abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2015 @ 09:16:06 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158664066
quote:
0s.gif
Op woensdag 30 december 2015 09:08 schreef RAVW het volgende:

[..]

zo lang je op papier getrouwd ben maakt dat niets uit , en ik vraag me nu wel af hoe veel moet zij nu aan onderhouds kosten gaan betalen voor de man , want zij heeft nu een hoger inkomen en bezit dan die man ...

dus als dat dan ook 25% is wat de meeste mannen moeten afdragen aan de dames als ze vermogen hebben , dan zal het nu ook zo moeten zijn
Je bezit is geen basis voor alimentatie, je inkomen wel, en ik weet niet waarop jij baseert haar inkomen nu hoger zou zijn dan het zijne.
Al even afgezien van het feit dat hij langdurig samenwoont en dus sowieso geen recht heeft op partneralimentatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158665195
quote:
1s.gif
Op woensdag 30 december 2015 09:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bezit is geen basis voor alimentatie, je inkomen wel, en ik weet niet waarop jij baseert haar inkomen nu hoger zou zijn dan het zijne.
Al even afgezien van het feit dat hij langdurig samenwoont en dus sowieso geen recht heeft op partneralimentatie.
Bezit maakt zeker uit als je net gescheiden bent en geen inkomen hebt. In dit geval anders. Als je als man een paar miljoen hebt zonder verder inkomen kun je gewoon alimentatie gaan betalen op basis van dat vermogen.
  woensdag 30 december 2015 @ 11:44:18 #156
3542 Gia
User under construction
pi_158666763
quote:
0s.gif
Op woensdag 30 december 2015 10:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bezit maakt zeker uit als je net gescheiden bent en geen inkomen hebt. In dit geval anders. Als je als man een paar miljoen hebt zonder verder inkomen kun je gewoon alimentatie gaan betalen op basis van dat vermogen.
Als die man dat bezit al had voordat ze besloten te scheiden, moest dat gedeeld worden.
pi_158667658
quote:
1s.gif
Op woensdag 30 december 2015 11:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Als die man dat bezit al had voordat ze besloten te scheiden, moest dat gedeeld worden.
Niet in elk geval. Hangt af van hoe je getrouwd bent......
  woensdag 30 december 2015 @ 15:04:25 #159
3542 Gia
User under construction
pi_158672542
quote:
0s.gif
Op woensdag 30 december 2015 11:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Loterijwinnares hoeft geen alimentatie meer

:)
Jezus, de zak heeft dus gewoon al die jaren zijn vrouw laten verarmoeien. En dan nu de helft gaan eisen! Achterlijke klapjosti.

Net goed dat hij niks krijgt.
Bravo voor Gisla dat ze niks meer van hem nodig heeft.

Meid, gooi die scheiding erdoor en geniet van je leven.
Het is je van harte gegund.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop