quote:
toch een van de "begin" rock en roll/metalquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:23 schreef deadprez het volgende:
niet eens echt mijn muziek dit, maar deze man leefde de ekte rock n roll leven
Die overkill clip....echt een van de aller aller beste live clips die ik ken, de power, het licht, het dansje van Campbell en de raw power van Lemmy...God...quote:
Prachtig filmpje, krijg er kippenvel van! RIP ouwe baas!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Die overkill clip....echt een van de aller aller beste live clips die ik ken, de power, het licht, het dansje van Campbell en de raw power van Lemmy...God...*kut* hij's dood
Facking hero![]()
Alsof het ooit anders gegaan was als zo, Lemmy is zo hard gegaan in z'n leven dat het uiteindelijke laatste stukje zegmaar nooit lang had kunnen duren. Maar het had best wel een paar jaar later mogen zijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:39 schreef Shivo het volgende:
Sad maar hij moest ook niet veel ouder worden. Zou zonde zijn van de legende.
omdat dit een terechte klacht isquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:41 schreef YuckFou het volgende:
Het officiële Lemmy RIP topic is in [KLB] !!
RIP aan de God of Rock 'n Roll
[ afbeelding ]
Samen met Sepultura in Hardenberg een paar jaar geleden was dan wel weer fucking geweldigquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:42 schreef EricOscuro het volgende:
Ik dacht even aan een zieke grap... maar even opgezocht op Google News, het is dus waar.
Ergens in de jaren '90 heb ik ze zien optreden in Groningen... sorry om te zeggen, maar het was een behoorlijk slecht concert. Nu was dit sowieso niet mijn favoriete rockband... maar eigenlijk leek iedereen het er wel over eens... dit was niet waarvoor we gekomen waren. Het geluid klopte niet, de band was ongeïnspireerd... veruit het slechtste concert dat ik ooit zag.
Spijtig dat ik ze nooit in goede vorm heb kunnen zien. Maar goed, ik heb ze tenminste gezien.
Terechte klachtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |