SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 1% gewijzigd door renwan op 30-12-2015 00:57:30 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Ja dat was even zweten zegquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Simterklaas het volgende:
Potverdorie, het eind van een topic blijft toch altijd weer spannend.
Ik zie het al voor me hoe jij dan zit te rammen op die knoppenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef renwan het volgende:
Godver, ik had de OP aan Geerd moeten laten.
Sorry Geerd
En owee als ik faal!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe jij dan zit te rammen op die knoppen
Na al dat gekaap van de laatste tijd ben ik huiverig om de OP over te laten aan mensen die hier niet dagelijks komenquote:
Dat is ook wel een punt. Dan liever dat jij 'em hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Na al dat gekaap van de laatste tijd ben ik huiverig om de OP over te laten aan mensen die hier niet dagelijks komen
Denk dat niet dat ze 2 weken een plaatsje vrijhouden voor jou als je niet geschikt wasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
En owee als ik faal!
[ afbeelding ]
Ik doelde op het falen om de OP te krijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat niet dat ze 2 weken een plaatsje vrijhouden voor jou als je niet geschikt was
Ohw LOLquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik doelde op het falen om de OP te krijgen
Jongen, het is jouw reeks!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Geerd het volgende:
In het totale beeld is het juist beter dat ik niet steeds open!
renwan protector of the OPquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Geerd het volgende:
In het totale beeld is het juist beter dat ik niet steeds open!
Respect van Geerd, wat een dag is dit nu alquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus ?? Zonder jullie is het niks !
16quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Skkl, over bijna een jaar
Hoe oud dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
16![]()
![]()
Ho, wacht! Jij bent 15?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Topicreeks: Wachten op vannacht !!!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Respect van Geerd, wat een dag is dit nu al![]()
![]()
![]()
Mijn eerste post in deze reeksquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Als daar alleen maar geerd staat![]()
Zo liefst het min mogelijk !! Zien mensen van hu?? Topic van Geerd maar hij opent bijna nooit en toch blijven ze posten ????
Je huidige werkgever wil wel als referentie mee werken?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef renwan het volgende:
Morgen om 3 uur beoordelingsgesprek, mijn contract loopt af over 3 maanden. Wat voor nut heeft dat?
Mijn manager is een goede vent. Hij is serieus trots op me hoe verder ik komquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je huidige werkgever wil wel als referentie mee werken?
Of hadden ze die al gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |