SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Rowan![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Rob: Ze maakt het jachtinstinct in mij los, als het een onwijze pot is dan heb ik dat niet.
lol!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 14:36 schreef rowan634 het volgende:
BJORN IS NIET ZO VAN DE OUDE KOEIEN UIT DE SLOOT HALEN![]()
![]()
HOU OP MET ME IK GA STUK![]()
![]()
[img]Bjorn heeft zich in Mark vergist. Hij dacht het een vriend kon worden, maar hij heeft hem keihaard genaaid. Bas herkent dat, Bas zou mogelijk een stem voor UvhJ zou krijgen, nu hoor ik dat hij weggaat als ik win. Bjorn heeft al heel wat messen in zijn rug gehad. Bjorn is niet van de oude koeien uit de sloot halen, anders had Mark stemmen van hem gehad. Bas: het gebeurt ook allemaal net na de stemming.png[/img]![]()
Ze is in het verleden wel op mannen gevallen, hij hart was nu voor een vrouwquote:Op zondag 27 december 2015 14:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel, sommige mannen..
Ze geeft aan op vrouwen te vallen. Klaar
Maar vertelde ze laatste, ze zou nooit nooit zeggen of ze nog op een man zou vallen
Ze heeft gewoon heel veel liefde in haar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 14:36 schreef Voxs het volgende:
Rob: Ze maakt het jachtinstinct in mij los, als het een onwijze pot is dan heb ik dat niet.
lol!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op zondag 27 december 2015 14:36 schreef Voxs het volgende:
lol!![]()
TEAM TAFEL![]()
Dan heeft Rob reden voor hoopquote:Op zondag 27 december 2015 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is in het verleden wel op mannen gevallen, hij hart was nu voor een vrouw
Maar vertelde ze laatste, ze zou nooit nooit zeggen of ze nog op een man zou vallen
Ze heeft gewoon heel veel liefde in haarMaar die dingen die hij uitkraamt
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
die Bjorn...wat een aardappel is het ookquote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
tis gewoon plan ommij minder te laten typen kan niet bijlezen zoquote:Op zondag 27 december 2015 14:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke streamdag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: