Van drank ga je wel vies snurken jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je wil het ook niet verbieden?
Dan izjn we het eens. Buiten dat jij het kut vind en ik niet.
Gewoon een stoot gevenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn nichtje was vannacht aan het snurken, zo irritant
Is ze dik zekerquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn nichtje was vannacht aan het snurken, zo irritant
quote:
Mijn vriendin snurkt heeeeel soms een beetje.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
heb dr een keer een duwtje gegeven
Nee ze is verkouden hahaquote:
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsquote:Op woensdag 30 december 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin snurkt heeeeel soms een beetje.
Vind het wel charmant
Ze zei zelf dat het mocht en heb het een keertje gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahh
En dan ga jij haar porren arm kind
Ik praat dagelijks.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsmaar meer praten
dat is zo liefquote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsmaar meer praten
ja hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik praat wel eens over FOK! kutleef.
Ja als ik om 4 uur snachts een discussie hebt ga ik dingen bedenken voor het slapen gaan.quote:
omgquote:Op woensdag 30 december 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb wel eens gedacht dat ik met mn zusje aan het wandelen was en ik sof tegenkwam![]()
In Thailand was dat, echt heel vreemd.quote:
Kent ze mij dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand was dat, echt heel vreemd.
Ik heb die droom toen zelfs aan mn vriendin verteld omdat ik zo raar wakker werd.
Dat ik droomde over iemand van "REAL GRTD"quote:Op woensdag 30 december 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Kent ze mij dan?
Of wat had je gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |