abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 08:21:58 #1
862 Arcee
Look closer
pi_451786
George W. Bush heeft de verkiezingen gewonnen met een miniem verschil in één van de spannendste verkiezingen ooit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 08:32:23 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_451797
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 8 november 2000 @ 08:34:34 #3
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_451803
hoera ?? volg het niet zo....
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  woensdag 8 november 2000 @ 08:36:28 #4
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_451808
Grote teleurstelling. Image heeft weer eens gezegevierd over intelligentie.
pi_451812
quote:
Op 08 november 2000 08:21 schreef Arcee het volgende:
George W. Bush heeft de verkiezingen gewonnen met een miniem verschil in één van de spannendste verkiezingen ooit.
Why is it people don't realize what they have until it's gone ?
pi_451817
quote:
Op 08 november 2000 08:36 schreef Trainspotter het volgende:
Grote teleurstelling. Image heeft weer eens gezegevierd over intelligentie.
Beter kan je het niet uitdrukken inderdaad...
  woensdag 8 november 2000 @ 08:49:35 #7
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_451830
Iemand zei het al eerder... (wie?)
De Vs krijgen de president die ze verdienen.
Pech is dat het congres ook republikeins lijkt te worden..
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  woensdag 8 november 2000 @ 08:49:36 #8
4316 Arnof
Socioofzo.......
pi_451831
Vandaag op het nieuws:

- Ik stem Bush. Iedere Amerikaan heeft het recht om wapens te dragen. Op het moment dat je dit gaat verbieden is de hel los...

Jaaa, dat is een goede reden om op een rechtse bal te stemmen.

En dan maar zeuren over Haider. Als ze nu eens goed geluisterd hadden wat die Bush wil..

Don't speak unless you can improve the silence. -Hunter
pi_451835
quote:
Op 08 november 2000 08:49 schreef Is2Funky het volgende:
Iemand zei het al eerder... (wie?)
De Vs krijgen de president die ze verdienen.
Pech is dat het congres ook republikeins lijkt te worden..
Zowel de president, als de senaat, als het huis van afgevaardigden: allemaal republikeins
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_451845
quote:
Op 08 november 2000 08:49 schreef Arnof het volgende:
Vandaag op het nieuws:
En dan maar zeuren over Haider. Als ze nu eens goed geluisterd hadden wat die Bush wil..
Wijze taal ! Maar die hypocriete Amerikanen horen niets

Bush staat voor :

Pro-Wapenbezit
Pro-Doodslag door de staat
Pro-Oorlog

En bush is :

Een bevooroordeelde spermacel die als zijn vader niet zoveel macht & geld had nu niet meer als een mislukt zakenman zou zijn.

- vul me vooral aan als ik iets vergeet !

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 08:54:28 #11
862 Arcee
Look closer
pi_451847
quote:
Op 08 november 2000 08:49 schreef Arnof het volgende:
- Ik stem Bush. Iedere Amerikaan heeft het recht om wapens te dragen. Op het moment dat je dit gaat verbieden is de hel los...
Iedere kandidaat die dat ooit zou verbieden maakt geen schijn van kans... en dat is triest, ja.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_451853
Wapen issue werd ook genoemd op de mud (amerikaans online game voor 18+) waar ik de chat aan het volgen was. Triest. In 1e topic over vannacht staan wat chatlogs daar vandaan. Heel duidelijk blijkt dan dat er niet over issues wordt ruzie gemaakt, maar over persoonlijkheid Ja, 1 issue: de wapenwet...

Het was echt reuze spannend vannacht, vooral omdat Gore eerst eigenlijk al had gewonnen! (Hij had Florida, maar dat werd 1,5 uur later weer ingetrokken!! Om 8 uur vanmorgen bleek Florida voor Bush te zijn.)

Bizarre nacht hoor

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 08:59:26 #13
862 Arcee
Look closer
pi_451855

Op dit kaartje lijkt 't of Bush met een enorm verschil gewonnen heeft... wat dus niet zo is.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 09:02:40 #14
862 Arcee
Look closer
pi_451865
quote:
Op 08 november 2000 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Om 8 uur vanmorgen bleek Florida voor Bush te zijn.
Om 8:18 uur om pcies te zijn
pi_451868
Ik weet weer wat ik zo vervelend aan slotjes vind. Arcee merkt op dat dit kaartje lijkt op een monsterzege voor Bush.

Je moet wel weten dat al die landen in het midden erg dun bevolkt zijn en per staat zo'n 3-5 kiesmannen geeft. Als je bijvoorbeeld naar California kijkt (Gore) dan zie je dat die staat zeer veel kiesmannen gaf (ben getallen-lijst ineens kwijt! was er net nog), zo'n 50 geloof ik. Florida geeft er meer dan 20 etc. De overwinning hing echt alleen maar van 1 staat af: Florida.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_451869
quote:
Op 08 november 2000 09:02 schreef Arcee het volgende:
Om 8:18 uur om pcies te zijn
Wat is Bush zijn standpunt betreffende mierenneukers eigenlijk?

O wacht, ik weet het al: executeren

pi_451873
quote:
Op 08 november 2000 09:04 schreef Isabeau het volgende:

Je moet wel weten dat al die landen staten in het midden erg dun bevolkt zijn en per staat zo'n 3-5 kiesmannen geeft. Als je bijvoorbeeld naar California kijkt (Gore) dan zie je dat die staat zeer veel kiesmannen gaf (ben getallen-lijst ineens kwijt! was er net nog), zo'n 50 geloof ik.54 Florida geeft er meer dan 20 25 etc. De overwinning hing echt alleen maar van 1 staat af: Florida.

Maar Gore heeft idd de meeste Grote staten gewonnen: California, New York, Pennsylvania, Michigan. Texas (uiteraard) niet en zijn minieme nederlaag in Florida was dus dodelijk...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 09:10:33 #18
862 Arcee
Look closer
pi_451877
quote:
Op 08 november 2000 09:04 schreef DIGGER het volgende:
Wat is Bush zijn standpunt betreffende mierenneukers eigenlijk?

O wacht, ik weet het al: executeren

Wat is Bush zijn standpunt over dronkenschap eigenlijk?

Oh ja, die mogen gewoon met de auto rijden. Jammer dat jij altijd met de trein reist zeg

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 09:12:23 #19
862 Arcee
Look closer
pi_451880
quote:
Op 08 november 2000 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet weer wat ik zo vervelend aan slotjes vind. Arcee merkt op dat dit kaartje lijkt op een monsterzege voor Bush.
Pcies, ik had 'm hier dus ook al weer ff gepost
quote:
Je moet wel weten dat al die landen in het midden erg dun bevolkt zijn en per staat zo'n 3-5 kiesmannen geeft. Als je bijvoorbeeld naar California kijkt (Gore) dan zie je dat die staat zeer veel kiesmannen gaf (ben getallen-lijst ineens kwijt! was er net nog), zo'n 50 geloof ik. Florida geeft er meer dan 20 etc. De overwinning hing echt alleen maar van 1 staat af: Florida.
Weet ik, ik zei ook LIJKT op een monsterzege. Gewoon grappig om zo veel rood op dat kaartje te zien, terwijl het verschil eik maar heel miniem is.
pi_451886
nu na 99% in Florida geteld te hebben is het verschil 11.000 stemmen op de in totaal 5.6 miljoen in Florida uitgebrachte stemmen.

En in oa New Mexico ging het ook maar om enkele duizenden stemmen
Dit was nog closer als de verkiezingen met Carter, toen zat er dik een half miljoen stemmen verschil tussen beide kandidaten, nu zal het verschil in absolute getallen nog veel kleiner zijn.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 09:23:25 #21
862 Arcee
Look closer
pi_451893
quote:
Op 08 november 2000 09:17 schreef DIGGER het volgende:
Dit was nog closer als de verkiezingen met Carter, toen zat er dik een half miljoen stemmen verschil tussen beide kandidaten, nu zal het verschil in absolute getallen nog veel kleiner zijn.
Landelijk is het verschil nu na 92% van de stemmen 318.819.
  woensdag 8 november 2000 @ 09:24:19 #22
1542 Ludo
Still YF&S
pi_451894
't maakt allemaal geen ruk uit wie er president is.
de beste man doet toch alleen maar wat zijn ambtenaren en adviseurs hem voorschrijven.

Overigens denk ik dat we over 4 of 8 jaar een vrouwelijke president krijgen in de VS.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 09:28:39 #23
862 Arcee
Look closer
pi_451904
quote:
Op 08 november 2000 09:23 schreef Arcee het volgende:
Landelijk is het verschil nu na 92% van de stemmen 318.819.
En na 93% zelfs nog maar 183.672 stemmen verschil...
pi_451921
Uhm, Gore heeft nog steeds geen speech gemaakt en volgens bronnen uit Florida komt het verschil in de staat Florida uit op een verschil van ca 600 a 700 stemmen. Dit zou, volgens CNN, leiden tot een automatische recount omdat de wet wet in Florida dat voorschrijft bij zo'n kleine marge.

this shit is crazy, just can't sleep zo...

Gore had Bush al telefonisch gefeliciteerd maar dat weer teruggenomen ivm de onduidelijkheid ontrent Florida....

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 08-11-2000 09:45]

pi_451947
quote:
Op 08 november 2000 09:40 schreef DIGGER het volgende:
ca 600 a 700 stemmen.
WAAAAt op die miljoenen inwoners bepalen 6 tot 700 mensen de uitslag, dit is toch niet te geloven.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 08-11-2000 09:53]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')