SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall 3-0 Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins 3-1 Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding 3-0 Gerwyn Price
Benito van de Pas 3-1 Max Hopp
Adrian Lewis 3-0 Jan Dekker
Jelle Klaasen 3-0 v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
#EyeOfTheBaarmoederquote:Op zondag 27 december 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ER IS GEWORPEN!!!!twitter:Raybar180 twitterde op zondag 27-12-2015 om 15:38:48Ongelooflijk trots om mijn kleinzoon Mason Stephan Wiersma te laten zien ! Gelukkigste opa in de hele wereld ! 👶 https://t.co/V35YaZzTTu reageer retweet
![]()
Dat wordt de M.S. Wiersma. Lijkt wel een boot.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wel een dikke erfenis.quote:Op zondag 27 december 2015 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Je zult maar de kleinzoon van febo zijnReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
14.quote:Op zondag 27 december 2015 15:47 schreef Smoofie het volgende:
Hoe oud is de zoon/dochter van barney?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
21 volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2015 15:47 schreef Smoofie het volgende:
Hoe oud is de zoon/dochter van barney?
#viesjong![]()
Zak in elkaar joh kk gekquote:Op zondag 27 december 2015 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Je zult maar de kleinzoon van febo zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
14quote:Op zondag 27 december 2015 15:47 schreef Smoofie het volgende:
Hoe oud is de zoon/dochter van barney?![]()
Febo is een goudeerlijk bedrijf kk gek!quote:Op zondag 27 december 2015 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Je zult maar de kleinzoon van febo zijnIk ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 15:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Febo is een goudeerlijk bedrijf kk gek!![]()
![]()
Zo is dat ouwe reus. Laat je niet gek maken.quote:Op zondag 27 december 2015 15:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2015 15:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
![]()
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 27 december 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Benito is overigens fan van Willem II.![]()
Ray zal laag in de consentrasie zitten vanavond.quote:Op zondag 27 december 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ER IS GEWORPEN!!!!twitter:Raybar180 twitterde op zondag 27-12-2015 om 15:38:48Ongelooflijk trots om mijn kleinzoon Mason Stephan Wiersma te laten zien ! Gelukkigste opa in de hele wereld ! 👶 https://t.co/V35YaZzTTu reageer retweet
![]()
Eerste stap naar de 4-1Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik doe het voor me kleinsoon.quote:Op zondag 27 december 2015 15:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ray zal laag in de consentrasie zitten vanavond.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jammer.quote:Op zondag 27 december 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Benito is overigens fan van Willem II.Ik ben inmiddels overleden.![]()
twitter:AdVoiceOver twitterde op zondag 27-12-2015 om 14:06:41Zo, nu naar @JandeHoop en @coenlievaart. 3e Kerstdag vieren, samen koken, samen eten en natuurlijk even #Yahtzee spelen reageer retweet
![]()
4-3 voor Benito bedoel je nadat het niveau nog zover is afgezakt dat vd Bergh het laagste gemiddelde in deze ronde neerzet.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wow dit is gewoon een echte originele Ad300 tweet.quote:Op zondag 27 december 2015 15:52 schreef Zipportal het volgende:
twitter:AdVoiceOver twitterde op zondag 27-12-2015 om 14:06:41Zo, nu naar @JandeHoop en @coenlievaart. 3e Kerstdag vieren, samen koken, samen eten en natuurlijk even #Yahtzee spelen reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit wil ik allemaal niet weten.quote:Op zondag 27 december 2015 15:52 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Jan de Hoopquote:Op zondag 27 december 2015 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Is Ad ook lid van de club net zoals Jan de hoop?quote:Op zondag 27 december 2015 15:52 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Vereniging Martijn?quote:Op zondag 27 december 2015 15:54 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Is Ad ook lid van de club net zoals Jan de hoop?![]()
Mason is wel weer zo'n typische Duindorpnaam, ik zie het oorbelletje al zo voor me.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Man man man.twitter:JandeHoop twitterde op zondag 27-12-2015 om 14:59:50Straks komen beste vrienden @AdVoiceOver en Marjolijn. Gaan we allemaal hapjes maken. De haard is al aan! reageer retweet
![]()
wat is dit voor eng kliekjequote:Op zondag 27 december 2015 15:56 schreef Zipportal het volgende:
Man man man.twitter:JandeHoop twitterde op zondag 27-12-2015 om 14:59:50Straks komen beste vrienden @AdVoiceOver en Marjolijn. Gaan we allemaal hapjes maken. De haard is al aan! reageer retweet
![]()
![]()
Ik dacht dat een fske tweet wasquote:Op zondag 27 december 2015 15:56 schreef Zipportal het volgende:
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 15:56 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
"Meeeson! As je moedâh je roep mot je kommen!"quote:Op zondag 27 december 2015 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Mason is wel weer zo'n typische Duindorpnaam, ik zie het oorbelletje al zo voor me.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 15:56 schreef Zipportal het volgende:
Vast wel.quote:Op zondag 27 december 2015 15:58 schreef Zipportal het volgende:
Zenden ze dartsen in België ook uit?![]()
Kliekjes zijn dubbelzinnig.quote:Op zondag 27 december 2015 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt de top2000 kliek wel.
Stijn is het hiermee eens.![]()
Had VDB4 eerder ook die pauperrommel om z'n arm?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik weet nog dat Van de Pas vorig jaar in een dodelijk slechte wedstrijd met 2-3 won van Nicholson.
Nog steeds zei Sky Sports dat het een PRACHTIGE WEDSTRIJD was.
Die zijn soms net zo erg als Marcel Maijer![]()
Biggest event in the world.quote:Op zondag 27 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nog dat Van de Pas vorig jaar in een dodelijk slechte wedstrijd met 2-3 won van Nicholson.
Die zijn soms net zo erg als Marcel Maijer![]()
Klinkt als Tony Green.quote:Op zondag 27 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zijn soms net zo erg als Marcel MaijerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een van de redenen waarom ik een hekel heb aan vd Pas.quote:Op zondag 27 december 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat overdreven juichen.
Ik moet me nu inhouden.![]()
Het moet wel verkopen hé. Maar het commentaar van Sky is gewoon veel beter.quote:Op zondag 27 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zijn soms net zo erg als Marcel Maijer
Daar komt bij dat RTL 7 hopeloos achterloopt.![]()
In principe geldt dat voor elke finish boven de 126.quote:Op zondag 27 december 2015 16:02 schreef luckass het volgende:
[..]
inderdaad. gestraft worden met een T19![]()
Commentaar is echt nog 10x tenenkrommender dan Zjak en FrankLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik ben alleen fan van Mardle en Part.quote:Op zondag 27 december 2015 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het moet wel verkopen hé. Maar het commentaar van Sky is gewoon veel beter.
Daar komt bij dat RTL 7 hopeloos achterloopt.
Bristow heeft een afgrijselijke kutstem![]()
Mooie weerspiegeling van zijn persoonlijkheid.quote:Op zondag 27 december 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bristow heeft een afgrijselijke kutstem![]()
![]()
Eens ja kut figuur.quote:Op zondag 27 december 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat overdreven juichen.
Ik moet me nu inhouden.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik speel altijd #aanvallenddarts door meteen op de bullseye te gooien.![]()
![]()
Dat doet alleen royden lamquote:Op zondag 27 december 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik speel altijd #aanvallenddarts door meteen op de bullseye te gooien.![]()
Mag hij het nu waar gaan maken.quote:Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dimitri is een vijfdelegdarter.![]()
58quote:Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mag hij het nu waar gaan maken.![]()
![]()
Hij is toch geen Zjakquote:Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef luckass het volgende:
Niels probeert het jinxen over te nemen![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
DIMITRI VAN DEN BERGH
Match Average
96.13
BENITO VAN DE PAS
Match Average
97.5
Feyenoord Rotterdam![]()
Big John*quote:Op zondag 27 december 2015 16:13 schreef Zipportal het volgende:
LIVE: Belg knokt terug en maakt weer gelijk tegen Big Ben.Feyenoord Rotterdam![]()
Beter dan Sibon dat wel.quote:Op zondag 27 december 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
Wel leuk om te zien hoe hard Bas probeertReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Normaal staan dartsfans toch bekend als intellectuelen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja dat zei dus ook al een keer.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
die belg heeft echt zo'n kop van iemand die puppies in de brand steekt als niemand kijkt.![]()
![]()
die belg heeft echt zo'n kop van iemand die puppies in de brand steekt als niemand kijkt.![]()
![]()
Wat een wonderbaarlijke observatie.quote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
die belg heeft echt zo'n kop van iemand die puppies in de brand steekt als niemand kijkt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
die belg heeft echt zo'n kop van iemand die puppies in de brand steekt als niemand kijkt.
Feyenoord Rotterdam![]()
die belg heeft echt zo'n kop van iemand die puppies in de brand steekt als niemand kijkt..
![]()
Watquote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
![]()
Als op FOK! zit, juich je voor België.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of meer in of boven de triple gooien.quote:Op zondag 27 december 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Meer wietsalons eten Brabandertje![]()
Benito doet me een beetje denken aan Braddie.quote:Op zondag 27 december 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Meer wietsalons eten Brabandertje![]()
We zijn nu aan het dartsen.quote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juich jij dan ook voor Stijn Vandenbergh tegen Niki Terpstra?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet, intens lelijke worp.![]()
Terpstra is op FOK niet populair.quote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juich jij dan ook voor Stijn Vandenbergh tegen Niki Terpstra?![]()
Kan je niet vragen van middelmaatquote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of meer in of boven de triple gooien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat weet ik.quote:Op zondag 27 december 2015 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Terpstra is op FOK niet populair.![]()
Pijlen komen lelijk in het bord en hangt te ver naar voren.quote:Op zondag 27 december 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet, intens lelijke worp.![]()
Zou die al zijn rijbewijs hebben ?quote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Benito doet me een beetje denken aan Braddie.RED ONS HENNIEGOD![]()
jaquote:Op zondag 27 december 2015 16:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou die al zijn rijbewijs hebben ?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)kt_vuurwerk_af_.htmlquote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft ie wel, alleen heeft hij al schade gereden. Google op Braadslee Autoweek.quote:Op zondag 27 december 2015 16:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou die al zijn rijbewijs hebben ?![]()
Bovenal een zeer nadelige worp omdat de kans groot is dat je alleen maar over het bord moet zwieperen en zwieperen. Nou doet Taylor dat ook vaak maar die is geen middelmaat.quote:Op zondag 27 december 2015 16:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pijlen komen lelijk in het bord en hangt te ver naar voren.![]()
''nadelige worp''quote:Op zondag 27 december 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenal een zeer nadelige worp omdat de kans groot is dat je alleen maar over het bord moet zwieperen en zwieperen. Nou doet Taylor dat ook vaak maar die is geen middelmaat.![]()
![]()
Als hij maar geen klassieker wint, als hij maar geen klassieker wint.quote:Op zondag 27 december 2015 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
VDB3 die tegen zijn eigen ploeggenoten rijdt is sowieso genot.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:25 schreef hafcfan het volgende:
Stijn neemt het darten echt veel te serieus.
![]()
Als de oche van een grasmat gemaakt wordt, kijk jij ook vaker.quote:Op zondag 27 december 2015 16:25 schreef hafcfan het volgende:
Stijn neemt het darten echt veel te serieus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: