raybar mag dat.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij deed het al voor de wedstrijd zelfs.
Dat zou knap zijn van Van Barneveld.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef MakkieR het volgende:
Ik zie Phil Taylor wel weer lachend tegenover Van Barneveld verschijnen die hem doodleuk trakteert op een Whitewash.
Wanneer heb je die quotering excel ingevuld? Voor de start van het toernooi?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
@ArjanvdGiessen: 1,1 miljoen kijkers gemiddeld over héle programma dinsdagavond. MvG - RvB is bekeken door ongeveer 1,5 miljoen mensen. #rtl7darts #wauw
interpunctieGodquote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
Wow wat een avond net wakker gebeld door 100% NL leuk gesprek en oude tijden herleven poeh meer dan 425 appjes of smsjes gekregen echt waanzinnig het voelt goed weer spraakmakend te zijn we weten allemaal dat ik het kan maar winnen van de nummer 1 van de Wereld voelt toch wel mega goed kan er niet meer van slapen Haha bedankt lieve mensen voor jullie steun Love you all xx
Barneygod
Yup, dag (of twee) ervoor. Why?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb je die quotering excel ingevuld? Voor de start van het toernooi?
Het is wel iemand die heel lang kan blijven aanhaken en een constant niveau haalt.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade een outsider? Die komt scorend wel vies tekort al weet je t nooit natuurlijk. Maar heb het idee dat hij dit WKgehyped wordt. Nog geen serieuze tegenstand gehad. Sowieso zitten er niet enorm veel spelers in die het al heel moeilijk hebben gehad en die kanshebber zijn als ik het me snel herinner
Als Taylor in de finale tegen ons aller Raybar komt, dan is de kans groot dat hij hem pakt ja. Ik denk alleen dat voor beiden de kans klein is dat ze de finale halenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet iedereen hier wie de zestienvoudig wereldkampioen is? Ik zie Phil Taylor wel weer lachend tegenover Van Barneveld verschijnen die hem doodleuk trakteert op een Whitewash.
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
Wow wat een avond net wakker gebeld door 100% NL leuk gesprek en oude tijden herleven poeh meer dan 425 appjes of smsjes gekregen echt waanzinnig het voelt goed weer spraakmakend te zijn we weten allemaal dat ik het kan maar winnen van de nummer 1 van de Wereld voelt toch wel mega goed kan er niet meer van slapen Haha bedankt lieve mensen voor jullie steun Love you all xx
Barneygod
Was benieuwdquote:Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Yup, dag (of twee) ervoor. Why?
Jaloers!quote:Op woensdag 30 december 2015 03:10 schreef danusz1986 het volgende:
Weer terug in het hostel in London. Wat een ongelooflijke wedstrijd. De beste wedstrijd die ik ooit live heb bijgewoond. Iedereen was op de hand van Barney. Ik was aan het wachten op de choke, maar die kwam niet. Ik gun het Barney van harte, maar ik zie nu geen nederlander meer wereldkampioen worden. Als Gary Anderson zo finished als vandaag is hij voor mij de favoriet. Het was gekkenhuis. Het feestje werd in de metro voortgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |