Ook, maar dan hebben we de liedjes nog steeds.quote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb liever Coldplay van een cliff
Ik ben te traag vandaagquote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Sugarbabes is beter
Wat een onzin. Net als de eerste 2 albums van Slipknot overigens ook tekort worden gedaan met die term maar Slipknot verdedigen gaat wel wat ver.quote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als bands niet maar tis allebei een beetje tienermetal.
Of ik ben Speedy Gonzales vandaag.quote:
Alleen het refreinquote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij ken ik dit nummer van een cover ofzo.
Ik dacht bij het lezen van de titel aan de versie van de sugababes, en toen dacht ik nee, dat is een andere.quote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer zo'n nummer dat ik niet kende qua naam maar die intro ken ik dan wel weer.
Nouja het is metal, en ik vond het een blauwe maandag leuk, toen ik een tiener was. Dus ik zeg ook tienermetalquote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft een kitscherig element maar heeft niks met tienermetal te maken.
Tis toch wel een beetje een 'my first metalband' hoor, komt ook door de tijdsgeest overigens, Metallica heeft dat ook wel maar die hebben tenminste nog wat ouwe lullen om hun imago op te vijzelen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft een kitscherig element maar heeft niks met tienermetal te maken.
Ik hou het op mijn traagheidquote:Op maandag 28 december 2015 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik ben Speedy Gonzales vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
+1quote:Op maandag 28 december 2015 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog steeds niet om.
Ik dacht al... duurt langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |