn in Nederland..
Ik heb mijn duikbrevet in de Oosterschelde gehaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij duikt ook echt in zee? Dat is een stuk kouder, maar dan heb je een pak aan dat je warm houdt, toch?![]()
![]()
Grootste fout van mijn leven. Ik had het gewoon in één of ander tropisch land moeten halen
-XOXO-![]()
Kerel, ik ben geboren in de streek van RH, ga nog elk jaar naar het Slotconcert daar. RHquote:.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rowwen Heze
Als is dit een nummer voor de rest van NL en niet voor Limburgers...en is de uitvoering met het metropole orkest de slechtste versie van dit nummer...![]()
Zal ook wel door Ewbank geschreven zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gitarist speelt wel lekker hoorHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat is wel de reden jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
extra warm dan als hij ook plast dan
-XOXO-![]()
Hooo, Ik heb een hekel aan het nummer Limburg.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Kerel, ik ben geboren in de streek van RH, ga nog elk jaar naar het Slotconcert daar. RH.
Peel in Brand is mooier wmb![]()
Dat denk ik ook wel, geloof dat ze aan elkaar verbonden zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 01:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal ook wel door Ewbank geschreven zijn.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ook een uit het land van mest en mist...quote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Kerel, ik ben geboren in de streek van RH, ga nog elk jaar naar het Slotconcert daar. RH.
![]()
slim dan hahahaquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Limburg is teveel geadopteerd door de rest van Nederland.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hooo, Ik heb een hekel aan het nummer Limburg.
Peel in Brand is mooier wmb
November vind ik zelf de mooiste.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Goud... De Zwarte Plak... Dat zijn ook mooie nummers...quote:Op woensdag 30 december 2015 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hooo, Ik heb een hekel aan het nummer Limburg.
Peel in Brand is mooier wmb![]()
Ze gaan er los ophet lijken wel normaalaanhangers
1 Peel in brandquote:Op woensdag 30 december 2015 01:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Limburg is teveel geadopteerd door de rest van Nederland.
November vind ik zelf de mooiste.
2 Auto Vliegtuug
3 November
Ligt allemaal dicht bij elkaar wmb![]()
Inmiddels geëmigreerd naar Den Haagquote:Op woensdag 30 december 2015 01:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ook een uit het land van mest en mist...
Dat is 'On Raglan Road', definitieve versie daarvan is opgenomen door Luke Kelly van de Dubliners...quote:Op woensdag 30 december 2015 01:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Limburg is teveel geadopteerd door de rest van Nederland.
November vind ik zelf de mooiste.![]()
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijn duikbrevet in de Oosterschelde gehaald![]()
![]()
Grootste fout van mijn leven. Ik had het gewoon in één of ander tropisch land moeten halenEen weekje Thailand en je hebt je duikbrevet ook, toch?
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben naar het aanliggende dorp verhuisd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga me ff verhangen![]()
Limburgers kunnen høken ook uitspreken zoals het hoort... Hollanders kunnen dat nietquote:Op woensdag 30 december 2015 01:48 schreef DaniqueV het volgende:
Ze gaan er los ophet lijken wel normaalaanhangers
![]()
![]()
Welkquote:Op woensdag 30 december 2015 01:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben naar het aanliggende dorp verhuisd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga me ff verhangen
Daaromquote:Op woensdag 30 december 2015 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaEen weekje Thailand en je hebt je duikbrevet ook, toch?
![]()
Ik ben alleen vanuit professioneel zwemmen in het duiken gevloeid en dan ga je in Nederlandse wateren je brevet halen
-XOXO-![]()
Zal ik maar zeggen dat ik er ook jaren op heb moeten oefenen, woon hier al lange tijd maar weiger het dialect te sprekenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Limburgers kunnen høken ook uitspreken zoals het hoort... Hollanders kunnen dat niet
Sowieso zachte Gquote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef SureD1 het volgende:
Allemaal die harde G's in het meezingstukje![]()
Homouitspraak
-XOXO-![]()
Meer inm jouw style dit toch! ondeugende Dianaquote:
Dèt es altiêd nog beater dan kâlle asof se un kaelonstèking höbsquote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso zachte G![]()
Homouitspraak![]()
![]()
wow...quote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dèt es altiêd nog beater dan kâlle asof se un kaelonstèking höbsLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ik snap het ook nog wat je typt
Zijn ze hier strenger met je duikbrevet halen of moet je precies hetzelfde kunnen?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik ben alleen vanuit professioneel zwemmen in het duiken gevloeid en dan ga je in Nederlandse wateren je brevet halen![]()
Het is een soort eu met een korte o erdoor... Die klank zit ook in het Limburgs...quote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal ik maar zeggen dat ik er ook jaren op heb moeten oefenen, woon hier al lange tijd maar weiger het dialect te spreken![]()
Je zou me eens moeten zien, nu!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Meer inm jouw style dit toch! ondeugende Diana![]()
![]()
Ja net als...de heuven.....de hoven zo heet het eigenlijk, ligt in Zutphen..op de één of andere manier krijg ik dan een heel spastisch mondje als ik het moet uitsprekenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:53 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het is een soort eu met een korte o erdoor... Die klank zit ook in het Limburgs...
Het is gewoon een internationale standaard, met in Nederland als extra eis dat je kou moet kunnen trotserenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zijn ze hier strenger met je duikbrevet halen of moet je precies hetzelfde kunnen?
-XOXO-![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je zou me eens moeten zien, nu!
Verstaan doe ik het allemaal wel, maar dat lezen duurt toch altijd wat langerquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dèt es altiêd nog beater dan kâlle asof se un kaelonstèking höbs.
vind earth song mooierquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ik doe ook 2 minuten over zo'n zinquote:Op woensdag 30 december 2015 01:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Verstaan doe ik het allemaal wel, maar dat lezen duurt toch altijd wat langer.
![]()
![]()
MJ en Mercury na elkaar, beter kan het bijna niet wordenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ach, het is altijd beter dan Noorwegenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon een internationale standaard, met in Nederland als extra eis dat je kou moet kunnen trotseren![]()
![]()
Ijsduikenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, het is altijd beter dan Noorwegen
-XOXO-![]()
Ik stem ook voor Gerard 24/7quote:
Misschien is het zicht onderwater daar een stuk beter. Dat lijkt me in de Oosterschelde ook niet heel goed, of valt dat mee?quote:![]()
Owwww the Baby's hierna![]()
Samen friturenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moet naar zijn wijf toe om de zege van zijn grote held te vieren.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vind het persoonlijk een matige nachtquote:Op woensdag 30 december 2015 02:02 schreef Szura het volgende:
Bløf en Coldplay komend uur, noooooooo![]()
Mooi nummer![]()
Die mensen mogen weer opbokken in dat cafe
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!![]()
echt? zo goed ben ik op de hoogte van het nederlandstalige liedquote:Op woensdag 30 december 2015 02:03 schreef Szura het volgende:
Dit is toch ook verkracht door Borsato?
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:03 schreef Szura het volgende:
Dit is toch ook verkracht door Borsato?![]()
Met Lucie Silvas ja. Maar wie hoort daar nu nog wat van.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:03 schreef Szura het volgende:
Dit is toch ook verkracht door Borsato?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Kan niet zo goed zijn
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:03 schreef Szura het volgende:
Dit is toch ook verkracht door Borsato?
Dat was dan ook een Engelstalig lied.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
echt? zo goed ben ik op de hoogte van het nederlandstalige lied
Ik hoor bij deze versie Bombasto zelfs zingen...My friends all drive horses![]()
Mijn uitgezakte tieten zijn de moeite niet waard, geloof me.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slet gespotPics van je tieten
Vandaar ook een 2de optie.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was dan ook een Engelstalig lied.
Ik hoor bij deze versie Bombasto zelfs zingen...begint nieuwsgierig te worden
De mooiste van Bløf.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:02 schreef Szura het volgende:
Bløf en Coldplay komend uur, noooooooo![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mijn uitgezakte tieten zijn de moeite niet waard, geloof me.
Vandaar ook een 2de optie.![]()
![]()
![]()
heb je hele goede push-up'sbh's voorWeet waar ik over praat, het is mijn werk
stttt he!
Ow, heet die "Vincent", ik dacht starry nights ofzo.You know, you come from nothing
Willen die mensen daar nou geld verdienen of niet? Waarom is die toko niet 24/7 open?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik weet niet hoe ik deze post moet duidenquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Cringeworthyquote:Op woensdag 30 december 2015 02:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik deze post moet duiden![]()
quote:
quote:Dit liedje heet Vincent. En is een ode aan Vincent van Gogh.quote:
Dus eh, ja.
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
[..]
Dit liedje heet Vincent. En is een ode aan Vincent van Gogh.
Dus eh, ja.
Mooie Dag is een heel mooi liedquote:Op woensdag 30 december 2015 02:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik deze post moet duidenVooral het einde.
![]()
OOk niet mijn keuze ditquote:
Laat ze maar, cultuurbarbarenquote:
ja die blijft optimistischquote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. Zelfs het beestje is compleet in de war.
owwwwww dees is lekker
Ondertussen ook topichoppen
dit hijgen was een stemoefening voorafgaand aan de opname van t nr. Vonden ze zo leuk dat ze t ervoor hebben gegooidHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Grappig. Past er heel goed bij!quote:Op woensdag 30 december 2015 02:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit hijgen was een stemoefening voorafgaand aan de opname van t nr. Vonden ze zo leuk dat ze t ervoor hebben gegooidMy friends all drive horses![]()
Heb ik met Lisa Gerrardquote:Op woensdag 30 december 2015 02:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Sarah Bettens.
Een van de mooiste vrouwenstemmen met gevoel / soulLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Wordt het nu tijd om afscheid te nemen?
Time to say goodbye![]()
Die ken ik niet.quote:
En ik moet even terugkomen op mijn eerdere reactie..dit is géén soul!
Toch waardeer ik het stemgeluid van mvr Bettens!
Oei...opera nu? Ben benieuwd hoe je ava reageert nu.![]()
![]()
Bij een kutnummer kun je trouwen nog switchen naar N3, LemmyLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kan iemand me zeggen wat er nog komt? Weet ik of ik kan gaan slapen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
LIsa Gerrard doet vooral filmmuziekquote:Op woensdag 30 december 2015 02:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
En ik moet even terugkomen op mijn eerdere reactie..dit is géén soul!
Toch waardeer ik het stemgeluid van mvr Bettens!
Oei...opera nu? Ben benieuwd hoe je ava reageert nu.
Zoals b.v. bij the gladiator maar bij nog zoveel films, beetje clanned stijl soms qua zingen als ik een vergelijking moet gevenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Is dit positief of negatiefquote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig pas een keer een begrafenis meegemaakt.
-XOXO-![]()
Wacht even tot het einde van het liedjequote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef Kim-Holland het volgende:
wat een timing;
een mooie dag, en je was net dood [vorige nummer]
![]()
![]()
Qua muziek....niets mis mee, maar ga ik luisteren naar hun teksten, raak ik het spoor bijster eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef PippenScottie het volgende:
Er wordt veel afgegeven op Blof hier, maar dit nummer is.. Dit is.
Ik ken t liedje. ;-)quote:Op woensdag 30 december 2015 02:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wacht even tot het einde van het liedje![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
Wut?????
Niet de versie waar ik op gestemd heb![]()
![]()
Radio 2 heeft het al moeilijk genoeg met het juist spellen van alle vrije keuzes. Moeten ze ook nog verschillende versies van liedjes onderscheiden? Je vraagt te veel.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
Wut?????
Niet de versie waar ik op gestemd heb![]()
![]()
Ik vraag voor de 15 minuten versie verdommequote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Radio 2 heeft het al moeilijk genoeg met het juist spellen van alle vrije keuzes. Moeten ze ook nog verschillende versies van liedjes onderscheiden? Je vraagt te veel.
-XOXO-![]()
Dit mag nog wel even doorgaan ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vraag voor de 15 minuten versie verdommeMy friends all drive horses![]()
Mee eensquote:Op woensdag 30 december 2015 02:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit mag nog wel even doorgaan ja.Heerlijk.
![]()
Je bent zelf al 40 jaar niet meer strak.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Persoonlijk hou ik niet van het gitaarspel van Jimi..te chaotisch en zo niet strak
Dat is juist het heerlijkequote:Op woensdag 30 december 2015 02:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Persoonlijk hou ik niet van het gitaarspel van Jimi..te chaotisch en zo niet strak
-XOXO-![]()
Dat klopt. Maar in ieder geval leef ik nog.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent zelf al 40 jaar niet meer strak.![]()
Valerie![]()
![]()
Toch vind ik dit absoluut geen fijn nummer van Amy.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Die maakt het wel leuk, vooral samen met je UIquote:
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik vind die andere liedjes van haar ook leuker dan deze coverquote:Op woensdag 30 december 2015 02:36 schreef livelink het volgende:
Toch vind ik dit absoluut geen fijn nummer van Amy.![]()
![]()
Te leuk he!quote:Op woensdag 30 december 2015 02:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Die maakt het wel leuk, vooral samen met je UI![]()
Thanksquote:Op woensdag 30 december 2015 02:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Die maakt het wel leuk, vooral samen met je UI
Raak er zelf ook happy door hoor, heb hem nog niet zo heel lang, had eerst fotoquote:maar dit is echt wel lachen vind ik zelf. positief
Niemand gaat dit morgen geloven.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:44 schreef BillDauterive het volgende:
Een goed nummer van Bløf en een goed nummer van Coldplay in één uur. We worden verwend.
Welk goed nummer van Blof dan? Ik viel er pas in met Valerie.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Hou het maar. Deze avatar icm de muziek doet [voor mij althans] meer dan een afgezaagd 'fijne feestdagen'..quote:Op woensdag 30 december 2015 02:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Raak er zelf ook happy door hoor, heb hem nog niet zo heel lang, had eerst fotomaar dit is echt wel lachen vind ik zelf. positief
![]()
Doe ikquote:Op woensdag 30 december 2015 02:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hou het maar. Deze avatar icm de muziek doet [voor mij althans] meer dan een afgezaagd 'fijne feestdagen'..
Mooie dagquote:Op woensdag 30 december 2015 02:47 schreef livelink het volgende:
Welk goed nummer van Blof dan? Ik viel er pas in met Valerie.My friends all drive horses![]()
Nee, sorry. Ik kon het al niet geloven.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ben zo blij dat ik deze nog mee pak. Fischer-Z is zo goed. The Worker stond op mijn lijst.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Alle dingen die Alanis in dit liedje noemt zijn gevalletjes domme pech. Er is niets ironisch aan dit hele liedje.My friends all drive horses![]()
Ik baalde ervan dat ik die moest missen. Dat was ook een mooi blokje, want ervoor kwam Portishead - Glory Box. Ik ben ook blij dat ik So Long nog kon luisterenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben zo blij dat ik deze nog mee pak. Fischer-Z is zo goed. The Worker stond op mijn lijst.![]()
![]()
Vinden jullie het goed als ik een kop koffie voor Alanis Morrissette?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:54 schreef Szura het volgende:
Vinden jullie het goed als ik een kop koffie voor Alanis Morrissette?
My friends all drive horses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |