''Heb je je studie afgemaakt?quote:Op zondag 27 december 2015 02:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij had gelijk. European Studies (wat niks zegt over vrije keuze uiteraard). Ook Faberfan?
Ga vingeren dan, opzeker dat jij een squirter bentquote:Op zondag 27 december 2015 02:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet slapen maar ben niet moehoeee
Ik ben net thuis. Ik ga nooit meer hakken aandoenquote:Op zondag 27 december 2015 02:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet slapen maar ben niet moehoeee
Felix is een nachtbrakerquote:Op zondag 27 december 2015 02:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is 12 uur geweest Fylax, weten papa en mama dat je nog wakker bent?
SHENKIEquote:Op zondag 27 december 2015 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Heb je je studie afgemaakt?
“Nee. In het eerste jaar van Europese Studies heb ik op één na alle vakken gehaald. En dat vak had ik niet gehaald omdat ik door vakantie een verplichte werkgroep had gemist en het tentamen niet mocht maken. Ik ben nog wel begonnen aan het tweede jaar en heb de minor Spaans nog gedaan. In Get Spanish zit zo ongeveer al het Spaans dat ik toen heb geleerd. Het vak uit mijn eerste jaar heb ik ook nog gehaald, dus ik heb alle punten voor mijn propedeuse. Die heb ik alleen nooit aangevraagd en opgehaald. Op dat moment zat ik al midden in De Jeugd en braken we door met Watskeburt?. De Jeugd veranderde mijn hele wereld, daar paste mijn studie niet langer in.”
Bron: http://www.jaspervanvugt.(...)udie-niet-langer-in/
Ik kon de muziek van de groep wel erg waarderen in die tijd.
Op andere dit nummer heb ik wel veel gedanst in kroegen etc.
Ik zal jou eens moddenquote:
KOETJESREPEN KOETJESREPEN WAAR ZIJN NOU MIJN KOETJESREPEN?!quote:Op zondag 27 december 2015 02:34 schreef Opsonisatie het volgende:
SHENKIE IN DE KOELKAST KENK JE BENT EEN FOOL GAST OUBLIE EN QUELQUE CHOSE FAFFIE FAFFIE OEH AH
WOW HARAM VIEZE WOORDEN LANquote:Op zondag 27 december 2015 02:34 schreef Opsonisatie het volgende:
SHENKIE IN DE KOELKAST KENK JE BENT EEN FOOL GAST OUBLIE EN QUELQUE CHOSE FAFFIE FAFFIE OEH AH
Doe nou eens niet, anders wordt hier weer gekaapt. helemaal geen zin in mangquote:Op zondag 27 december 2015 02:35 schreef defokkingfoker het volgende:
Is een topic kapen ban waardig? KLB kapen is leuk
Postte jij nou laatst over ''Walk The Line''? Zo'n leuke filmquote:
DEZE MANquote:Op zondag 27 december 2015 02:34 schreef renwan het volgende:
[..]
KOETJESREPEN KOETJESREPEN WAAR ZIJN NOU MIJN KOETJESREPEN?!
Vroeger? dacht dat je 80 wasquote:Op zondag 27 december 2015 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Heb je je studie afgemaakt?
“Nee. In het eerste jaar van Europese Studies heb ik op één na alle vakken gehaald. En dat vak had ik niet gehaald omdat ik door vakantie een verplichte werkgroep had gemist en het tentamen niet mocht maken. Ik ben nog wel begonnen aan het tweede jaar en heb de minor Spaans nog gedaan. In Get Spanish zit zo ongeveer al het Spaans dat ik toen heb geleerd. Het vak uit mijn eerste jaar heb ik ook nog gehaald, dus ik heb alle punten voor mijn propedeuse. Die heb ik alleen nooit aangevraagd en opgehaald. Op dat moment zat ik al midden in De Jeugd en braken we door met Watskeburt?. De Jeugd veranderde mijn hele wereld, daar paste mijn studie niet langer in.”
Bron: http://www.jaspervanvugt.(...)udie-niet-langer-in/
Ik kon de muziek van de groep wel erg waarderen in die tijd.
Op andere dit nummer heb ik wel veel gedanst in kroegen etc.
Die film heb ik al minstens 5 keer gezienquote:Op zondag 27 december 2015 02:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Postte jij nou laatst over ''Walk The Line''? Zo'n leuke film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |