abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9374083
Ik wil 2 dezelfde tattoos, een aan mijn linkeronderzijkant en een aan de rechteronderzijkant.
En dan net boven daar waar je broek normaal ophoud.

Lekker symmetrish

Iemand nog een leuke tattoo hiervoor?

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_9374214
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:14 schreef KillerRabbit het volgende:
Mijn tattoo:
[afbeelding]
Mijn scarafication (een tekening ervan, heb nog geen foto) kun je hier vinden, waarschijnlijk zul je de link moeten kopieren omdat geocities niet wil linken:
http://www.geocities.com/blackbird_elf/scar
Misschien een stomme vraag maar wat houdt scarafication nou precies in? Ik heb er al veel van gehoord. Het wordt een lidteken, kan ik uit de naam opmaken, maar wat doen ze dan precies? Pijnlijker dan een tattoo? Hoe ziet het eruit, een beetje zoals dat ding op de borst van John Doe (Yorin, elke dinsdag om half 9 )?
Mon 'en!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 23:00:40 #228
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9375888
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 19:36 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

*vrouwenhumor*

(om maar even alle bijdehandte mannen voor te zijn )

Maar het is ook een erg simpele oplossing!
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
pi_9377794
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 22:06 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag maar wat houdt scarafication nou precies in? Ik heb er al veel van gehoord. Het wordt een lidteken, kan ik uit de naam opmaken, maar wat doen ze dan precies? Pijnlijker dan een tattoo? Hoe ziet het eruit, een beetje zoals dat ding op de borst van John Doe (Yorin, elke dinsdag om half 9 )?

Scarafications kunnen op 2 verschillende manieren gemaakt worden: 1 door in de huid te snijden, 2 door het in de huid te branden (blergh)
Ik heb zelf dus een gesneden scarafication Tja, hoe ziet het eruit...zoals een gemiddeld lidteken eruit ziet nadat je je gesneden hebt
Nou is tie van mij nog niet helemaal genezen (heb hem nu 3 of 4 weken) dus het uiteindelijke resultaat is voor mij ook nog een beetje afwachten.

John Doe ken ik niet...dus zou niet weten of het er zo uitziet....
Trouwens, het plaatje ziet er ongeveer uit zoals ik hoop dat het eruit gaat zien: wanneer mn huid van t zomer wat bruiner is zou het wit moeten afsteken.

Je hebt ook scarafications die rood zijn of opgezwollen, dat komt omdat mensen het met opzet laten ontsteken waardoor je een ander soort lidteken krijgt, maar dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.. t moet er wel een beetje "natuurlijk" uitzien.

Wat ik ervaren heb is het een stuk minder pijnlijk dan een tattoo, maar dat kan ook liggen aan de plaats (tattoo op mn enkel, vlak op het bot, scarafication op mn bovenarm). Kan trouwens ook zijn omdat ik zo geconcentreerd zat te werken

- I warned you, but did you listen to me? Oh, no, you knew it all, didn't you? Oh, it's just a harmless little bunny, isn't it? Well, it's always the same. I always tell them...... - Oh shut up!
  woensdag 26 maart 2003 @ 00:22:05 #230
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9377901
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 22:06 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

http://www.bmezine.com/scar/bme-scar.html
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
pi_9378020
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:22 schreef Anja het volgende:

[..]

http://www.bmezine.com/scar/bme-scar.html

dat zijn dus van die vieze rooie opgezwolle dingen... ziet er niet naar uit dat die van mij zo wordt....
Ik hoop meer op zoiets:

komt trouwens wel van dezelfde site

- I warned you, but did you listen to me? Oh, no, you knew it all, didn't you? Oh, it's just a harmless little bunny, isn't it? Well, it's always the same. I always tell them...... - Oh shut up!
  woensdag 26 maart 2003 @ 00:29:50 #232
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9378045
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:28 schreef KillerRabbit het volgende:

[..]

dat zijn dus van die vieze rooie opgezwolle dingen... ziet er niet naar uit dat die van mij zo wordt....
Ik hoop meer op zoiets:
[afbeelding]

komt trouwens wel van dezelfde site

Wat zijn van die vieze rooie dingen?
Wat op BME staat bedoel je?

Anja.

pi_9378078
jep, de meeste die daar opstaan zijn rood en opgezwollen... die van mij niet, is een dun wit lidteken aan het worden
  woensdag 26 maart 2003 @ 00:33:12 #234
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9378094
Ikzelf vind dit dus geweldig maar ik ben een watje wat dat betreft....

http://www.bmezine.com/scar/A20706/high/side0.jpg
http://www.bmezine.com/scar/A20706/high/side2.jpg

woensdag 26 maart 2003 @ 00:34:08 #235
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9378106
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:32 schreef KillerRabbit het volgende:
jep, de meeste die daar opstaan zijn rood en opgezwollen... die van mij niet, is een dun wit lidteken aan het worden
Hebben ze huid weggehaald?
En het is zeker een dun lijntje?
pi_9378170
nee, "ze" (ikzelf ) hebben geen huid weggehaald... alleen in gesneden.
Daar zal het inderdaad ook wel mee te maken hebben. Er zal denk ik ook wel een verschil zijn tussen branden en snijden, denk dat je bij branden ook eerder een rood en opgeswollen lidteken krijgt... maar kan me vergissen
pi_9378248
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:33 schreef Anja het volgende:
Ikzelf vind dit dus geweldig maar ik ben een watje wat dat betreft....

http://www.bmezine.com/scar/A20706/high/side0.jpg
http://www.bmezine.com/scar/A20706/high/side2.jpg

hmm, die vind ik weer niet zo mooi.... lijkt me ook niet prettig eigenlijk zon lidteken... denk dat je daar heel erg veel last van hebt met schurende kleding enzo
  woensdag 26 maart 2003 @ 00:43:22 #238
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9378250
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:37 schreef KillerRabbit het volgende:
nee, "ze" (ikzelf ) hebben geen huid weggehaald... alleen in gesneden.
Daar zal het inderdaad ook wel mee te maken hebben. Er zal denk ik ook wel een verschil zijn tussen branden en snijden, denk dat je bij branden ook eerder een rood en opgeswollen lidteken krijgt... maar kan me vergissen
Dan denk ik dat je niet moet rekenen op hetzelfde effect als dat schildpadje.....
Ik heb zelf ook gedaan wat jij hebt gedaan, meer als 10 jaar trug en dat zie je alleen als ik verkleurd ben en dan nog bijna niet.
Als je huid gaat weghalen of echt branden wordt het een andere zaak.
Of je moet goed gesneden hebben!
pi_9378317
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:43 schreef Anja het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je niet moet rekenen op hetzelfde effect als dat schildpadje.....
Ik heb zelf ook gedaan wat jij hebt gedaan, meer als 10 jaar trug en dat zie je alleen als ik verkleurd ben en dan nog bijna niet.
Als je huid gaat weghalen of echt branden wordt het een andere zaak.
Of je moet goed gesneden hebben!

Nou goed gesneden heb ik wel hoor
Had voor ik eraan begon flink wat info gezocht... je moet ongeveer 4 mm diep snijden... en dan heb ik op sommige plaatsen wel aardig gered... zal waarschijnlijk een paar stukjes nog een keer over moeten doen omdat ik t op een gegeven moment door de troep niet zo erg goed meer kon zien ... puntjes bijwerken enzo... en een of twee kleine lijntjes..

edit
misschien kan ik een poging doen om t in te scannen... wel beetje onhandige plek..mar kan t altijd proberen dan zal ik m ff plaatsen

woensdag 26 maart 2003 @ 00:49:54 #240
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9378360
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:47 schreef KillerRabbit het volgende:

[..]

Nou goed gesneden heb ik wel hoor
Had voor ik eraan begon flink wat info gezocht... je moet ongeveer 4 mm diep snijden... en dan heb ik op sommige plaatsen wel aardig gered... zal waarschijnlijk een paar stukjes nog een keer over moeten doen omdat ik t op een gegeven moment door de troep niet zo erg goed meer kon zien ... puntjes bijwerken enzo... en een of twee kleine lijntjes..

Aha, nou dan zien we nog wel es een foto verschijnen tegen de tijd dat het een heel end genezen is.

Foto zou idd leuk zijn.

pi_9378563
haaa, gelukt...
Hij is wat misvormd door de onhandige houding die ik aanmoest nemen om onder de scan te komen en hij lijkt op de foto ook iets onregelmatiger dan hij in t echt is...

zoals ik al zei moeten de puntjes nog een keer wat bijgewerkt worden...

-edit-
oeps, hij staat op zn kop

[Dit bericht is gewijzigd door KillerRabbit op 26-03-2003 01:07]

woensdag 26 maart 2003 @ 01:06:17 #242
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9378588
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 01:04 schreef KillerRabbit het volgende:
haaa, gelukt...
Hij is wat misvormd door de onhandige houding die ik aanmoest nemen om onder de scan te komen en hij lijkt op de foto ook iets onregelmatiger dan hij in t echt is...

[afbeelding]

Maak je over een paar weken nog es een foto? Ik ben wel benieuwd hoe het wordt.

Anja.

pi_9378655
quote:
haaa, gelukt...

[afbeelding]

-edit-

Die vorm heeft best wel wat weg van mijn tattoo,alleen is die van mij iets uitgebreider...
Back in business.
pi_9379791
Dat scarafication vind ik echt helemaal niets
Houd daar absoluut niet van, ik ben helemaal voor een tattoo, maar verder ook niet.
Lijkt me pijnlijk en ik vind het echt zonde van je huid!
pi_9379877
Dapper hoor. Ik vind het resultaat eigenlijk best mooi, alleen het maken van zo'n ding.. brr!

Ikke watje

Mon 'en!
  woensdag 26 maart 2003 @ 10:23:08 #246
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_9381544
Ieks mn maag draaide zich zowat om bij het zien van die plaatjes in die link, dat vind ik toch wel wat te ver gaan...
Respect my fucking authority!!
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:39:01 #247
344 Anja
Neil B. Formy
pi_9410619
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 10:23 schreef nietje83 het volgende:
Ieks mn maag draaide zich zowat om bij het zien van die plaatjes in die link, dat vind ik toch wel wat te ver gaan...
Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zouden zijn, dat zou ook maar saai worden.

Ik vind de resultaten wel erg mooi.

Anja.

pi_9413273
quote:
haaa, gelukt...

-edit-

nt server logo?

[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder op 27-03-2003 16:36]

pi_9413289
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:35 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

nt server logo?
[afbeelding]

LOL
pi_9413526