Roger Glover and friends?quote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef Homdeck het volgende:
wie kan nog een band in de top 2000 noemen waarvan de naamgever niet de zanger is? #quiz
quote:Op maandag 28 december 2015 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En toen stopte ze vrij abrupt met optreden. Zonde. Goede liveband.
Ik heb het over de Arena.quote:Op maandag 28 december 2015 11:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Werchter Classic.![]()
Dat concert van Phil was overigens wel briljant. De drumsessie aan het begin.![]()
The Eaglesquote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef Homdeck het volgende:
wie kan nog een band in de top 2000 noemen waarvan de naamgever niet de zanger is? #quiz
quote:Op maandag 28 december 2015 11:32 schreef Arcee het volgende:
Though the truth may vary this ship will carry our bodies safe to shore.![]()
Zingt Manfred Mann?quote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef Homdeck het volgende:
Er staan honderden nummers in de lijst die slechter zijn dan dit, wat mij betreft.quote:
Heb nog opnames van Veronica's Rocknight (waar ik dus bij was) en Montreux.quote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]Ik had vroeger een videoband (zo'n dikke DVD noemden mijn kinderen dat vroeger) met volgens mij een Rockpalast-optreden. Geweldig!
And guests. Nou vooruit reken ik goed, maar is niet wat ik bedoeldequote:
nou blijkbaar kunnen die mensen dat dus nietquote:Op maandag 28 december 2015 11:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van dat mensen kunnen stemmen? Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |