http://www.driegezustersgroningen.nl/draaibarquote:
Ik ben in 2004 begonnen en heb standaard een fitness-sabbatical tussen begin december en eind februari, met daarnaast een incidentele motivatiecrisis.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben in september begonnen en ga vooralsnog bijna elke week 2-3x per week
Gaan alle smatjes daar nog steeds heen op vrijdagmiddag?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Nucky het volgende:
[..]
http://www.driegezustersgroningen.nl/draaibar
Dat is mijn enige herinnering van Groningen until now.
Ben je groot?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben in 2004 begonnen en heb standaard een fitness-sabbatical tussen begin december en eind februari, met daarnaast een incidentele motivatiecrisis.
Een maagd!quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Nucky het volgende:
[..]
http://www.driegezustersgroningen.nl/draaibar
Dat is mijn enige herinnering van Groningen until now.
Iets bovengemiddeld denk ik. 182cm en 83kg, bf% moet ik je schuldig blijven maar heb geen pensquote:
Ik ben fatty. Maar buikje begint af te nemen, armen en borst worden wat gespierder en mijn conditie gaat vooruit (laatste weken 25 minuten cardio fietsen vtv)quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Iets bovengemiddeld denk ik. 182cm en 83kg, bf% moet ik je schuldig blijven maar heb geen pens
Mijn doel in de sportschool is niet om mega pumped up te geraken maar meer een beetje 'in sjeep' blijven en werken aan conditie. Jij?
Bij benadering bijna tegen het centrum aan. Nee ik ben uitgestudeerd en werk bij een zeker tech bedrijf in de Eemshaven.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een maagd!
Waar in Paddepoel woon je, bij benadering? Ben je hier om te studeren?
Dat is wel heel erg bij benadering, dat woon ik ook. Maar wel Paddepoel?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:37 schreef Nucky het volgende:
[..]
Bij benadering bijna tegen het centrum aan. Nee ik ben uitgestudeerd en werk bij een zeker tech bedrijf in de Eemshaven.
Vlak aan het Noorderplantsoen. Misschien ben je m'n buurvrouw welquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg bij benadering, dat woon ik ook. Maar wel Paddepoel?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:13 schreef Nucky het volgende:
[..]
Vlak aan het Noorderplantsoen. Misschien ben je m'n buurvrouw wel
Ik ga toch niet zomaar zwaaien naar vreemde mannen!quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:17 schreef Nucky het volgende:
[..]
Wel zwaaien dan hè! Doe ik dat ook.
We kennen elkaar nu toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zomaar zwaaien naar vreemde mannen!
En hoe weet ik dat jij het bent? Omdat je naar me zwaait?!quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:18 schreef Nucky het volgende:
[..]
We kennen elkaar nu toch?
Ik wel hoor.
Goeie. Ik kan moeilijk naar iedereen zwaaien tenslotte.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe weet ik dat jij het bent? Omdat je naar me zwaait?!
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
René reageerde nog...
Patrique is wel angstvallig stil.
Waar willen jullie naartoe?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:50 schreef Renesite het volgende:
Maar als het aan ons ligt niet lang meer Hgk
Rivierenbuurt/Helpman/Oosterpoort. Gaan zaterdag in ieder geval ergens kijken in de Rivierenbuurt.quote:
Oh, spannend! Nieuwbouw, bestaand? Toch wel ergens waar Bob de ruimte heeft?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rivierenbuurt/Helpman/Oosterpoort. Gaan zaterdag in ieder geval ergens kijken in de Rivierenbuurt.
Bestaand.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, spannend! Nieuwbouw, bestaand? Toch wel ergens waar Bob de ruimte heeft?
NOU NOU NOUquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
René reageerde nog...
Patrique is wel angstvallig stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |