Ik heb weer eens een account aangemaakt op MP, hoop gezeik altijd, maar moest toch weer wat verkopen.
Het gezeik begon al weer toen ik een jas had verkocht, de koper beweerde dat het de verkeerde jas was die ik had opgestuurd (?!), hij wilde zijn geld terug. Natuurlijk ben ik daar niet op in gegaan, en daarop heeft hij vervolgens aangifte gedaan. Ik wist niet precies wat ik hiermee moest, en heb een beetje gekeken hoe serieus die online aangiftes nou eigenlijk zijn. Ik hem maar als reactie een aangifte tegen hem gedaan omdat hij me gewoon probeert op te lichten. Vervolgens heeft hij zijn aangifte weer in getrokken, en ik die van hem ook weer.
Het tweede probleem ontstond al gauw, het pakketje kwam iets later dan verwacht, en direct kreeg ik weer een e-mail dat er aangifte tegen me was gedaan. Uiteraard kwam het pakketje een dag later, en is die weer in getrokken.
Nu komt het derde incident; ik heb een game opgestuurd, natuurlijk zoals in de advertentie stond in uitstekende staat. Geen krassen oid. Kreeg ik nadat het pakketje was bezorgd te horen dat er krassen op de achterkant zaten. Nog voor ik het had verstuurd grondig gecontroleerd, en geen krassen. Nu heeft deze persoon ook al aangifte gedaan... Ik zal wel hetzelfde doen als bij incident 1...
Ik stop hoe dan ook met dat belachelijke MP, heb nu 5 dingen verkocht, waarvan 3 keer gezeik is gekomen.
De volgende vraag kwam eigenlijk in me naar boven die ik niet op internet kan vinden; wat gebeurd er nu met die
ingetrokken aangiftes? Er zijn der dus nu twee ingetrokken, en 1 lopend. Hoe komt dit naar voren in hun database? Stel dat er een rechtelijk proces oid komt, wat gebeurd er met die ingetrokken aangiftes?
Alvast bedankt!