Nee, maar ik nam aan dat je dat voor het hele jaar bedoelde. Dit is maar een weekje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar treurig aan? Deze reeks loopt gewoon heel goed.
er zijn nauwelijks of geen SC's die dit posttempo halen, maar dat vind ik niet zo erg.

abbo nemen denk ik...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef asco het volgende:
Wat zou ik kunnen doen om deze site te redden, serieus?

Het gaat dus om geld?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
abbo nemen denk ik...
en adblock uitzetten als je die aan hebt staan

Eentje van mijn lijstje ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tussen 00.00& 3.00 komen veel super nummers

Heh? Waarom dat? Ik weet dat het met FOK iets minder gaat, maar zo slecht gaat het toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hopelijk is dit niet het laatste jaar

Heb ik ook gedaan, al zie ik niet wat dat op zou kunnen leveren, want ik klik nooit op bannersquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb ook speciaal voor deze site de adblocker uitgeschakeld

Tsja het was bijna niet tegen te houden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef peaceman het volgende:
ooit waren SC topics niet echt gewenst, herinner ik me nog.

Paniekzaaierquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hopelijk is dit niet het laatste jaar

Egniequote:Op dinsdag 29 december 2015 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Placebo doet dit trouwens wel beter dan Kate.

Ik klik er altijd per ongeluk opquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, al zie ik niet wat dat op zou kunnen leveren, want ik klik nooit op banners

Dat vindt Danny fijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik klik er altijd per ongeluk op

Welk liedje is dat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eentje van mijn lijstje ook

Dat waren nog eens tijden. De tijden dat we 2 muziektriviatopics per dag vollulden. Duurt nu een maand ofzo....quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef peaceman het volgende:
ooit waren SC topics niet echt gewenst, herinner ik me nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |