De acteurquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
door zich normaal te gedragen
Ik ben een mongoolquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je geen mod kunt worden moet je wel een enorme mongool zijn
quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
naast iemand als spatieloos is iedereen hoogbegaafd
ja? Je weet hoe je grapjes herkent?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je weet dat ik een hoger niveau doe dan jij?
Ik herken alleen grappige grapjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja? Je weet hoe je grapjes herkent?
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik herken alleen grappige grapjes
ja hequote:
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja kreeg al hoofdpijn van spatie
Das niet zo gekquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja kreeg al hoofdpijn van spatie
hoofdpijn is niet goed sukkeltjequote:Op dinsdag 29 december 2015 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor
wat je goed wilt noemenquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor
O.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoofdpijn is niet goed sukkeltje
zuidwestenwind?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
lol leicester tehen manchester
jonge heb 1-3 voorspeld en is 100% zeker dattie wind
ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
niks was grapje ik hou van katten
Oh wij hebben een kleine die soms druk en soms rustig isquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik vind ze wel cool
maar ik hou meer van die grote rustige dan die kleine drukke
jaa dat wel maar weetje die grote rustige stralen autoriteit uit en dat vind ik lauwquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wij hebben een kleine die soms druk en soms rustig is
Maar grote kunnen ook druk zijn toch. Dat ze dan tegen je op springen![]()
En dan spreek jij over katten open snijden ;squote:Op dinsdag 29 december 2015 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa dat wel maar weetje die grote rustige stralen autoriteit uit en dat vind ik lauw
maar als ik zie hoe sommige behandeld worden misselijkmakend wel
haha ja dats zo grapje van hierquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan spreek jij over katten open snijden ;s
wtfquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
haha ja dats zo grapje van hier
omdat er zo jongen was die mensen bedreigden dat die hun kat ging opensnijden en de ingewanden door de brievenbus als ze niet betaalden
ja was een beetje een raar figuur maar je kon er wel om lachenquote:
wat een sukkelquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja was een beetje een raar figuur maar je kon er wel om lachen
haddie dus een keer iemand ingehuurd om zn geld te eisen, betaalt die 35 euro vooraf
geld weer weg
dat zal m lerenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jep inderdaad
ik heb zn ex geneukt omdattie me uitschold
oke OFquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sowieso hij wou haar terug toen ben ik er even snel in gegaan
ja echt een gekke lampquote:
waarom nietquote:
beetje moe.quote:
ja zo jongen ging zo zielig doen over vluchtelingenquote:
Hoe gaat het met haar ogen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje moe.
had drukke dag en moest net ook op ziekenbezoek bij schoonmoeder.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja zo jongen ging zo zielig doen over vluchtelingen
zei ik ja ga maar lekker naar syrie kunnen ze een lamp van je maken
Ze kan niet goed zien door die bril.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kan niet goed zien door die bril.
Ik moet daar echt heel hard om lachen
Ja he.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]wat gemeen
wel handig zo vlak voor oud en nieuw zeg
Hoezo zou je geen top 2000 hebben?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verveel me de tering geen top 2000 geen ps4 en geen wiet.
Had ze ze laten laseren of ooglidcorrectie ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja he.
Maar ze zei dat ze hem overmogen af mag doen.
ooglidcorrectiequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Had ze ze laten laseren of ooglidcorrectie ofzo
Ik verveel mij zo erg dat ik tijdens mijn studievrije dag aan het studeren benquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
hoezo kan dat allemaal nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben jaloers, ik wou dat ik dat kon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verveel mij zo erg dat ik tijdens mijn studievrije dag aan het studeren ben
Ik zit bij schoonfamilie en alle schermen zijn bezetquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik moet nog een betoog schrijven maar dat doe ik zaterdag welquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar huis dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit bij schoonfamilie en alle schermen zijn bezet.
alles gaat hangen hequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap echt niet waarom vrouwen in de 40-50 ooglidcorrectie doen.
Maar wie ben ik
De vierde pas ben net een paar uur binnen.quote:
4 januari???quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De vierde pas ben net een paar uur binnen.
Het schijnt, en als je toch geld te veel hebt. Had opgezocht he duur die rotzooi is, pffff.quote:
Oude vrouwen willen er graag jonger uit zien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap echt niet waarom vrouwen in de 40-50 ooglidcorrectie doen.
Maar wie ben ik
Ja, echt belachelijk duurquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het schijnt, en als je toch geld te veel hebt. Had opgezocht he duur die rotzooi is, pffff.
Nee, ik wil nooit wat in mijn gezicht laten doen. Ook niet in de rest van mijn lichaam trouwensquote:
Ze had wel eens eerder iets plastisch gedaan dat was nog duurder.quote:
Ook niet iets aan je nek?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik wil nooit wat in mijn gezicht laten doen. Ook niet in de rest van mijn lichaam trouwens
Tenzij ik verminkt raak of brandwonden of whatever
Ja een week bij de Vlaamse schoonouders.quote:
Nee, wat zou jij doen met een lelijke nek dan?quote:
Jeetje, waarom zo lang.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja een week bij de Vlaamse schoonouders.
Dus daarom geen wiet en ps4 en ook veel minder seks ook nog.
Straks gaat het misquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat ook eerlijk te denken. Ik zou ook niet willen dat mn vriendin dat deed.
Ja, maar ja. Ik ben ook niet echt opgegroeid daarmee.quote:
Beetje opvrolijken met kerst versiering ofzo, of een Collar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, wat zou jij doen met een lelijke nek dan?
Omdat we in de vakantie niet naar haar studentenkot mogen staat in het contract.quote:
Mijn oma staat ook altijd bij de Wallen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef McGrath het volgende:
Mijn moeder heeft iets aan der wallen laten doen.
Ben je zo dik ja? XDquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:45 schreef McGrath het volgende:
Ik zie mijn eigen nek ook niet zo vaak eigenlijk
Hoe danquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lelijk is niet het juiste woord, relatief imperfect is Sof's nek eerder.
Ik ook, maar ik kan niet tegen perfectie dus moest even iets verzinnen dat imperfect was, dus zomaar nek gekozen en nu zijn mijn hersenen er van overtuigd dat het daadwerkelijk niet goed is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb niet veel fotos gezien van Sof.
Maar ik vind haar esthetisch toch zeer goed.
Oke d an.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niet tegen perfectie dus moest even iets verzinnen dat imperfect was, dus zomaar nek gekozen en nu zijn mijn hersenen er van overtuigd dat het daadwerkelijk niet goed is.
Waarom denk je dat ik geen vriendin hebquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Doe je dat ook tegen je vriendin? Iets bedenken wat niet goed is?
Valide punt. Dat zal niet in goede aarde vallenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen vriendin heb
heb jij geen huis?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat we in de vakantie niet naar haar studentenkot mogen staat in het contract.
Keertje naar de Wallen gaan dan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik moet eigenlijk vrouw gaan zoeken man
klok tikt amattie
dat is echt lompquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
Pas een meisje dat mij overduidelijke leuk vond per ongeluk lelijk genoemd![]()
Soms ben ik echt te erg, ze keek heel verdrietig en was ineens heel stil.
nee nee definitief vrouw voor in de ossoquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Keertje naar de Wallen gaan dan.
ja nogalquote:
of gewoon niet zo kinderachtig doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik zit de beste manier te bedenken om me telefoon te slopen
doorspoelen is een optie, kapot slaan met een koevoet
erop poepen is ook wel wat
of gewoon verkopen voor 600 euro
Waarom zou je hem kapot maken? En verkopen ga je niet voor 600, je mag blij zijn met 400.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik zit de beste manier te bedenken om me telefoon te slopen
doorspoelen is een optie, kapot slaan met een koevoet
erop poepen is ook wel wat
of gewoon verkopen voor 600 euro
ja maar dat joden tering ding valt telkens uit ik heb er niks aan weetjequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
of gewoon niet zo kinderachtig doen
je wist dat ie na een paar jaar minder zou functioneren
hoelang heb je hem dan al?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar dat joden tering ding valt telkens uit ik heb er niks aan weetje
nu word ik onbereikbaar=dood
ja 1,5 jaar maar ik heb wel een nieuwe baterij aangeschaft maar die kut samsung heeft mij opgelichtquote:
ja dan zou ik de kop eraf hakken jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja 1,5 jaar maar ik heb wel een nieuwe baterij aangeschaft maar die kut samsung heeft mij opgelicht
gewoon dat ding kapot slaan met koevoet of met machete ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan zou ik de kop eraf hakken ja
Eet hem anders op.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga hem opbakken of in de magnetron doen hoerenjong
hou op met je kankerquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gewoon dat ding kapot slaan met koevoet of met machete ofzo
of paar kogels derin kanker knallen
Beetje zout maak het vast lekker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nou als tie net zo smaakt zoals die werkt sterf ik liever
Komen we net vandaan. Kerst bij mij oud en nieuw bij haar.quote:
en dan gelijk een weekquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen we net vandaan. Kerst bij mij oud en nieuw bij haar.
nee ik ga hem gwn in stukjes kip doen en dan aan de voetselbank gevenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje zout maak het vast lekker.
ligt aan je schoonoudersquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
en dan gelijk een week
lijkt me niks
Lange afstands relatie he.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
en dan gelijk een week
lijkt me niks
Ik gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:07 schreef supersof het volgende:
ik ben niet eens meer een week bij mijn eigen ouders
ik zou nergens een week willen blijven hoorquote:
oh ik wel hoor, geen probleemquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou nergens een week willen blijven hoor
alleen bij mijn vriendquote:
friends with benefits sofquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen bij mijn vriend
als ik die zou hebben
Ik kan prima 2-3 weken bij mn ouders zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen bij mijn vriend
als ik die zou hebben
hoezo?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als ik die huis uit ga word echt een drama![]()
Ik mis gelijk mijn eigen bank tv en Playstation enzo.quote:
Als jij mij verslaat met Stratego dan mag je mijn huis hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als ik die huis uit ga word echt een drama![]()
Mijn schoonouders hebben gelukkig ook een ps4 en xbox1quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mis gelijk mijn eigen bank tv en Playstation enzo.
Ik vind thuis slapen gewoon het fijnste wat er is en gewoon zelf weten wanneer je eet, wat je eet, wat je doet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En vroeger kon ik ook best een week of 2 bij mn schoonouders logeren
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind thuis slapen gewoon het fijnste wat er is en gewoon zelf weten wanneer je eet, wat je eet, wat je doet.
Dit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind thuis slapen gewoon het fijnste wat er is en gewoon zelf weten wanneer je eet, wat je eet, wat je doet.
zet dat zwart witquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als jij mij verslaat met Stratego dan mag je mijn huis hebben.
Hier ook zit mijn zwager heel de dag Call of duty op te spelen wel een toffe gast kijken hoe hij speelt is nog het meest boeiende hier.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben gelukkig ook een ps4 en xbox1
het staat toch op fokquote:
Ja oke, bij mijn ouders kan het wel. Maar toch net niet hoe ik het wil.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maar mijn schoonouders en ouders zijn daar niet echt bindend in.
Meestal gewoon eigen ding doen als ik wil
Jaa leukste is de hond en de kattenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef McGrath het volgende:
Het chillste van naar mijn ouders gaan is hun bank en een beetje met de honden spelen enzo.
Gezamenlijk eten enzo is het hier ook dat hield ik als kind al niet lang vol gelukkig mijn broers ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja, ik woon nu al 6 jaar op mezelf.
Ik vind het wel fijn soms even een tijdje wat rust en regelmatig.
Ik ervaar meer rust en regelmaat bij mezelf thuis dan bij iemand andersquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja, ik woon nu al 6 jaar op mezelf.
Ik vind het wel fijn soms even een tijdje wat rust en regelmatig.
Ik niet. Thuis toch elke dag anders als je met zn 2en alles moet afstemmenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ervaar meer rust en regelmaat bij mezelf thuis dan bij iemand anders
hoezo haatquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik haat mn eigen huis
of mn ouders huis
Gewoon geen seks hebben zolang je niet op jezelf woont.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan hier niet eens neuken omdat die muren zo dunne poep zijn dat je het hoort door de hele huis![]()
![]()
Dus je hoort je ouders neuken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan hier niet eens neuken omdat die muren zo dunne poep zijn dat je het hoort door de hele huis![]()
![]()
kansen moet je pakkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon geen seks hebben zolang je niet op jezelf woont.
het zou hoorbaar zijn jaquote:
Dus je ouders neuken op jouw harde muziek?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het zou hoorbaar zijn ja
maar ik heb toch altijd kaulo harde muziek of ik ben werk/buiten/poepen
het kan maar ik verwacht van niet ! ze zijn als de dood voor nog meer tokkie kinderen, 2 is al genoeg !quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus je ouders neuken op jouw harde muziek?
Ze zijn vast slim genoeg om 3 boterhamzakjes te gebruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het kan maar ik verwacht van niet ! ze zijn als de dood voor nog meer tokkie kinderen, 2 is al genoeg !
Voor je het weet heb je er een babyzusje bijquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze zijn vast slim genoeg om 3 boterhamzakjes te gebruiken.
hoezo nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:34 schreef supersof het volgende:
mijn ouders kunnen geen kinderen meer krijgen
Ik woonde in een rijtjeshuisquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit niet horen in je portiekflat als kind
door chemo is mijn moeder in de overgang gekomenquote:
ohquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
door chemo is mijn moeder in de overgang gekomen
nee is niet ergquote:
ahhh nee is niet erg johquote:
Niet als kind wonen in een allochtonen flatjequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
immigrantenflat for the win tho
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niet als kind wonen in een allochtonen flatje
Land van herkomst?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niet als kind wonen in een allochtonen flatje
Een dikke Irakees pakte me een keer bij mijn keel, ik mag jullie volk wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Irak, maar ik ben in Nederland geboren
xaxaxaxaaxquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Sidenote: de surinamers zijn wel allemaal tienervaders/moeders geworden hhh
Ik te veel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef supersof het volgende:
ik ken geen tienermoeders/vaders persoonlijk
Ik ken er eentje die mij denk ik leuk vond, maar ze heeft rijke ouders dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef supersof het volgende:
ik ken geen tienermoeders/vaders persoonlijk
Zou je een goede moeder zijn?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn tweede beste vriendin (half anti half nl) is ook tienermoeder. Ze heeft nu een kind van bijna 2.
Stel je voor: opso met een 2 jarige kind.
bestaat ditquote:
Je kan 40-45 boeken lezen maar dat leer je toch nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou een vreselijke vader zijn op dit moment. Maar ik wil wel kinderen en ga denk ik heel veel boeken lezen en advies vragen voordat ik iets maak.
Ik over 4 jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik wil nog lang niet aan kinderen beginnen
Nee tuurlijk niet, maar het helpt wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan 40-45 boeken lezen maar dat leer je toch niet
Mwah.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar het helpt wel.
Geld heb ik dan vast wel genoeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen levenservaring, geld en stabiliteit.
Mooie leeftijd om aan kinderen te beginnen. Dan ben je ook niet bepaald een oudje als je kind 10 is. Lekker meedoen tijdens het voetballenquote:
Vind eht ook prima leeftijdquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om aan kinderen te beginnen. Dan ben je ook niet bepaald een oudje als je kind 10 is. Lekker meedoen tijdens het voetballen
welke datum uitgerekendquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin gaat in mei bevallen ik kan niet wachtennnn![]()
zegt niksquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Alhoewel we denken allemaal dat ze eind april gaat komen aangezien ze nu al een dikke buik heeft
haha.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
De meeste van mijn goede vrienden krijgen vast nooit kinderen
hoe kan dat zonder buik ga je toch doodquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder had geen buik de grootste tijd en die kwam ook te vroeg.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging babyshoppen met haar en omg mijn hart smolt bij de babykleertjes. ZO. SCHATTIG.
Vooral de schoentjes
wat is daar mis meequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef supersof het volgende:
ik word gek van mijn huisgenoten die de wc-bril omhoog laten staan
Ik denk dat dat nu per generatie afneemt, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen gewoon kinderen.
dan moet ik hem aanraken om naar beneden te doenquote:
Dat is een probleem?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef supersof het volgende:
ik word gek van mijn huisgenoten die de wc-bril omhoog laten staan
Je moet hem toch wel aanraken als je er op gaat zitten. Oh gadver, nu denk ik er aan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet ik hem aanraken om naar beneden te doen
JAquote:
hij moet gewoon altijd naar benedenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet hem toch wel aanraken als je er op gaat zitten. Oh gadver, nu denk ik er aan.
wij moeten hem dan 2x aanraken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet ik hem aanraken om naar beneden te doen
Mijn moeder klaagt er nooit over, zij is dan ook de enige vrouw in huis.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hij moet gewoon altijd naar beneden
Jullie doen de bril toch ook niet omhoog na het plassen?quote:
of gewoon zittenquote:
Wanneer ik oud genoeg ben en er een andere stabiele factor in mijn leven is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
he flips wanneer krijg jij kinderen
Ga nu om met een Londenaarquote:
Daarom moet elke WC ook gewoon zo'n nep vlieg hebben, dan wordt het makkelijker :/quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Of mannen die staand pissen, die dat eigenlijk niet goed kunnen doen.![]()
![]()
hij hoort omlaagquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
vroeg laatst aan mijn zusje waarom ze nooit de bril omhoog doet na het plassen
vond ze niet zo grappig
[..]
Jullie doen de bril toch ook niet omhoog na het plassen?
Playerquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer ik oud genoeg ben en er een andere stabiele factor in mijn leven is.
[..]
Ga nu om met een Londenaaren daar ga ik waarschijnlijk ook NYE mee spenderen.
Doen Duitsers dat? Wtfquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:59 schreef McGrath het volgende:
Ik vind zittend plassen best vervelend. Bij Duitsers thuis moest dat ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |