Mee eens, maar als ik met vrienden op een camping zit ga ik niet vragen om muziek (want dan wordt t Linkin Park)quote:Op maandag 28 december 2015 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een dag zonder muziek is een dag niet geleefd.
Hybrid Theoryquote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ik met vrienden op een camping zit ga ik niet vragen om muziek (want dan wordt t Linkin Park)
Jij luistert het meest muziek op donderdagavonden hoor ik.quote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind muziek het prettigst als het voetbal frustrerend is of was.
Ik vind het het fijnst als ik een tekst schrijf of tentamens maak of iets.quote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind muziek het prettigst als het voetbal frustrerend is of was.
Voetbal is niet alleen frustrerend als Ajax het speelt.quote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jij luistert het meest muziek op donderdagavonden hoor ik.
Eerder op de avond moest ik ook de teleurstelling van de nederlaag van Bunting verwerken.quote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het het fijnst als ik een tekst schrijf of tentamens maak of iets.
Je kan ook zelf muziek opzetten, ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ik met vrienden op een camping zit ga ik niet vragen om muziek (want dan wordt t Linkin Park)
"wat een kutmuziek"quote:Op maandag 28 december 2015 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan ook zelf muziek opzetten, ouwe reus.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is niet alleen frustrerend als Ajax het speelt.
Wat kan jou hun mening schelen dan?quote:
Het enige nummer daarvan wat me is bijgebleven is Evil Woman - ELOquote:
Vapour Trail is toch gewoon genot Mani?quote:Op maandag 28 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Alsof je tijdens een lekker avondje zuipen wil luisteren naar We Carry On.
Portishead en bier klinkt als de perfecte avond!quote:Op maandag 28 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Liever naar Roads, die overigens geheel onterecht niet in deze lijst staat.quote:Op maandag 28 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Ja ok, maar met wat voor natte tosti's ga jij om dan.quote:Op maandag 28 december 2015 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vapour Trail is toch gewoon genot Mani?
Je eigen pis drinken, die zit nu vol met alcohol.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Dven het volgende:
Bier is opZal ik even naar de nachtwinkel stappen of aan de whiskey gaan?
Whiskey, hoewel whisky lekkerder is.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Dven het volgende:
Bier is opZal ik even naar de nachtwinkel stappen of aan de whiskey gaan?
Beetje flauwe mensen die niet van shoegaze houden.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ok, maar met wat voor natte tosti's ga jij om dan.
Had net wel een zuiver wit kleurtje inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je eigen pis drinken, die zit nu vol met alcohol.
Beste post van deze nacht.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Whiskey, hoewel whisky lekkerder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |