Daar juich ik al met Mani voor Hankey en Walton.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Lakeside nog een kans. Als je daar het hardst juicht voor Jeffrey de Graaf heb je een goede kans dat je voor de wereldkampioen juicht.
Dat gaat die arme Stijn niet overleven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Lakeside nog een kans. Als je daar het hardst juicht voor Jeffrey de Graaf heb je een goede kans dat je voor de wereldkampioen juicht.
Ik zou alle wereldkampioenschappen van Barney in de bin gooien om Hankey nog 1 keer Lakeside te zien winnen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar juich ik al met Mani voor Hankey en Walton.
Haha, daarmee heb je nog minder kans op succes dan met De Graaf.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loting genotquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dank God (Raybar) dat hij aan de volgende editie meedoetquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou alle wereldkampioenschappen van Barney in de bin gooien om Hankey nog 1 keer Lakeside te zien winnen.
Barney kan het WK best winnen. Maar van Gerwen zou gewoon iedere wedstrijd boven de 100 gooien. Barney kan zo ver wegzakken. Kan die het nog een paar keer? Dan zeg ik nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Feit is wel dat Van Gerwen beter kan spelen, Van Barneveld kan alleen maar slechter spelen.
RyanDeVreedeGenot.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Loting genot
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=623
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een genot vanavond, ik ging helemaal uit mijn dak.
[ afbeelding ]
De Graaf gaat keihard verliezen van Richard Veenstra.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haha, daarmee heb je nog minder kans op succes dan met De Graaf.
Is wel het mooie van Lakeside vind ik. Altijd wel vrij vroeg mooie clashesquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel doodzonde dat hij in ronde 1 alles uit de kast moet halen tegen Philips.
Hij schijnt op JR te lijkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch Steve van FC Nerds?
Hij staat erquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zet het flesje in de keuken dan bekijk ik het de volgende keer zelf wel.
Als jij het niet gemaakt hebt, dan zeer waarschijnlijk nietquote:
Tering.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is onze Nederlandse hoop in het vrouwentoernooi
[ afbeelding ]
Naam?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is onze Nederlandse hoop in het vrouwentoernooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |