SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard. Ik ben er dan ook erg bewust mee bezig dat mijn zusje niet op social media komt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind jij dat kinders überhaupt niet zo met hun gezicht op social media moeten worden geplempt?
Nee, ik hoef niet met mijn face overal op the interwebz.quote:
gelukkig was dat in onze tijd nog niet de normaalste zaak van de wereldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had het iig niet leuk gevonden als mijn babyfotos overal op internet stonden nu.
Maar ja, dat is mijn punt vooral.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig was dat in onze tijd nog niet de normaalste zaak van de wereld
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had het iig niet leuk gevonden als mijn babyfotos overal op internet stonden nu.
Vanaf welke leeftijdis dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben er dan ook erg bewust mee bezig dat mijn zusje niet op social media komt.
Dat moeten ze mooi zelf kunnen bepalen als ze daar de leeftijd voor hebben.
Maar je vind het wel oke of iig niet heel erg als de dood van een kind op youtube komt met winstoogmerk?quote:
Ik ben blij dat mensen dat zelf mogen beslissen, ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je vind het wel oke of iig niet heel erg als de dood van een kind op youtube komt met winstoogmerk?
Dat is een punt van discussie natuurlijk.quote:
Maar het kind niet. En een kind is geen eigendom van ouders.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mensen dat zelf mogen beslissen, ja.
Vanaf het moment dat ze op de middelbare school zitten zou ik doen denk ik, hooguit laatste jaars basisschool ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een punt van discussie natuurlijk.
Maar wmb een leeftijd dat kinderen zelf echt de volgen van iets op internet plaatsen kunnen inzien.
Zij hebben nou eenmaal bevoegdheid om over die dingen te beslissen tot een kind een bepaalde leeftijd heeft. Ze bepalen naar welke school ze gaan, welke opvoeding ze genieten en ook hoe zij omgaan met de kinderen op social media.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar het kind niet. En een kind is geen eigendom van ouders.
Het zal per kind verschillen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze op de middelbare school zitten zou ik doen denk ik, hooguit laatste jaars basisschool ofzo
Niet als de belangen van het kind in enige vorm in geding worden gebracht, dan is de raad van kinderberscherming er als de kippen bij.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef Typisch het volgende:
Zij hebben nou eenmaal bevoegdheid om over die dingen te beslissen tot een kind een bepaalde leeftijd heeft.
het zal je verbazen hoeveel basisschool leerlingen al smartphones hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze op de middelbare school zitten zou ik doen denk ik, hooguit laatste jaars basisschool ofzo
Dus jij wil graag een verbod op jouw kind open en bloot op het internet tonen?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet als de belangen van het kind in enige vorm in geding worden gebracht, dan is de raad van kinderberscherming er als de kippen bij.
Wat mijn inziens wel gebeurd als het kind van jongs of aan op internet word geplaatst.
In principe wel. Al zit er natuurlijk wel een verschil tussen een willekeurige foto op facebook zetten en elk belangrijk moment filmen voor youtube.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus jij wil graag een verbod op jouw kind open en bloot op het internet tonen?
Kwalijk vind ik dat.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In principe wel. Al zit er natuurlijk wel een verschil tussen een willekeurige foto op facebook zetten en elk belangrijk moment filmen voor youtube.
In ieder geval winst maken over het hoofd van je kind is wat mij betreft totaal niet toegestaan.
Hoezo, wat geeft ouders het recht iets wat mogelijk nadelig is voor hun kind te doen?quote:
Dat weet ik echt wel, en ook facebook en twitter.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoeveel basisschool leerlingen al smartphones hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |