Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quittequote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukking maar 30 euro op MVG gezet vanavond. De 30 die ik met de wedstrijden ervoor had gewonnen.
Voor mijn WK winner bets (zie link in sig) is de uitschakeling van MVG overigens enorm goed nieuws.
Dat zou best kunnen. Misschien is het wel een tweelingbroer van JR.quote:
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quitte
Jessica Alba een bitch noemenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jezue man
iedere idioot ziet dat die bitch jessica alba is
Ik ga voor Barneyquote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.
Ik hoop het, mooie gozer.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.
Dat kan prima zonder die mafkees beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Pisschraper moet nu rennen anders mist ie college basketball
Komt toch niet boven die kutscholen uit qua geluidquote:Op woensdag 30 december 2015 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kan prima zonder die mafkees beginnen.
Per saldo dit toernooi al mooie 100+ winst. Plus wat er nog bij gaat komen met de outright winner bets. Ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quitte
Dank je, leuke vent.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop het, mooie gozer.
Stinkende sporthallen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt toch niet boven die kutscholen uit qua geluid
Ik heb ergens voor je de gemiddelden uitgezocht, ik zoek ze wel even opquote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Godver ben wel 4 keer klaargekomen. Beste darts wedstrijd van dit jaar. Gaat niet meer overtroffen worden denk ik. Enige wat je nu al weer ziet aankomen is dat Barney niks meer gaat gooien. Had toch liever mvg door wat dat betreft.
Vieze kut nationalist. Lekker voor jequote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Leuk voor Van Barneveld, niet voor Nederland. Vandaag speelde Barney de sterren van de hemel, maar als hij straks tegen Lewis, Anderson, Taylor ofzo moet dan gooit hij weer 93 gemiddeld, mist alle dubbels en vliegt er kansloos uit.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Godver ben wel 4 keer klaargekomen. Beste darts wedstrijd van dit jaar. Gaat niet meer overtroffen worden denk ik. Enige wat je nu al weer ziet aankomen is dat Barney niks meer gaat gooien. Had toch liever mvg door wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:33 schreef Tagliano het volgende:
@hafcfan (en alle andere geïnteresseerden): Ik heb de gemiddelden en finishpercentages naast elkaar gelegd: het niveau blijkt zelfs iets hoger te liggen dan vorig jaar qua gemiddelde
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. Aan de andere kant is MVG groots als darter maar zijn onaantastbare status gaat door twee verloren wk's snel door het putje. Want zoals Stompe al zei: wat stelt nr 1 zijn voor als je al 2 jaar lang geen kampioen bent?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
En hoe is het feit dat hij Nederlander is relevant?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Leuk voor Van Barneveld, niet voor Nederland. Vandaag speelde Barney de sterren van de hemel, maar als hij straks tegen Lewis, Anderson, Taylor ofzo moet dan gooit hij weer 93 gemiddeld, mist alle dubbels en vliegt er kansloos uit.
Top pik. Nou steeg het vanavond wel ernstigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ergens voor je de gemiddelden uitgezocht, ik zoek ze wel even op
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen wasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Top pik. Nou steeg het vanavond wel ernstig![]()
Mvg liet zich wel kennen trouwens door niet te reageren bah
Ik heb even de tweede rondes naast elkaar gelegd, leek mij redelijk vergelijkingsmateriaal omdat de eerste ronde vrijwel altijd "apart" isquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Top pik. Nou steeg het vanavond wel ernstig![]()
Mvg liet zich wel kennen trouwens door niet te reageren bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |