Heb 2 dwerg papegaaien , de ene was Bowie en nu deze is Ziggyquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef Dven het volgende:
1 van m'n honden naar David Bowie vernoemd![]()
Woont wel nog steeds bij m'n moeder in NL
Beetje de Muse van de prehistoriequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Space oddity, life on mars, starman. Bowie is geobsedeert door de melkweg
Met Bowie interessant vinden.quote:
Het levert iig geweldige platen opquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Sfeermaker het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb 2 dwerg papegaaien , de ene was Bowie en nu deze is Ziggy
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is hierbij bewezen dat er geen buitenaards leven is.
Ik zit even de songtekst door te lezen en snap er werkelijk waar geen hout van, ik moet hier toch ooit eens voor gaan zitten.quote:
Omdat hij homo is?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?
Het duurt ffquote:
Bowie ook inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb 2 dwerg papegaaien , de ene was Bowie en nu deze is Ziggy
Iedereen was begin jaren '70 geobsedeerd door de kosmos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Indruk tot nu toequote:
Ik ga nooit alles briljant vinden, maar een top 10 zou ik volgend jaar moeten hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit even de songtekst door te lezen en snap er werkelijk waar geen hout van, ik moet hier toch ooit eens voor gaan zitten.
De rest van het topic kan dit vertellenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of je nummers wel herkent aan de nummertitel.
De beste hebben we inderdaad gehad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef peaceman het volgende:
Veel mooier dan daarnet wordt het niet mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |