http://www.fokforum.nl/showtopic/22703
http://www.fokforum.nl/showtopic/22722
quote:
Op 08 november 2000 08:21 schreef Arcee het volgende:
George W. Bush heeft de verkiezingen gewonnen met een miniem verschil in één van de spannendste verkiezingen ooit.
quote:Beter kan je het niet uitdrukken inderdaad...
Op 08 november 2000 08:36 schreef Trainspotter het volgende:
Grote teleurstelling. Image heeft weer eens gezegevierd over intelligentie.
- Ik stem Bush. Iedere Amerikaan heeft het recht om wapens te dragen. Op het moment dat je dit gaat verbieden is de hel los...
Jaaa, dat is een goede reden om op een rechtse bal te stemmen.
En dan maar zeuren over Haider. Als ze nu eens goed geluisterd hadden wat die Bush wil..
quote:Zowel de president, als de senaat, als het huis van afgevaardigden: allemaal republikeins
Op 08 november 2000 08:49 schreef Is2Funky het volgende:
Iemand zei het al eerder... (wie?)
De Vs krijgen de president die ze verdienen.
Pech is dat het congres ook republikeins lijkt te worden..
quote:Wijze taal ! Maar die hypocriete Amerikanen horen niets
Op 08 november 2000 08:49 schreef Arnof het volgende:
Vandaag op het nieuws:
En dan maar zeuren over Haider. Als ze nu eens goed geluisterd hadden wat die Bush wil..
Bush staat voor :
Pro-Wapenbezit
Pro-Doodslag door de staat
Pro-Oorlog
En bush is :
Een bevooroordeelde spermacel die als zijn vader niet zoveel macht & geld had nu niet meer als een mislukt zakenman zou zijn.
- vul me vooral aan als ik iets vergeet !
quote:Iedere kandidaat die dat ooit zou verbieden maakt geen schijn van kans... en dat is triest, ja.
Op 08 november 2000 08:49 schreef Arnof het volgende:
- Ik stem Bush. Iedere Amerikaan heeft het recht om wapens te dragen. Op het moment dat je dit gaat verbieden is de hel los...
Het was echt reuze spannend vannacht, vooral omdat Gore eerst eigenlijk al had gewonnen! (Hij had Florida, maar dat werd 1,5 uur later weer ingetrokken!! Om 8 uur vanmorgen bleek Florida voor Bush te zijn.)
Bizarre nacht hoor
Op dit kaartje lijkt 't of Bush met een enorm verschil gewonnen heeft... wat dus niet zo is.
quote:Om 8:18 uur om pcies te zijn
Op 08 november 2000 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Om 8 uur vanmorgen bleek Florida voor Bush te zijn.
Je moet wel weten dat al die landen in het midden erg dun bevolkt zijn en per staat zo'n 3-5 kiesmannen geeft. Als je bijvoorbeeld naar California kijkt (Gore) dan zie je dat die staat zeer veel kiesmannen gaf (ben getallen-lijst ineens kwijt! was er net nog), zo'n 50 geloof ik. Florida geeft er meer dan 20 etc. De overwinning hing echt alleen maar van 1 staat af: Florida.
quote:Wat is Bush zijn standpunt betreffende mierenneukers eigenlijk?
Op 08 november 2000 09:02 schreef Arcee het volgende:
Om 8:18 uur om pcies te zijn
O wacht, ik weet het al: executeren
quote:Maar Gore heeft idd de meeste Grote staten gewonnen: California, New York, Pennsylvania, Michigan. Texas (uiteraard) niet en zijn minieme nederlaag in Florida was dus dodelijk...
Op 08 november 2000 09:04 schreef Isabeau het volgende:Je moet wel weten dat al die landen staten in het midden erg dun bevolkt zijn en per staat zo'n 3-5 kiesmannen geeft. Als je bijvoorbeeld naar California kijkt (Gore) dan zie je dat die staat zeer veel kiesmannen gaf (ben getallen-lijst ineens kwijt! was er net nog), zo'n 50 geloof ik.54 Florida geeft er meer dan 20 25 etc. De overwinning hing echt alleen maar van 1 staat af: Florida.
quote:Wat is Bush zijn standpunt over dronkenschap eigenlijk?
Op 08 november 2000 09:04 schreef DIGGER het volgende:
Wat is Bush zijn standpunt betreffende mierenneukers eigenlijk?O wacht, ik weet het al: executeren
Oh ja, die mogen gewoon met de auto rijden. Jammer dat jij altijd met de trein reist zeg
quote:Pcies, ik had 'm hier dus ook al weer ff gepost
Op 08 november 2000 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet weer wat ik zo vervelend aan slotjes vind. Arcee merkt op dat dit kaartje lijkt op een monsterzege voor Bush.
quote:Weet ik, ik zei ook LIJKT op een monsterzege. Gewoon grappig om zo veel rood op dat kaartje te zien, terwijl het verschil eik maar heel miniem is.
Je moet wel weten dat al die landen in het midden erg dun bevolkt zijn en per staat zo'n 3-5 kiesmannen geeft. Als je bijvoorbeeld naar California kijkt (Gore) dan zie je dat die staat zeer veel kiesmannen gaf (ben getallen-lijst ineens kwijt! was er net nog), zo'n 50 geloof ik. Florida geeft er meer dan 20 etc. De overwinning hing echt alleen maar van 1 staat af: Florida.
En in oa New Mexico ging het ook maar om enkele duizenden stemmen
Dit was nog closer als de verkiezingen met Carter, toen zat er dik een half miljoen stemmen verschil tussen beide kandidaten, nu zal het verschil in absolute getallen nog veel kleiner zijn.
quote:Landelijk is het verschil nu na 92% van de stemmen 318.819.
Op 08 november 2000 09:17 schreef DIGGER het volgende:
Dit was nog closer als de verkiezingen met Carter, toen zat er dik een half miljoen stemmen verschil tussen beide kandidaten, nu zal het verschil in absolute getallen nog veel kleiner zijn.
Overigens denk ik dat we over 4 of 8 jaar een vrouwelijke president krijgen in de VS.
quote:En na 93% zelfs nog maar 183.672 stemmen verschil...
Op 08 november 2000 09:23 schreef Arcee het volgende:
Landelijk is het verschil nu na 92% van de stemmen 318.819.
this shit is crazy, just can't sleep zo...
Gore had Bush al telefonisch gefeliciteerd maar dat weer teruggenomen ivm de onduidelijkheid ontrent Florida....
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 08-11-2000 09:45]
quote:WAAAAt op die miljoenen inwoners bepalen 6 tot 700 mensen de uitslag, dit is toch niet te geloven.
Op 08 november 2000 09:40 schreef DIGGER het volgende:
ca 600 a 700 stemmen.
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 08-11-2000 09:53]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |