ik ga ze gewoon van de oliebollenboer halenquote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook hoor. Sterke nog, die ga ik zelf bakken woensdag.
In de OP?quote:
Nee hoor, dan eet je opgewarmde oliebollenquote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
In het oudejaar eet je oliebollen, in het nieuwe jaar kniepertjes/ rolletjes.
Ik hou van bijzonder.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
heus wel.... jullie zijn gewoon bijzonder
neuj, ik heb een aboquote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef asco het volgende:
[..]
Ja. Hebben jullie die niet? Tis gewoon goor.
Ik moet altijd denken aan schoensmeer als ik hem zie.quote:
nee, dan eet ik de oliebollen die nog niet op warenquote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
In het oudejaar eet je oliebollen, in het nieuwe jaar kniepertjes/ rolletjes.
quote:
Aaaaaahh, jij zat er dus de hele tijd al naar te kijken, zo vanquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ik laat jullie hem zelf maar slopen dat is meer sensatie
das waarquote:
Die advertenties worden getoond op basis van je zoekopdrachten in google en bezochte websites..quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef asco het volgende:
Wat een walgelijk grote tetten heeft dat mens van die contactadvertentie.
Nee zelf maken, is het lekkerst.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga ze gewoon van de oliebollenboer halen
Gratis en voor niets
quote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tien Blaudzun's voor jou
quote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die advertenties worden getoond op basis van je zoekopdrachten in google en bezochte websites..
quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan eet je opgewarmde oliebollen
zij maakt ze ook zelfquote:
LOLquote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Blaudzun's voor jou
Kortom, dat had-ie beter voor zichzelf kunnen houden.quote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die advertenties worden getoond op basis van je zoekopdrachten in google en bezochte websites..
met mijn abo mag ik legaal ads uitzettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |