Je hebt zelf geen fantasie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:16 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan? Misschien hebben jullie wel andere fantasieen dan ik? Advies vragen kan toch geen kwaad?
Ik denk dat dit om haar fantasie gaat en niet om de jouwe. Ik zou het interpreteren als dat ze genomen wil worden, weerloos wil zijn, letterijk overmand wil worden. Pak haar maar eens stevig bij d'r polsen en zet haar klem tegen de muur of leg haar over de keukentafel heen. Laat je kracht en gewicht voelen, grijp haar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:05 schreef Tomansss het volgende:
Een meisje waar ik mee ga die zei dat ik de volgende keer als ik haar zie "alles met haar mag doen wat ik wil". Nu ben ik wel benieuwd naar jullie fantasieen... Wat zouden jullie doen als je deze kans kreeg? Ze houdt wel van beetje extreem volgens mij...
Nee ik heb geen idee eigenlijk maar ik denk wel iets geks. Anders zegt ze niet "alles"....?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:55 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Opgeruimd. TS, wat denk je zelf? Wat wil je hier horen? Ik neem aan dat je sowieso niet de fantasie van een ander klakkeloos aanneemt. Maar welke kant wil je op? Weet je waar ze voor in is?
Zorg er nu maar voor dat jullie allebei genieten voor je allemaal 'gekke' dingen gaat verzinnen, voor je het weet ben je aan het klotenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:42 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee eigenlijk maar ik denk wel iets geks. Anders zegt ze niet "alles"....?
Ik gok erop, maar dat ben ik en is dus persoonlijk, dat zij wilt dat jij de macht over neemt. Begrijp je dat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:42 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee eigenlijk maar ik denk wel iets geks. Anders zegt ze niet "alles"....?
De meeste zijn niet zo fantasierijk en bedoelen gewoon dat hun kontje niet off limits isquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:42 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vereiste om van te voren te weten. Anders krijg je het Hans teeuwen effect:quote:
Met 'je mag alles met me doen' vraagt ze volgens mij ook niet om vrouwelijke romantiek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vereiste om van te voren te weten. Anders krijg je het Hans teeuwen Theo Maassen effect:
Wat ik romantisch vind vinden vrouwen vaak onhygienisch
Laten we voor TS hopen op het eerstequote:Op dinsdag 29 december 2015 20:50 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden:
Die meid is een gore slet of ze liegt.
Mwau, als je letterlijk alles (op seksueel gebied) met haar mag doen, dan wil ik eigenlijk niet weten wat voor ranzige shit ze al heeft gedaan met andere bedpartners.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Laten we voor TS hopen op het eerste
Mwah of haar fantasie is te beperkt zich te realiseren hoeveel opties ts hiermee heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:50 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden:
Die meid is een gore slet of ze liegt.
Dan is ts heel jong of pedoseksueel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:55 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Mwah of haar fantasie is te beperkt zich te realiseren hoeveel opties ts hiermee heeft.
Kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |