Dat je een boete krijgt bedoel je?quote:
Popcorn time?quote:Op maandag 28 december 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een boete krijgt bedoel je?
Jaquote:
PT gebruikt torrents.quote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Lijkt me onzin.. zeiden ze ook over Torrents.
Ik was ook niet heel serieusquote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Lijkt me onzin.. zeiden ze ook over Torrents.
Zoiets hoorde ik, dat er vanaf 1 januari ineens veel meer straffen worden uitgedeeld voor illegaal downloaden.quote:Op maandag 28 december 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een boete krijgt bedoel je?
lekker man geld betalen voor een beperkt aanbod aan series en films waarvan je de helft toch nooit gaat kijkenquote:
Geen idee. Ik gebruik Moviebox en volgens mij heeft Tim Kuik daar nog nooit van gehoordquote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik, dat er vanaf 1 januari ineens veel meer straffen worden uitgedeeld voor illegaal downloaden.
Netflix wordt idd pas echt een valide alternatief als hun film collectie een paar keer is verdubbeldquote:
7 euro per maandquote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker man geld betalen voor een beperkt aanbod aan series en films waarvan je de helft toch nooit gaat kijken
Veel fanatieke Veendam supporters hebben daar nu een seizoenskaart.quote:Op maandag 28 december 2015 16:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar prima om even over te grens te gaan en boodschappen etc te doen. Effe kijken bij de Mediamarkt. SV Meppen ook een leuk clubje trouwens.. was daar eens stampvol en geen slechte sfeer.
Het aanbod is redelijk groot imo en zo duur is het niet, natuurlijk is illegaal downloaden goedkoper, maar toch, als je legaal wilt doen is het geweldig.quote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker man geld betalen voor een beperkt aanbod aan series en films waarvan je de helft toch nooit gaat kijken
Is niks inderdaad. En je krijgt veel Netflix Originals en oudere werken die je dan weer niet op Popcorn Time zietquote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
7 euro per maanddas een pakje sigaretten minder
gelukkig betaalt mijn moeder netflixquote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
7 euro per maanddas een pakje sigaretten minder
Werken waarvan je nog nooit gehoord hebtquote:Op maandag 28 december 2015 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niks inderdaad. En je krijgt veel Netflix Originals en oudere werken die je dan weer niet op Popcorn Time ziet
How to make a murderer. Nieuwe docu van Netflix. Die is echt heel goedquote:Op maandag 28 december 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig betaalt mijn moeder netflix
maar maak er nooit gebruik van want niks wat ik leuk vind en dat wat ik wel leuk vind heb ik al gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |