Lekker symmetrish
Iemand nog een leuke tattoo hiervoor?
quote:Misschien een stomme vraag maar wat houdt scarafication nou precies in? Ik heb er al veel van gehoord. Het wordt een lidteken, kan ik uit de naam opmaken, maar wat doen ze dan precies? Pijnlijker dan een tattoo? Hoe ziet het eruit, een beetje zoals dat ding op de borst van John Doe (Yorin, elke dinsdag om half 9
Op dinsdag 25 maart 2003 21:14 schreef KillerRabbit het volgende:
Mijn tattoo:
[afbeelding]
Mijn scarafication (een tekening ervan, heb nog geen foto) kun je hier vinden, waarschijnlijk zul je de link moeten kopieren omdat geocities niet wil linken:
http://www.geocities.com/blackbird_elf/scar
quote:Maar het is ook een erg simpele oplossing!
Op dinsdag 25 maart 2003 19:36 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
*vrouwenhumor*
(om maar even alle bijdehandte mannen voor te zijn
)
quote:Scarafications kunnen op 2 verschillende manieren gemaakt worden: 1 door in de huid te snijden, 2 door het in de huid te branden (blergh)
Op dinsdag 25 maart 2003 22:06 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Misschien een stomme vraag maar wat houdt scarafication nou precies in? Ik heb er al veel van gehoord. Het wordt een lidteken, kan ik uit de naam opmaken, maar wat doen ze dan precies? Pijnlijker dan een tattoo? Hoe ziet het eruit, een beetje zoals dat ding op de borst van John Doe (Yorin, elke dinsdag om half 9
)?
John Doe ken ik niet...dus zou niet weten of het er zo uitziet....
Trouwens, het plaatje ziet er ongeveer uit zoals ik hoop dat het eruit gaat zien: wanneer mn huid van t zomer wat bruiner is zou het wit moeten afsteken.
Je hebt ook scarafications die rood zijn of opgezwollen, dat komt omdat mensen het met opzet laten ontsteken waardoor je een ander soort lidteken krijgt, maar dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.. t moet er wel een beetje "natuurlijk" uitzien.
Wat ik ervaren heb is het een stuk minder pijnlijk dan een tattoo, maar dat kan ook liggen aan de plaats (tattoo op mn enkel, vlak op het bot, scarafication op mn bovenarm). Kan trouwens ook zijn omdat ik zo geconcentreerd zat te werken
quote:http://www.bmezine.com/scar/bme-scar.html
Op dinsdag 25 maart 2003 22:06 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Misschien een stomme vraag maar wat houdt scarafication nou precies in? Ik heb er al veel van gehoord. Het wordt een lidteken, kan ik uit de naam opmaken, maar wat doen ze dan precies? Pijnlijker dan een tattoo? Hoe ziet het eruit, een beetje zoals dat ding op de borst van John Doe (Yorin, elke dinsdag om half 9
)?
quote:dat zijn dus van die vieze rooie opgezwolle dingen... ziet er niet naar uit dat die van mij zo wordt....
Op woensdag 26 maart 2003 00:22 schreef Anja het volgende:[..]
http://www.bmezine.com/scar/bme-scar.html
komt trouwens wel van dezelfde site
quote:Wat zijn van die vieze rooie dingen?
Op woensdag 26 maart 2003 00:28 schreef KillerRabbit het volgende:[..]
dat zijn dus van die vieze rooie opgezwolle dingen... ziet er niet naar uit dat die van mij zo wordt....
Ik hoop meer op zoiets:
[afbeelding]komt trouwens wel van dezelfde site
Anja.
http://www.bmezine.com/scar/A20706/high/side0.jpg
http://www.bmezine.com/scar/A20706/high/side2.jpg
quote:Hebben ze huid weggehaald?
Op woensdag 26 maart 2003 00:32 schreef KillerRabbit het volgende:
jep, de meeste die daar opstaan zijn rood en opgezwollen... die van mij niet, is een dun wit lidteken aan het worden
quote:hmm, die vind ik weer niet zo mooi.... lijkt me ook niet prettig eigenlijk zon lidteken... denk dat je daar heel erg veel last van hebt met schurende kleding enzo
Op woensdag 26 maart 2003 00:33 schreef Anja het volgende:
Ikzelf vind dit dus geweldig maar ik ben een watje wat dat betreft....http://www.bmezine.com/scar/A20706/high/side0.jpg
http://www.bmezine.com/scar/A20706/high/side2.jpg
quote:Dan denk ik dat je niet moet rekenen op hetzelfde effect als dat schildpadje.....
Op woensdag 26 maart 2003 00:37 schreef KillerRabbit het volgende:
nee, "ze" (ikzelf) hebben geen huid weggehaald... alleen in gesneden.
Daar zal het inderdaad ook wel mee te maken hebben. Er zal denk ik ook wel een verschil zijn tussen branden en snijden, denk dat je bij branden ook eerder een rood en opgeswollen lidteken krijgt... maar kan me vergissen
quote:Nou goed gesneden heb ik wel hoor
Op woensdag 26 maart 2003 00:43 schreef Anja het volgende:[..]
Dan denk ik dat je niet moet rekenen op hetzelfde effect als dat schildpadje.....
Ik heb zelf ook gedaan wat jij hebt gedaan, meer als 10 jaar trug en dat zie je alleen als ik verkleurd ben en dan nog bijna niet.
Als je huid gaat weghalen of echt branden wordt het een andere zaak.
Of je moet goed gesneden hebben!
edit
misschien kan ik een poging doen om t in te scannen... wel beetje onhandige plek..mar kan t altijd proberen dan zal ik m ff plaatsen
quote:Aha, nou dan zien we nog wel es een foto verschijnen tegen de tijd dat het een heel end genezen is.
Op woensdag 26 maart 2003 00:47 schreef KillerRabbit het volgende:[..]
Nou goed gesneden heb ik wel hoor
Had voor ik eraan begon flink wat info gezocht... je moet ongeveer 4 mm diep snijden... en dan heb ik op sommige plaatsen wel aardig gered... zal waarschijnlijk een paar stukjes nog een keer over moeten doen omdat ik t op een gegeven moment door de troep niet zo erg goed meer kon zien... puntjes bijwerken enzo... en een of twee kleine lijntjes..
Foto zou idd leuk zijn.
zoals ik al zei moeten de puntjes nog een keer wat bijgewerkt worden...
-edit-
oeps, hij staat op zn kop
[Dit bericht is gewijzigd door KillerRabbit op 26-03-2003 01:07]
quote:Maak je over een paar weken nog es een foto? Ik ben wel benieuwd hoe het wordt.
Op woensdag 26 maart 2003 01:04 schreef KillerRabbit het volgende:
haaa, gelukt...
Hij is wat misvormd door de onhandige houding die ik aanmoest nemen om onder de scan te komenen hij lijkt op de foto ook iets onregelmatiger dan hij in t echt is...
Anja.
quote:Die vorm heeft best wel wat weg van mijn tattoo,alleen is die van mij iets uitgebreider...
haaa, gelukt...
Hij is wat misvormd door de onhandige houding die ik aanmoest nemen om onder de scan te komenen hij lijkt op de foto ook iets onregelmatiger dan hij in t echt is...
-edit-
Ikke watje
quote:Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zouden zijn, dat zou ook maar saai worden.
Op woensdag 26 maart 2003 10:23 schreef nietje83 het volgende:
Ieks mn maag draaide zich zowat om bij het zien van die plaatjes in die link, dat vind ik toch wel wat te ver gaan...
Anja.
quote:nt server logo?
haaa, gelukt...
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder op 27-03-2003 16:36]
quote:LOL
Op donderdag 27 maart 2003 16:35 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
nt server logo?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |