Ik vind Toto beterquote:Op zondag 27 december 2015 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een lekkere foute Duitse rocker.
quote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
Even mijn lichtzwaard poetsen. Zo dadelijk naar Star Wars.
Ik wil ookquote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Uccie het volgende:
Favo band van mijn overleden tante...ik ga even tissues pakken.
Die moet je dragen als er kans is dat je oom zijn piemel uit zijn broek haaltquote:
Is al even geleden en ik blèr heel hard mee, maar bij deze houd ik het nooit droog.quote:
Lichtzwaard in je broekje. Ik ga morgen met mij vader van 65 er naar toe.quote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die moet je dragen als er kans is dat je oom zijn piemel uit zijn broek haalt
Weet iemand trouwens hoe dat geregeld is?quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op welke tijden ze naar binnen mogen denk ik
quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Cee weet dat wel, denk ik.quote:Op zondag 27 december 2015 17:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe dat geregeld is?
Ik heb tickets voor een tijdslot op oudjaarsdag. Moet ik met tickets ook wachten? Jagen ze je er na een half uur weer uit?
Mensen die de voorgeschiedenis niet kennen, denken nu dat jij dit nu ter plekke bedenkt hè.quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe je wel even zwaaien naar onsquote:Op zondag 27 december 2015 17:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe dat geregeld is?
Ik heb tickets voor een tijdslot op oudjaarsdag. Moet ik met tickets ook wachten? Jagen ze je er na een half uur weer uit?
quote:Op
zondag 27 december 2015 17:28 schreef Stickertje het volgende:
Scorpions hebben leukere liedjes dan dit
Die mensen hebben een mooi verhaal gemistquote:Op zondag 27 december 2015 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die de voorgeschiedenis niet kennen, denken nu dat jij dit nu ter plekke bedenkt hè.
Dat dacht ik ook totdat het me opviel dat er sommige meerdere hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op welke tijden ze naar binnen mogen denk ik
Herkenbaar, onophoudelijk huilen op een liedje.... En dat kan soms echt lekker zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is al even geleden en ik blèr heel hard mee, maar bij deze houd ik het nooit droog.
En If tomorrow never comes van Ronan Keating
Ieder jaar weer deze humor van jouquote:
Dan hebben ze misschien voor meerdere uren gereserveerdquote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef isax het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat het me opviel dat er sommige meerdere hebben.
Ik dacht datquote:Op zondag 27 december 2015 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die de voorgeschiedenis niet kennen, denken nu dat jij dit nu ter plekke bedenkt hè.
Mijn moeder heeft het met Rita Hovink, ik snap het wel, maar pfffquote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Herkenbaar, onophoudelijk huilen op een liedje.... En dat kan soms echt lekker zijn.
Dat soort dingen gaan we de 30e ook nog veel roepen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Alan Parsons Project debuteert ook steeds vroeger he, kan me herinneren dat we hiermee al ver over de helft van de lijst zaten
IS volgens mij vanaf acht uur een besloten personeelsfeest.quote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Evertjan het volgende:
Kon je ook tickets regelen voor de laatste paar uur in het cafe op oudejaarsdag??
Geeft niets. Magquote:Op zondag 27 december 2015 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is al even geleden en ik blèr heel hard mee, maar bij deze houd ik het nooit droog.
En If tomorrow never comes van Ronan Keating
Platen die vaak op oudjaar te horen waren? Is het echt zo erg?quote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaan we de 30e ook nog veel roepen.
Goed punt.quote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien voor meerdere uren gereserveerd
een IS personeelsfeest?quote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
IS volgens mij vanaf acht uur een besloten personeelsfeest.
Uccie welquote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Vind die sax niet passen in dit nummer.
Als het uit de jaren '80 komt en er zit een saxofoonsolo in, vind ik het helemaal geweldig.quote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Vind die sax niet passen in dit nummer.
Oh ja dat zal wel iddquote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
IS volgens mij vanaf acht uur een besloten personeelsfeest.
Dat is nog eens knallend het jaar uit. Gewoon JW Roodbeen afknallen tijdens ze aankondiging van Imagine.quote:
Toen kon dat nogquote:Op zondag 27 december 2015 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het uit de jaren '80 komt en er zit een saxofoonsolo in, vind ik het helemaal geweldig.
Verdronken vlinder komt al op de vroege avond, om maar wat te noemen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Platen die vaak op oudjaar te horen waren? Is het echt zo erg?
quote:Op zondag 27 december 2015 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN MISTER ELTON JOHN!!!!
Sowieso weinig met de sax. Baker Street is een uitzondering.quote:Op zondag 27 december 2015 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het uit de jaren '80 komt en er zit een saxofoonsolo in, vind ik het helemaal geweldig.
Die heeft de 300 niet gehaald?quote:Op zondag 27 december 2015 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verdronken vlinder komt al op de vroege avond, om maar wat te noemen.
Leukste stukje van de hele plaatquote:Op zondag 27 december 2015 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN MISTER ELTON JOHN!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |