Hier net zo.. Ik heb slechts op 8 nummers gestemd.. Wilde MN lijst opslaan en toen was het kwaad al geschiet... Één uur voor sluiting.. Volgend jaar begin ik er in Oktober al meequote:Op maandag 28 december 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat baal ik dat ik de boel vergeten ben in te vullen, daar hadden jullie vast een hoop lol mee gehad zeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Best een mooi liedje totdat je ex ermee gaat kloten.quote:
Deed ie het maar!quote:Op maandag 28 december 2015 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bert wilde hem net ook al overslaan
quote:Op maandag 28 december 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]VannachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als hij het echt had overgeslagen, was hij mn favoriete dj geworden.quote:Op maandag 28 december 2015 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bert wilde hem net ook al overslaan
Vorige uur kwamen ze ook al.quote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef livelink het volgende:
OK, dit is mijn eerste kennismaking met The Script geloof ik.
Godverquote:Op maandag 28 december 2015 19:03 schreef Max23 het volgende:
Vooruit ik zal mijn stemlijst eens posten
[ afbeelding ]
[..]Is het erg dat ik precies weet op welke dag deze foto is genomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze smelten de kazen!
Deze is wel effe iets beter.quote:
Ik kan je zo foto's van mijn bandjesverzameling laten zien hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik twijfel altijd of Mani's Backstreet Boys act nu een act of een parodie op een act is.
Ik heb ook besloten een bestandje te maken wat ik in de loop van de tijd aan vul.quote:Op maandag 28 december 2015 19:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hier net zo.. Ik heb slechts op 8 nummers gestemd.. Wilde MN lijst opslaan en toen was het kwaad al geschiet... Één uur voor sluiting.. Volgend jaar begin ik er in Oktober al mee
Zal ik je de waarheid vertellen?quote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het erg dat ik precies weet op welke dag deze foto is genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |