Nee, dat bleek maar hè, toen deze reeks tig delen moest hebben omdat er allemaal scenarios verzonnen moesten worden omdat het meest voor de hand liggende; meisje van 16 pleegt zelfmoord, niet de waarheid kon zijn, het moest iets anders zijn, en het liefst een misdrijf.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:29 schreef StaceySinger het volgende:
Uitgaan van het meest voor de hand liggende is niet zo slim.
Als een meisje van een telefoon af wil dan gooit ze hem wel in een put .
En dan loop je niet een veldje op waar hangjongeren en junks komen.
Je hebt diezelfde "vragen" ruim een week geleden ook al op powned gesteld, dus het lijkt me sterk dat je hier werkelijk antwoord op die vragen zou krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:28 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Sorry als ik U vragen niet heb beantwoord maar ik vroeg ook iets waar U geen antwoord op heeft gegeven of heeft ( aangemeld omdat ik deze vragen had)
Maar wat wil U weten van mij
Openbare discussieforum maar U zegt liever net hier ? is dit soms u werk? reageren?:)
gewoon vragen ,dit is een openbaar forumquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:28 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Sorry als ik U vragen niet heb beantwoord maar ik vroeg ook iets waar U geen antwoord op heeft gegeven of heeft ( aangemeld omdat ik deze vragen had)
Maar wat wil U weten van mij
Openbare discussieforum maar U zegt liever net hier ? is dit soms u werk? reageren?:)
Wacht, je denkt dat iemand hem gestolen heeft (hallo misdaad die weer aan deze zaak gekoppeld moet worden), en hem dan daar gaat planten waar hij gezien haar route gevonden zou kunnen worden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:36 schreef StaceySinger het volgende:
Dat ze die telefoon weggegooid heeft staat helemaal niet vast .
Hij kan wel door iemand gestolen zijn en daar neergeplant.
maar het nfi gaat hem vast uitlezen en op een Iphone 5 s zit een hidden feature
misschien dacht die dief, het zou misshien toch wel handig zijn dat ze deze telefoon in handen krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die dat ding gestolen zou hebben heeft er geen belang bij dat hij alsnog gevonden wordt, dus die gooit hem dan wel in een gracht of put of in de restafval kliko die ergens langs de weg staat om geleegd te worden, het liefst een eind van Hilversum.
De helft van deze reeks draait idd helaas om een zoektocht naar een niet bestaande misdadiger.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:45 schreef suzi1 het volgende:
ja maar leandra, jij zit toch ook in al deze delen mee te praten.
wil je meelezers vooral duidelijk maken dat er hier alleen maar gesuggereerd wordt en het vooral niet serieus genomen moet worden? of waarom?
Toepasselijke naam...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Wat is het nut dat U mij vraagt wat wil ik zeggen ...als er voor U niks vreemds is dan wens ik U 1 fijne nacht
okee dus je probeert het topic in deze rubriek te houden. ik begrijp het nuquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
De helft van deze reeks draait idd helaas om een zoektocht naar een niet bestaande misdadiger.
En het is niet de eerste topicreeks waarin dat gebeurt, en dat is precies de reden waarom ik ben blijven meepraten, om te voorkomen dat dit weer een BNW topic zou worden waarin de gekste suggesties tot waarheid gebombardeerd worden.
Vind ik wel knap 16 delen over iemand die zelfmoord heeft gepleegdquote:
[quote]quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt diezelfde "vragen" ruim een week geleden ook al op powned gesteld, dus het lijkt me sterk dat je hier werkelijk antwoord op die vragen zou krijgen.
Maar ook jouw vragen zijn weer voornamelijk gebaseerd op hoe het in je eigen gedachten gegaan zou moeten zijn, en hoe men er mee omgegaan is op basis van jouw scenario, terwijl je helemaal niet weet hoe het werkelijk gegaan is, en dat gaat het publiek ook geen bal aan.
Ongeacht het feit dat vader in eerste instantie de hulp van het publiek heeft gezocht om in eerste instantie hulp bij het zoeken naar zijn dochter te krijgen, en in tweede instantie hulp bij het reconstrueren van haar laatste uren te krijgen.
En ondertussen zitten allerlei internetdetectives die Hilversum nog niet zouden herkennen als ze er geblinddoekt gedropt waren te verzinnen wat er allemaal gebeurd zou kunnen zijn, en op basis daarvan allerlei theorietjes de wereld in te slingeren, en dan zijn nota bene verontwaardigd als die theorietjes niet serieus genomen worden.
Ik heb niet het idee dat je werkelijk antwoord wilt op je vragen, maar dat je vooral twijfel wilt zaaien, en voor dat laatste kunnen er maar weinig andere belangen zijn dan het kunnen voortzetten van het internetdetectiveschap.
Mocht je wel werkelijk antwoord willen hebben op je vragen dan ben ik benieuwd wie de heck jij wel niet denkt dat je bent dat je antwoord zou moeten hebben op die vragen.
Op vrijdag 8 januari 2016 00:39 schreef Leandra het volgende:
Dank U Stacey:)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
gewoon vragen ,dit is een openbaar forum
Wat had je dan verwacht dat de politie zou doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:01 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Hulp vraagt bij het zoeken maar zelf STOPT met zoeken om dat de politie dat zegt(rond 6uur) Deze snap ik niet, ik moet zoeken maar hij zit thuis op facebook om hulp tevragen
De politie zegt om 6uur ga maar naar huisbel om 8uur maar naar het bureau ,maar de politie doet de eerste 24UUR NIKS na vermelding van vermissing
Maar bij deze zaak komt de politie de ouders tegen op straat en zegt ga naar HUIS stop met zoeken
2 meer dan Uquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Toepasselijke naam...
Sjezus.
Domdonorcel, 1 hersencel.
Helaas ja dat gebeurd er moet iemand die zo sterk is naar het lijkenhuis om haar te identificeren, zo gaat dat hoe hard dat ook is DUS WIE of HOE werd dascha geidentificeerd?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat de politie zou doen?
Zeggen: we hebben net een aanrijding gehad bij de spoorwegovergang, kom even kijken of je iets van haar herkent?
dat kan haar kleding geweest zijn of gebit en uiteindelijk dmv een dna testquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:11 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Helaas ja dat gebeurd er moet iemand die zo sterk is naar het lijkenhuis om haar te identificeren, zo gaat dat hoe hard dat ook is DUS WIE of HOE werd dascha geidentificeerd?
Nee, ouders worden niet even uitgenodigd langs de plek van de aanrijding te komen om de resten te identificeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:11 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Helaas ja dat gebeurd er moet iemand die zo sterk is naar het lijkenhuis om haar te identificeren, zo gaat dat hoe hard dat ook is DUS WIE of HOE werd dascha geidentificeerd?
Dus je kunt er vanuit gaan dat de betrokken agenten op de hoogte waren van de kenmerken van het meisje dat op dat moment vermist was, en als daar kenmerken bij waren die overeenkwamen met die van het meisje dat aangereden was hebben ze niet veel nodig om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vast te stellen dat het idd om Dascha ging.quote:De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.
Er klopt iets niet aan die tijden ,bedoel je dat ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:11 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Voor de kleding identificatie heb je de ouders nodig, gebit of DNA doormiddel van een test het is zaterdag 05.30 en om 09.30 weten ze dat het dascha isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat kan haar kleding geweest zijn of gebit en uiteindelijk dmv een dna test
haar ID kaart had ze niet meer bij zich
Jongeren die de telefoon misschien gestolen hebben, denken soms nog niet zo ver,...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht, je denkt dat iemand hem gestolen heeft (hallo misdaad die weer aan deze zaak gekoppeld moet worden), en hem dan daar gaat planten waar hij gezien haar route gevonden zou kunnen worden?
Je denkt dat een dief die met een telefoon zit die hij niet meer kan gebruiken (want imei bekend als telefoon van Dascha), die telefoon dan ergens gaat planten waar ze geweest is?
Zodat wat? De dief alsnog opgespoord kan worden?
Iemand die dat ding gestolen zou hebben heeft er geen belang bij dat hij alsnog gevonden wordt, dus die gooit hem dan wel in een gracht of put of in de restafval kliko die ergens langs de weg staat om geleegd te worden, het liefst een eind van Hilversum.
Idem sieraden, ketting, haar en kleur?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ouders worden niet even uitgenodigd langs de plek van de aanrijding te komen om de resten te identificeren.
Dat neemt niet weg dat er aan de resten ook genoeg kan zijn geweest voor de eerste identificatie.
DNA heeft later uitsluitsel gegeven.
Overigens is de politie die nacht wel op zoek geweest naar Dascha, dat staat nota bene in die oproep die vader gedaan heeft:
[..]
Dus je kunt er vanuit gaan dat de betrokken agenten op de hoogte waren van de kenmerken van het meisje dat op dat moment vermist was, en als daar kenmerken bij waren die overeenkwamen met die van het meisje dat aangereden was hebben ze niet veel nodig om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vast te stellen dat het idd om Dascha ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |