abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:47:12 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158847141
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die filmpjes staan op internet neem ik aan.
Dus zou je die gewoon kunnen opzoeken.
Wel apart dat je nu al beoordeeld op iets wat je niet gezien hebt begrijp ik uit je verhaal.

En waarom zou dat niet kunnen? jij woont in Nederland maar Nederlands is ook niet je moeder taal toch?
Leugenachtige niet kritische bronnen kan je nooit meer vertrouwen of begrijp je dat niet ? Zijn er andere regels voor als die leugens van de msm komen of politici ? Bij mij niet in ieder geval .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158848097
Ik las laatst een bericht dat een Nos-medewerkster uit de school klapt. ANP kopieerde altijd Amerikaanse propaganda wat altijd pro EU, anti-RU, Pro-dit anti-dat.. afijn alles wat in het straatje van Westerse roverheden past. Is NOS nieuws. Niet neutraal en niet objectief dus. CIA blijkt hierin een sterke rol te hebben.

IS is wat mij betreft dan ook staatsnieuws. Maar dan propaganda voor angst. En IS is getraind door CIA. Gematigde CIA-getrainde "rebellen" die zich later aansloten bij IS? Vast allemaal toeval. Uw naasten die straks worden gedood door haatbaarden? Wellicht niet wat het lijkt!
pi_158848402
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:20 schreef Tamabralski het volgende:
Ik las laatst een bericht dat een Nos-medewerkster uit de school klapt.
interssant, heb je een linkje?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 15:43:55 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_158848687
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

https://dutchamazingnewsb(...)-school-over-de-nos/
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:47:49 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158848788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

http://achterdesamenlevin(...)erland/#.VovW3_krKig

Deze denk ik.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158849809
valt mee hoor
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_158851917
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:01 schreef Summers het volgende:

[..]

waarom denken ze toch dat we zo dom zijn en steeds in hetzelfde blijven trappen?
Waarom denken sommige mensen dat er duizenden jonge westerse moslim mensen zijn die gaan bij IS vechten? Dat zegt wat van 't algemene (gewoon domme) meningen die sommige mensen over moslims hebben.
Er zijn zo veel verzonnen rotverhalen over - als 't over 'n andere groepering was....oh nee,dat mag niet natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158852030
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ieren zitten in de sniperdivisie las ik :)

Verder over social media. IS heeft honderden twitter accounts en zat op facebook. Door anonymous en hun acties moeten ze naar het deepweb waar de massas bereiken moeilijker wordt.

Wat ik moeilijk vind is iedere strijder daar te haten. Een interview met een Turkse-Nederlander daar, die het NL leger gediend had vond ik erg interessant. Hij zag het niet als een oorlog tegen t westen. En leidde er schutters op. En dan zie je m wat door de woestijn lopen met twee in opleiding en dat ziet er dan wat onbeholpen uit omdat diegenen die hij opleidt amateurs zijn.

Wilde daar een ideaal kalifaat bouwen waarin moslims in vrede kunnen leven, zoals anderen naar het koerdische deel komen. Hij zei dat Nederland zn burgers goed behandeld en dat wanneer hij ooit naar NL terug zou gaan zn moeder zou knuffelen, zn vrienden en familie zou omhelzen en zn favoriete patat kapsalon zou eten. Hij miste zn gewone leven ook in Nl, het is een andere wereld dan syrie volgens hem. Niet dat ik sympathie voor IS heb maar ik haat zulke types niet, sommigen hebben ze niet op een rij maar deze had t wel.

En dan lees ik opiniestukken over oorlog in Nederland en andere uit de lucht gegrepen griezelverhalen . Gaap..
En die gaat tegen al die grote hoog getrainde nationale legers/luchmacht/artillery/marines vechten. Sure.
Ik geloof er geen reet van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158852144
Koop een vliegtuigticket en bekijk het zelf. Goed klimaat momenteel in Syrië en IS is immers ongevaarlijk of bestaat simpelweg niet :)
Conscience do cost.
pi_158852197
quote:
volgens mij gaat het dus om dit interview (de originele publicatie op de blog van de vrouw die dat interview ded)
https://irmaschiffers2014(...)houwer-ander-nieuws/

in die andere link worden daar enkel bepaalde dingen uitgeknipt, wat toch een andere indruk wekt..

ik vind het eigenlijk weinig zeggend, mevrouw noemt al 'censuur' dat de naam van een hoofdredacteur op de aftiteling moet en gaat eigenlijk enkel daarin op in...
Ze Ontwijkt juist veel storendere zaken of blijft een beetje algemeen over dat 'Wall street' en Rockefellers achter Israel zou zitten, zonder veel onderbouwing...
kennelijk is ze erg anti-Israel.
OOk heeft ze wat over een militair die 'wekelijks op de koffie kwam en waarmee ze het goed kon vionden, maar ze geeft nergens aan wat die dan precies voor invloed had. OOk niet hoe zij dan daarmee omging, of ze zich door hem liet beinvloedden.

verder heeft ze het erover dat rondom de moord op Martin Luther King, die ze meegemaakt heeft zaken verkeerd zijn voorgesteld en dan stelt dat deze 'als een misdadiger' werd voorgesteld, wat volgens mij geenszins de werkelijk is en ook doet afvragen of ze daar dan zelf verantwoordelijk voor was aangezien zij zelf voor de media werkte en ze zich beroept op haar eigen beroepsverleden als 'bewijs'..

Ik krijg juist de indruk dat ze zelf eigenlijk vermijd er iets over aan te geven in hoeverre zijzelf daarvoor verantwoordelijk was in de tijd dat zij voor het NOS-Journaal (en drie andere omroepen) werkte..
war ze wel wat zegt over hoe zij kennelijk zelf haar items manipuleerde, lijkt me eerder dat ze niet doorheeft daarmee zelf ook propaganda te bedrijven, en dacht 'dat dat goed was omdat ze dat voor een goede zaak deed':

quote:
Ben je in de hoedanigheid als documentairemaker na je periode bij het NOS-journaal bewust op zoek gegaan naar de waarheid achter het nieuws dat wij te horen kregen?

Ik wist altijd al dat er veel gemanipuleerd wordt, op alle gebied. Daarom kwam ik in mijn TV-werk op voor ontwikkelingshulp, inspirerend onderwijs, mens- en natuurlijk-vriendelijk bouwen, bomen planten, biologische en fair trade voeding, natuurgeneeskunde. Ik vond dat daar veel meer aandacht voor moest komen.
lijkt me gewoon zo'n typische zweverige hilversumse dame vol met linkserige, anti-Israel en antroposofische ideen.. maar die geen 'schokkende' beijzen verder daarvoor heeft, en eigenlijk ook weinig te melden heeft
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158853317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

En die gaat tegen al die grote hoog getrainde nationale legers/luchmacht/artillery/marines vechten. Sure.
Als men een utopie voor ogen heeft, kan men daar veel voor over hebben.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:47:49 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158853557
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:50 schreef ems. het volgende:
Koop een vliegtuigticket en bekijk het zelf. Goed klimaat momenteel in Syrië en IS is immers ongevaarlijk of bestaat simpelweg niet :)
Probleem er vliegt momenteel weinig naar toe, ik stel voor via Libanon Jordanie of turkije te gaan.
Btw dit is al vaker voorgesteld!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tanja Nijmeijer!
pi_158868566
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Probleem er vliegt momenteel weinig naar toe, ik stel voor via Libanon Jordanie of turkije te gaan.
Btw dit is al vaker voorgesteld!

[..]

Tanja Nijmeijer!
Ik heb geen reisadvies nodig - helemaal niet van jou.Ik ken die deel van 't wereld 'n beetje.

Tanja Nijmeijer - hahahahahahaha.
Knob-end.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:40:37 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158868582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen reisadvies nodig - helemaal niet van jou.

Tanja Nijmeijer - hahahahahahaha.
Knob-end.
Die bestaat niet?
Laat me even mee lachen wat er zo grappig is.
pi_158868644
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die bestaat niet?
Laat me even mee lachen wat er zo grappig is.
De 'IS' kunnen 50,000 Tanjas hebben en dat zou ook niet genoeg zijn om tegen 6 nationale legers te vechten.
Blijf maar in de idiotische MSM geloven jongen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:55:05 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158868840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

De 'IS' kunnen 50,000 Tanjas hebben en dat zou ook niet genoeg zijn om tegen 6 nationale legers te vechten.
Blijf maar in de idiotische MSM geloven jongen.
Ja en de VS versloeg vietnam
En Russen de Afghanen.
Etc..
pi_158870881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja en de VS versloeg vietnam
En Russen de Afghanen.
Etc..
Niet tegen 'n organisatie van maar 40,000 of zo die binnen zo'n korte tijd (maar 2jaar) zo machtige geworden is.....volgens de (verzonnen) MSM verhalen.
Ik vind 't prima als je de MSM wil geloven. You are obviously completely assimilated.
pi_158871535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet tegen 'n organisatie van maar 40,000 of zo die binnen zo'n korte tijd (maar 2jaar) zo machtige geworden is.....volgens de (verzonnen) MSM verhalen.
Ik vind 't prima als je de MSM wil geloven. You are obviously completely assimilated.
IS heeft een boel militante salafisten die bereid zijn voor het utopie te sterven.

Maar indrukwekkend is het allemaal niet meer. Onder zowel de msm als de bnw media zitten hoofdzakelijk opinieschrijvers en deze maken graag iets groter dan het is.
pi_158872366
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

IS heeft een boel militante salafisten die bereid zijn voor het utopie te sterven.

Maar indrukwekkend is het allemaal niet meer. Onder zowel de msm als de bnw media zitten hoofdzakelijk opinieschrijvers en deze maken graag iets groter dan het is.
Het Westen en de moslims worden tegen elkaar opgezet door de elite, om zodoende Europa te slopen. Wij en de VS worden gebruikt om al decennia lang het Midden-Oosten plat te bombarderen en uit te buiten waardoor een massale volksverhuizing van pissige en geradicaliseerde moslims op gang is gekomen naar Europa. De poorten naar Europa zijn open gezet door deze elite en zodoende stroomt de boel hier vol met culturen die de onze niet zijn.
-
pi_158874533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het Westen en de moslims worden tegen elkaar opgezet door de elite, om zodoende Europa te slopen. Wij en de VS worden gebruikt om al decennia lang het Midden-Oosten plat te bombarderen en uit te buiten waardoor een massale volksverhuizing van pissige en geradicaliseerde moslims op gang is gekomen naar Europa. De poorten naar Europa zijn open gezet door deze elite en zodoende stroomt de boel hier vol met culturen die de onze niet zijn.
Tja, als je zo wil denken dan moet je min of meer aannemen dat mensen van nature in een soort hemelse harmonie met elkaar kunnen samenleven. Is nog nooit gebeurd, zal ook nooit gebeuren. Primaten kunnen al niet opschieten met andere stammen en moorden elkaar uit. En wij doen dat waarschijnlijk ook als je de arm van de wet, de politie, het leger en de medische hulpdiensten wegdenkt.

IS militanten geloven dat ze voor hun door God beloofde land vechten. Zij zien ons systeem als het verderfelijke westen, dus met de ogen die wij op hen richten, hebben zij zo'n zelfde beeld van ons. En jij hebt waarschijnlijk met wat andere punten ook zo'n beeld van het systeem. Ik ook, maar ik geloof niet in utopieen, alleen in kleine verbeteringen. Dus wat dat betreft ontlopen we elkaar niet zoveel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 06-01-2016 15:58:10 ]
pi_158890102
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Tja, als je zo wil denken dan moet je min of meer aannemen dat mensen van nature in een soort hemelse harmonie met elkaar kunnen samenleven. Is nog nooit gebeurd, zal ook nooit gebeuren. Primaten kunnen al niet opschieten met andere stammen en moorden elkaar uit. En wij doen dat waarschijnlijk ook als je de arm van de wet, de politie, het leger en de medische hulpdiensten wegdenkt.

IS militanten geloven dat ze voor hun door God beloofde land vechten. Zij zien ons systeem als het verderfelijke westen, dus met de ogen die wij op hen richten, hebben zij zo'n zelfde beeld van ons. En jij hebt waarschijnlijk met wat andere punten ook zo'n beeld van het systeem. Ik ook, maar ik geloof niet in utopieen, alleen in kleine verbeteringen. Dus wat dat betreft ontlopen we elkaar niet zoveel.
Hemelse harmonie zie je ook niet vaak tussen familie leden.Ik zou liever hoop in idealistische utopie hebben dan de idiotische onzin MSM verhalen geloven.

Heeft de 'highly-trained military organisation' IS/IS/ISIS, 'n duidelijk politiek agenda?
pi_158890458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:01 schreef Tingo het volgende:
Hemelse harmonie zie je ook niet vaak tussen familie leden.Ik zou liever hoop in idealistische utopie hebben dan de idiotische onzin MSM verhalen geloven.
Daar zit wel een topic in. :s)

quote:
Heeft de 'highly-trained military organisation' IS/IS/ISIS, 'n duidelijk politiek agenda?
IS heeft een duidelijke politieke agenda. Ze noemen 't het kalifaat dat ons concept van landen overbodig zou moeten maken. Dit kalifaat heeft een munt, er wordt gehandeld en het wordt bestuurt. Ik zeg niet dat ze het goed doen, anders stel je geen doel de wereld te veroveren en raak je een hoekje grond van Syrie al snel kwijt, maar anders dan politiek kan ik het niet noemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 07-01-2016 00:26:13 ]
pi_158890523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Beathoven het volgende:

ISraël heeft een duidelijke politieke agenda.
zo klopt ie
pi_158890547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:22 schreef totnutoe het volgende:

[..]

zo klopt ie
Dan ben ik benieuwd wat je theorie hierachter is.
pi_158890557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:22 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik zal die 20.000 straks even over je rekening overmaken Beat.
is goed hoor.
pi_158890675
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat je theorie hierachter is.
nee dank je, die hou ik voor mezelf
geen zin in welles nietus
bewijzen enz
ik hou alles open, behalve jullie (msm) versie :)
pi_158890706
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:33 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee dank je, die hou ik voor mezelf
geen zin in welles nietus
bewijzen enz
Ik ben gewoon niet bekend met die theorie. Daarom vraag ik ernaar.
quote:
ik hou alles open, behalve jullie (msm) versie :)
Oh kun jij in mijn hoofd kijken? :D
Je weet niets van mij maar toch ga je hier maar even vanuit _O- Goed verhaal.
Ik denk dat IS een economische agenda heeft voornamelijk. Geen politieke zozeer. Ze gebruiken de radeloosheid en zoektocht van veel jongeren en mannen in die regio die, door westerse bemoeienis al die jaren, een gezamenlijke vijand zien in het westen.

Aan de top van IS zitten gewoon wat vuile slimmeriken die dit om weten te zetten in cash en land en dus macht.
pi_158891058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Oh kun jij in mijn hoofd kijken? :D
ik ken je qua postgedrag niet goed genoeg
ik schat tot nu toe in dat je veel vertrouwen en respect hebt voor dat malle gevestigde ordezooi en autoriteiten

je stemt zeker?
natuurlijk stem je
laat je stem horen enzo

quote:
Ik denk dat IS een economische agenda heeft voornamelijk
welnee, een tool om de wereld te veranderen in bepaalde knakkers hun voordeel natuurlijk

.
quote:
Geen politieke zozeer. Ze gebruiken de radeloosheid en zoektocht van veel jongeren en mannen in die regio die, door westerse bemoeienis al die jaren, een gezamenlijke vijand zien in het westen.
denk het niet, is allemaal overdreven, uiteindelijk bangmakerij
mensjes trappen er met bosjes in
quote:
Aan de top van IS zitten gewoon wat vuile slimmeriken die dit om weten te zetten in cash en land en dus macht.
en wie zijn dat aan de top dan? boze moslims?
pi_158891059
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ben het met je eens.

Het is natuurlijk vreemd dat ISIS nog niks bij Israël gedaan heeft toch?
Nee, dat is niet vreemd. Ten eerste zitten ze daar niet, ten tweede hebben ze daar concurrentie van Hamas en Hezbollah, ten derde is Israël een land dat weet hoe ze terrorisme moeten aanpakken, ten vierde is IS momenteel bezig met een oorlog in Syrie en Irak en is Israël daarin niet interessant.
pi_158891075
En ja, een georganiseerde terreurgroep als IS kan uiteraard met gemak kwaliteitscamera's en een macbook kopen.
pi_158891090
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:55 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik ken je qua postgedrag niet goed genoeg
ik schat tot nu toe in dat je veel vertrouwen en respect hebt in dat malle gevestigde ordezooi en autoriteiten

je stemt zeker?
natuurlijk stem je
laat je stem horen enzo

Je doet "totnutoe" :D heel wat foute aannames. Jammer.

quote:
welnee, een tool om de wereld te veranderen in hun voordeel natuurlijk

.

[..]

denk het niet, is allemaal overdreven, uiteindelijk bangmakerij
mensjes trappen er met bosjes in

[..]

Nee, een aantal vuile slimmeriken uit gevallen regimes uit die regio die zo geld en macht vergaren. En religie als dekmantel gebruiken voor het ordinaire voetvolk.

Een beetje zoals in de Middeleeuwen in Europa zeg maar :)
pi_158891218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je doet "totnutoe" :D heel wat foute aannames. Jammer.
ah, je stemt niet?

quote:
Nee, een aantal vuile slimmeriken uit gevallen regimes uit die regio die zo geld en macht vergaren. En religie als dekmantel gebruiken voor het ordinaire voetvolk.
dan denken we er allebei anders over
geen probleem :)
discussiëren over welles nietus heeft voor mij geen zin
pi_158891273
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:05 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ah, je stemt niet?

Al zo'n 10 jaar niet meer nee.

quote:
dan denken we er allebei anders over
geen probleem :)
discussiëren over welles nietus heeft voor mij geen zin
Ok, wel lastig voor een discussieforum :P
pi_158891353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Al zo'n 10 jaar niet meer nee.
verrassend, vertrouw je het niet meer?
maar je hebt nog wel vertrouwen in de autoriteiten?
wacht je af wat ze (msm) ons voorschotelen wat te doen hoe en wat omdat er (gaap) weer iets verschrikkelijks is gebeurd?

quote:
Ok, wel lastig voor een discussieforum :P
snap ik, maar ik en jij bepaalt zelf met wie je gaat discussiëren, toch?
pi_158891395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef totnutoe het volgende:

[..]

verrassend, vertrouw je het niet meer?
maar je hebt nog wel vertrouwen in de autoriteiten?
wacht je af wat ze (msm) ons voorschotelen wat te doen hoe en wat omdat er (gaap) weer iets verschrikkelijks is gebeurd?

Ik kan me gewoon niet meer hechten/associëren met de bestaande politiek dus is niemand mijn stem waardig. Zo simpel is het.

Ik heb geen blind vertrouwen in autoriteit nee. Dat is nooit gezond. Het is altijd goed om vragen te stellen. Maar het is dan weer niet gezond om overal iets achter te zoeken.

Ik snap je laatste vraag niet zo. De menselijke kant in mij vindt dat soort gebeurtenissen voor betrokkenen verschrikkelijk, maar ik ga me er niet anders door gedragen.

quote:
snap ik, maar ik en jij bepaalt zelf met wie je gaat discussiëren, toch?
Uiteraard, maar de deur meteen dichtgooien is jammer, dat leidt tot gesloten visie in plaats van de mogelijkheid tot inzichten.
pi_158891569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet meer hechten/associëren met de bestaande politiek dus is niemand mijn stem waardig. Zo simpel is het.
ok, begrijpelijk

quote:
Ik heb geen blind vertrouwen in autoriteit nee. Dat is nooit gezond. Het is altijd goed om vragen te stellen. Maar het is dan weer niet gezond om overal iets achter te zoeken.
tja, dat doe ik wel. als je eenmaal in dat zogenaamde konijnenhol zit wil je dieper
zo lijkt het

quote:
Ik snap je laatste vraag niet zo. De menselijke kant in mij vindt dat soort gebeurtenissen voor betrokkenen verschrikkelijk, maar ik ga me er niet anders door gedragen.
weet niet, volgens mij gaan we ons uiteindelijk wel anders gedragen

quote:
Uiteraard, maar de deur meteen dichtgooien is jammer, dat leidt tot gesloten visie in plaats van de mogelijkheid tot inzichten.
er zijn er weinig die willen weten of onderzoeken.
het stikt hier van de vastgeroesten :*
er is altijd meer
pi_158897868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:55 schreef totnutoe het volgende:

Er was Jihadi John en nu hebben we Jihadi Sid(ook met 'n Londense accent)
De IS/ISL/ISIS is toch 'n internationale organisatie dus misschien krijgen we nog meer leuke accenten te horen....
Jihadi Joost uit Den Haag
Jihadi GI Joe uit 't V.S.
Jihadi Jean-Pierre uit Frankrijk
Jihadi Johann uit Duitsland
Jihadi Jens uit Denemark

De IS heeft echt 'n betere PR/reclame/marketing afdeling nodig.
pi_158897920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
En ja, een georganiseerde terreurgroep als IS kan uiteraard met gemak kwaliteitscamera's en een macbook kopen.
Hey das ook 'n goed idee!
Meld je aan bij IS en krijg je 'n gratis i-pad !
pi_158897978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:55 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Nee, dat is niet vreemd. Ten eerste zitten ze daar niet, ten tweede hebben ze daar concurrentie van Hamas en Hezbollah, ten derde is Israël een land dat weet hoe ze terrorisme moeten aanpakken, ten vierde is IS momenteel bezig met een oorlog in Syrie en Irak en is Israël daarin niet interessant.
Hamas en Hezbollah zijn 'n stelletje schoolgirls in vergelijking met IS - als we de (stomme) verhalen moeten geloven.
pi_158898040
Welke verhalen?
Conscience do cost.
pi_158898205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

De IS/ISL/ISIS is toch 'n internationale organisatie dus misschien krijgen we nog meer leuke accenten te horen....
Jihadi Jens uit Denemark

_O-
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:47:39 #193
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158898762
quote:
Jihadi Jens uit Denemark

Had je al gekeken naar Al-Hayat Media Center? :)

Dat rijtje wat je schamper opnoemt, de meesten daarvan zijn al langsgekomen in de Glossy.

Neem polderjihadist Khalid K. bijvoorbeeld. ;)

Hier een stukje over Muhammed-Pierres:
http://www.independent.co(...)-french-9874092.html

Met een uitstekend Frans sprekende CIA agent:
http://www.javafilms.fr/spip.php?article1823

Een klein kijkje in Dabiq:
http://www.memrijttm.org/(...)lgian-isis-cell.html

[ Bericht 9% gewijzigd door SicSicSics op 07-01-2016 13:54:53 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158917853
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Had je al gekeken naar Al-Hayat Media Center? :)

Dat rijtje wat je schamper opnoemt, de meesten daarvan zijn al langsgekomen in de Glossy.

Neem polderjihadist Khalid K. bijvoorbeeld. ;)

Hier een stukje over Muhammed-Pierres:
http://www.independent.co(...)-french-9874092.html

Met een uitstekend Frans sprekende CIA agent:
http://www.javafilms.fr/spip.php?article1823

Een klein kijkje in Dabiq:
http://www.memrijttm.org/(...)lgian-isis-cell.html
Nee want ik wil niet op zo'n site aanklikken. Waarschijnlijk is 't iets van 'n heel andere organisatie dan IS/ISL/ISIS. Als onze nationale (in)security forces hun werk goed doet dan die soort sites allemaal allang onder de loep zijn. Als je kan 'n paar stukjes copy en paste zou ik dat interessant vinden.

Over 'terror PR' gesproken....
Ik heb wat vroeger over deze muslim author gepost.
De hele artikel is de de moeite waard om te lezen, vind ik.

Hier heb je 'n mooie soort Jihadi James Bond verhaaltje :
British father infiltrates Taliban to reveal vile world of terror group (Okt.14,2014)
http://www.express.co.uk/(...)iltrate-terror-group

The 49-year-old aid worker described his nail-biting experience as not only "terrifying" but also one of "incredible disbelief."
Prachtig. :)

Mr Sarwar insists the trip had no political motive and rather, he set out to better understand the recruitment process to safeguard his own children and family members, and other British youngsters against the growing threat of online radicalisation.

“Since 9/11, I became increasingly concerned about the threat of terrorism and, more specifically, about the risk to my own family - and other innocent British youngsters - being brainwashed by these extremists through clever internet marketing," he said.

Mr Sarwar has also written a book based on his time with the Taliban called 'The Cell, The Wolf & The Faith', which will hit the shelves this week.

He also caught a glimpse of their weapons cache - a tent packed with bags of pistols, Kalashnikov assault rifles and ammunition.

Tasked with distributing hygiene packs, he visited orphanages and schools across the Punjab and northern Pakistan.
This is where he witnessed Taliban clerics and elders routinely and repeatedly beat and abuse young children.
It was in the Pakistani city of Multan, in the Punjab region, where Mr Sarwar decided to attempt to infiltrate the Taliban ranks.
He drove north to an area known for its strong links with the group.
Within a few days, a deal was cut with a tribal elder who arranged for Mr Sarwar to meet a 'fixer' - a former Afghanistan army soldier called Masood.
In the dangerous Shawal Valley of north Waziristan, Masood escorted him to a Taliban settlement where he was grilled by an armed leader about his intentions.
Mr Sarwar said: "I was questioned for 45 minutes under the watchful eye of his guards - and I was terrified.
"He said the Taliban needed money, so I told them that I could arrange this for them in the UK.
"This seemed to do the trick - it was the 'in' I needed."
He said: "It was incredible to think that I managed to meet - and be invited to join - the Taliban within just seven days.

He decided to write a fictionalised account of his experiences in a bid to engage with more people and provide insight into the "terrorist mind-set and machinery".
Mr Sarwar has chosen not to publish the book, written as a thriller, under a pseudonym.
He explained: "As a Muslim myself I am not in any way criticising Islam, a religion I hold dear to my heart.
"I have had my manuscript read by many Islamic scholars and clerics from around the world and I have been assured my book does not contain anything blasphemous, insulting or derogatory about any religion or faith including Islam."
He added: "I criticise only the tiny proportion of Muslims who continue to use the name of Islam in vain and for their own political or militarist purposes."

Precies hetzelfde verhaal in de Daily Mail ... Check out de fotos van Cal in z'n undercover Taliban infiltrator 'costume'. Fucking hilarious.
http://www.dailymail.co.u(...)orised-violence.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 08-01-2016 11:25:08 ]
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:07:21 #195
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158929495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:45 schreef Tingo het volgende:
Nee want ik wil niet op zo'n site aanklikken. Waarschijnlijk is 't iets van 'n heel andere organisatie dan IS/ISL/ISIS. Als onze nationale (in)security forces hun werk goed doet dan die soort sites allemaal allang onder de loep zijn. Als je kan 'n paar stukjes copy en paste zou ik dat interessant vinden.
De link van The Independent is gewoon veilig hoor. Gaat over 2 Franse Jihadi John's. Zelfde geldt voor de video. De laatste link die ik post van Memri is ook gewoon netjes. Hoewel Memri zelf nog wel eens omschreven wordt als anti-islam.

Veel sites over Al-Hayat zijn ook niet meer te vinden, na de Anonymous aanvallen en het werk van blokkerende overheden.

quote:
Over 'terror PR' gesproken....
Ik heb wat vroeger over deze muslim author gepost.
De hele artikel is de de moeite waard om te lezen, vind ik.
Wat wil je hiermee zeggen? :) Ziet eruit als iemand die een zakcentje wil verdienen aan een sterk verhaal...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158929575
quote:

[..]

Jihadi Jens uit Denemark

Die naamgeving is alleen maar door de media in het leven geroepen omdat de heren een lange Arabische naam hebben aangenomen die men -of niet weet -of niet steeds wil uitschrijven. Men weet de oorspronkelijke namen ook niet, hoewel er wel vermoedens zijn soms, maar die harde link mag niet worden gemaakt bij vermoedens. Bijnamen doen het dan goed voor de labeltjes. De taal of het accent bepaald dan de naam.
pi_158951128
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De link van The Independent is gewoon veilig hoor. Gaat over 2 Franse Jihadi John's. Zelfde geldt voor de video. De laatste link die ik post van Memri is ook gewoon netjes. Hoewel Memri zelf nog wel eens omschreven wordt als anti-islam.

Veel sites over Al-Hayat zijn ook niet meer te vinden, na de Anonymous aanvallen en het werk van blokkerende overheden.

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? :) Ziet eruit als iemand die een zakcentje wil verdienen aan een sterk verhaal...
Ik denk dat de vent aardig wat sterk verhalen heeft...

Cal Sarwar is de journalist die de dramatisch voice-over voor de 'amateur' mobile vid bij de Tunisia beach 'attack' gedaan heeft. De vid met voice-over was binnen uren na 't 'aanval' overal te zien op Sky/CNN enz. Meneer Sanwar was in Sousse er om research te doen. Toevallig.

Hij heeft niks tot heel weinig over z'n Tunisian ervaring geschreven.

Z'n hele site gaat meestaal over boeken verkopen.

http://www.calsarwar.com/about-me/
Cal Sarwar
Author and specialist consultant in the field of violent Islamic based jihad.
I have travelled to some of the most dangerous places on earth studying, interviewing & living with Islamic Jihadists and groups in Africa, Pakistan & Afghanistan .. groups including; Al Qaida, Boko Haram, Islamic State, Tehreek-e-Taliban, India Mujhadeen, Al Shabab and others.
Most recently whilst researching my latest book I was just metres away from the terror attack on the beach in Tunisia which killed 38 tourists.
pi_158951381
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 03:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de vent aardig wat sterk verhalen heeft...

Cal Sarwar is de journalist die de dramatisch voice-over voor de 'amateur' mobile vid bij de Tunisia beach 'attack' gedaan heeft. De vid met voice-over was binnen uren na 't 'aanval' overal te zien op Sky/CNN enz. Meneer Sanwar was in Sousse er om research te doen. Toevallig.

Hij heeft niks tot heel weinig over z'n Tunisian ervaring geschreven.

Z'n hele site gaat meestaal over boeken verkopen.

http://www.calsarwar.com/about-me/
Cal Sarwar
Author and specialist consultant in the field of violent Islamic based jihad.
I have travelled to some of the most dangerous places on earth studying, interviewing & living with Islamic Jihadists and groups in Africa, Pakistan & Afghanistan .. groups including; Al Qaida, Boko Haram, Islamic State, Tehreek-e-Taliban, India Mujhadeen, Al Shabab and others.
Most recently whilst researching my latest book I was just metres away from the terror attack on the beach in Tunisia which killed 38 tourists.
De beste man is auteur en consultant. Hij weet dus wat communiceren is en was daar toevallig aanwezig op vakantie of voor weet ik wat, helemaal niet verdacht. Het is per uitstek iemand met het profiel waarvan je verwacht dat hij een goede (amateur)journalist is en de camera of telefoon erbij pakt als er wat om zich heen speelt.

En waarom zou je melding maken van dat verslag op je professionele pagina? Jij moet ook nodig eens een consultant erbij hebben die je vertelt wat professionele communicatie is.

Het was een amateurstukje en dat verslag heeft hij al gemaakt. Geen portfoliowerk.Ik zou zoiets ook niet op mn website douwen of er melding van maken. Sommige mensen zouden dat wellicht wel doen, maar die weten niet wat communicatie is of kunnen werk en prive niet gescheiden houden, 'hier is een trouwfoto...', who cares, je klanten hebben daar geen belang bij . Zelfde niveau. Het was niet bepaald ene promo voor z'n boeken of z'n werk dus het zou gek zijn als hij dat wel deed.

En ik verwacht van zo iemand eerder een verslag dan van iemand die cameraschuw is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 09-01-2016 04:50:19 ]
pi_158957130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 04:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De beste man is auteur en consultant. Hij weet dus wat communiceren is en was daar toevallig aanwezig op vakantie of voor weet ik wat, helemaal niet verdacht. Het is per uitstek iemand met het profiel waarvan je verwacht dat hij een goede (amateur)journalist is en de camera of telefoon erbij pakt als er wat om zich heen speelt.

En waarom zou je melding maken van dat verslag op je professionele pagina? Jij moet ook nodig eens een consultant erbij hebben die je vertelt wat professionele communicatie is.

Het was een amateurstukje en dat verslag heeft hij al gemaakt. Geen portfoliowerk.Ik zou zoiets ook niet op mn website douwen of er melding van maken. Sommige mensen zouden dat wellicht wel doen, maar die weten niet wat communicatie is of kunnen werk en prive niet gescheiden houden, 'hier is een trouwfoto...', who cares, je klanten hebben daar geen belang bij . Zelfde niveau. Het was niet bepaald ene promo voor z'n boeken of z'n werk dus het zou gek zijn als hij dat wel deed.

En ik verwacht van zo iemand eerder een verslag dan van iemand die cameraschuw is.
De beste man is auteur van sterke verhalen over 'Islamic terror groups'.
Ik vind 't veel te convenient dat zulke gast 'toevallig' aanwezig was.
Het lijkt dat de vids van z'n (lachende) TV interviews weggehaald zijn.
pi_158958071
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

De beste man is auteur van sterke verhalen over 'Islamic terror groups'.
Ik vind 't veel te convenient dat zulke gast 'toevallig' aanwezig was.
Het lijkt dat de vids van z'n (lachende) TV interviews weggehaald zijn.
Ah ik zie t, dan valt 't er wel binnen. Hij schrijft er een regel over ook. Wat een kneuterige site heeft die man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')